Zoover

6,9

Voor herhaling vatbaar

Jan
19-6-2019

Rustig in de bossen gelegen accommodatie

Schone ruime appartementen 2e slaapkamer zonder raam meer voor kinderen

ruim binnenzwembad

Goed ontbijtbuffet

Goede lunch en diner mogelijkheden

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fantastisch komen zeker terug

A de Baare
19-6-2019

Prima en leuk hotel al die negatieve punten niet ervaren. Goed ontbijt en prima eten

Gereisd Met partner in juni 2019

Uitstekend. prima service en heel prettig personee

P.H.M.Rübsamen
17-6-2019

Vriendelijk familiehotel, veel aktiviteiten voor particulieren maar ook voor bedrijven.

Aanrader Ko

Imhoff
14-6-2019

Heel goed verblijf . Aanrader.

Jo

Nooit meer

Dorit Quist
13-6-2019

Bridge reis April 219 half pension. De kamers matig de service matig en het eten ronduit slecht drie avonden excuus van de kok. Het was zat wij na het diner een bridge competitie hadden waar wij voor waren ingeschreven zodat wij niet in de gelegenheid waren ergens anders iets te eten te kopen. Wij reizen veel maar zo slecht/ zout half bevroren rauw en smakeloos hebben wij nog nooit meegemaakt hopen dit ook nooit meer mee te maken. Op onze klacht wordt niet gereageerd. Vreselijk Nooit meer

Gereisd Met vrienden in april 2019

Perfect hotel voor een weekendje weg.

Tony
8-6-2019

Een prachtig in de bossen gelegen hotel met mooie welness faciliteiten en een prima ontbijt met heerlijke cappuccino om de dag goed te beginnen.

Ik kom graag terug

Bertus
5-6-2019

Er wordt te veel plastics gebruikt om bekertjes alles zit in plastic

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Grote teleurstelling

Fam van Lindert
31-5-2019

Via ledenreizen een midweek geboekt in Twente. Helaas...

Onze kamer 108 in Resorthotel Bad Boekelo was slecht. Oud tapijt met vlekken, geen kluis, geen minibar, en geen lift! De TV was nog een ouderwetse beeldbuis van miniformaat. Ook de ontvangst was beroerd: niemand wees de weg en hulp met de koffer op de trap werd niet aangeboden. Nooit meer naar deze accomodatie.

Gereisd Met partner in april 2019

Prima maar jammer van muf en verouderd

H. Sijtsma
9-5-2019

Familieappartement begane grond is ruim. 2 badkamers en wc's waarom? Veel deuren. 3 ruimtes met elk 2 deuren is rommelig. Schimmel in badkamers. Ruikt muf. Denk door vieze oude vloerbedekking. Geen handdoeken en shampoo aanwezig. Schuifdeuren waren niet ' op slot' maar dat was niet gemeld. Moet door pinnen in kozijnen te steken. Bedden vrij hard. Dunne kussens. Restaurant ziet er erg ongezellig uit maar heerlijk gegeten.

Kamer verder prima, keuken alles aanwezig, ruime appartementen. Prima 5 dagen gehad.

Prachtige omgeving voor wandelen en fietsen.

In Boekelo zelf op maandag alles gesloten. Konden nergens lunchen. Enschede leuk!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Prima stek in en mooie rustige omgeving

Ron
1-5-2019

Een weekje in de meivakantie verbleven op resort Bad Boekelo. We maakte gebruik van een aktie. Voor een zeer aantrekkelijk bedrag een week weg in de schoolvakantie waar kom je dat tegen? We verbleven in de appartementen op basis van logies. Deze dateren uit de jaren 90 en dat is te zien. Het geheel maakte een beetje een 'stoffige' indruk. Verder prima appartement voor 4 personen. 2 slaapkamers en 2x sanitair ruimte. Alles werkte. Opgemaakte bedden, gebruik van (prima) WiFi, zwembad en bowling was inclusief. We hebben een keer gebruik gemaakt van eten uit het restaurant (afgehaald). Dat was prima verzorgd. Vertier of annimatie voor kinderen stelde niet veel voor.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019