Zoover

Aparthotel

Zeer goed

Toon Baltissen,
16-4-2019

We zijn er geweest van 9 tot 11 Julie, en waren zeer tevreden.

Ontbijt heel goed, S'avond het diner was zeer goed.

We zullen het zeker aanbevelen.

Gereisd met partner in april 2019

Voor herhaling vatbaar

Anja Westgeest,
16-4-2019

Mooie omgeving, niet duur en een kleine maar volledige spa die heerlijk was!!

Een keer en nooit weer

Matthew,
14-3-2019

Bij aankomst vriendelijke ontvangen. We waren er om 10.00 uur i.v.m. zwemlessen van 12.00 tot 17.00 uur. Maar goed dat we nog even gebeld hebben. Gelijk maar even in de mini sauna geweest. Van een RESORT verwacht je toch meer. Voor het aanvragen van een massage was er geen balie personeel. Er zou een map klaarliggen bij de receptie met culturele folders wat we hadden aangeven tijdens de boeking. Dat was er niet. Eenmaal bij onze hotelkamer aangekomen kon je zien dat het hotel gedateerd is. In de kamer rook het muf. Badkamer zag er netjes uit en de rest was ook schoon. Zachte boxspring bed welke aan vervanging toe was. Daarna Enschede stad in geweest en in de avond weer terug op onze hotelkamer. Het rook er zo muf dat je spontaan hoofdpijn kreeg. Gevraagd om een andere kamer en we kregen een appartement. Bedden waren goed hard en de rest was ook netjes. De separate wc kon je beter niet wezen omdat het er zo muf rook. Geen ventilatie.

Gereisd met partner in maart 2019

Super gehad en heerlijk kunnen relaxen in de sauna

Fam Polfliet,
11-3-2019

Goed hotel,rustig gelegen, mooie kamer,alles schoon en netjes.

Prima service en goed personeel bij de receptie en in het hotel.

prima

Leo van der Wekken,
28-2-2019

Prima hotel voor een lang weekend verblijf met onze veiling voucher.

Kamer is prima, goede bedden jammer van de gedateerde tv die ook te laag staat om vanuit bed te bekijken.

Kamers aan de zonkant in de zomer waarschijnlijk wel heel erg warm.

Zwembad en sauna zijn heerlijk om in de avonden te relaxen na een dag fietsen in de mooie omgeving.

Ontbijt ruim voldoende keuze. Lunch en diner niet in hotel gedaan dus geen mening hierover.

In de kamers ligt vloerbedekking waar wel vlekken op zitten maar voor de rest schoon en netjes.

Gereisd met partner in februari 2019

Vuil en vies resort, klantontvriendelijk personeel

Gerrit Ruiter,
18-1-2019

Het niet begroeten van het personeel is een standaard attitude van alle (jonge) medewerkers. Het geeft geen gevoel van welkom zijn.

Hygiëne staat niet hoog in het vaandel: de ontbijttafels worden even met de hand afgeveegd en dan wordt er nieuw bestek neergelegd. De vloerbedekkingen overal (trap, gang, restaurant en de slaapkamers) zijn vréselijk vies en vol vuile vlekken. Het plateau waar je de koffer op kunt plaatsen, plakt zelfs van de vuiligheid!!! Ook de badkamer is niet schoon. Overal op de tegels opgedroogde spatvlekken, de w.c.-deksel en de bril is met een natte doek afgenomen en heeft men zo laten opdrogen, waardoor de strepen hiervan duidelijk zichtbaar zijn. Zwarte plekken van langdurig gebruik op de deuren. De handvatten en de afstandbediening zullen ongetwijfeld navenant vies zijn. Er kan geen raam open zonder dat men naar binnen kan. Dit geeft een onveilig gevoel. Ontbijt en bedden goed. Kussens dun.

Gereisd met partner in januari 2019

Wij komen weer!

Marije Huisman,
30-12-2018

Schoon Appartement! En ik ben erg kritisch! Mooie douche, uitzicht bos, 4 persoons appartement, maar er kan een extra bed geplaatst worden. Deze hebben wij in de gang gezet. Bank is aan vervanging toe, verdwijn je in. Bowlen is gratis, klein zwembad maar heerlijk gezwommen! Kerstontbijt gehad. Personeel erg vriendelijk en je kon van alles krijgen! Poffertjes, eieren, roerei, fruit, gesneden fruit, yoghurt, smoothie, verschillende vleeswaren, kaas , brood, kerststol, croissants, koffiebroodjez enz.... Van alles wel aanwezig! Omgeving is prachtig! Enschede is een leuke stad, voor kids is een ritje met de stoomtrein een must. Wij komen zeker weer! Wij vinden dat het personeel er alles aandoet om het je naar de zin te maken. Je krijgt zelfs halverwege je verblijf met de vraag of alles naar wens is en/of ze nog iets voor je kunnen doen. Gasten moeten zich aan de regels houden! Meer dan 80% doucht niet voordat ze het zwembad induiken. Bah!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Liever niet meer

Silvia B.,
29-10-2018

Wij zijn hier een nacht gebleven. Ontvangst is vriendelijk. Hotelkamers zijn aan vernieuwing toe. Vies tapijt op de vloer en geen thee/koffie mogelijkheden op de kamer. Ook de bedden zijn vervanging toe. Twee losse éénpersoonsbedden is nite meer van deze tijd. Wij kregen eerst een kamer die ontzettend stonk. Gelukkig kregen wij een andere kamer toegewezen. Ontbijt is prima, maar ook hier is de entourage niet meer van deze tijd.

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit meer!

Erwin,
30-8-2018

Niet doen vermijd dit vreselijk slecht vies hotel de kamers zijn oud en vies.

We sliepen bij en klap deur dir de hele nacht open gegooid werd door gasten zat geen remmer op dus elke recht op in je bed de kamer was te ranzig op op te noemen,als je binnen komt zie je het al meteen ik zeg daarom blijf weg van dit vreselijk hotel ze moeten zich schamen.oja tv op de kamer is van jaren 30 erg triest

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor een kort verblijf een prima hotel.

Guido Kersten,
4-8-2018

Een wat gedateerd hotel, van de eerste aanblik werden wij niet bepaald vrolijk.

Echter wel een mooie ligging. Service en ontbijt prima. Kamer keurig en bedden uitstekend. Wij hadden een kamer met een mooi uitzicht. Gezien de ligging, de zonkant, verwacht je met deze temperaturen op zijn minst een ventilator op de kamer of zelfs een airco, helaas niet aanwezig, dit is echt een dikke minpunt. Hier moet het mamagemtent duidelijk in gaan investeren. Gelukkig hebben wij bij de receptie een ventilator kunnen regelen. Overigens waren meerdere gasten aan het klagen over de warmte in de kamers.

Gereisd met partner in augustus 2018