Zoover

Vakantiepark IJsselhof

Vakantiepark

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,2

Een zeer goede keuze naar een ieders tevredenheid!

Willem
16-9-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een fantastisch ruim opgezet park.

Schoon en opgeruimd. Mooi zwembad en prima betaalbare restaurants , snackbar, bowling. Overdekte speelboerderij met veel activiteiten, begeleiding, pony rijden, goed geoutilleerde fietsenverhuur en voldoende ruime speelplaatsen

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

prima park , voor herhaling vatbaar

j Nefkens
14-9-2019
  • Onderkomen9

9 t/m 13 sept . huisje 758 , medemblik wellness 6 , huisje zag er netjes uit , van alle gemakken voorzien en schoon . veel storing op tv en gemeld bij uitchekken . mooi en rustig park . net naast het park snackbar , supermarkt, en restaurant met bowling , restaurant is beetje bruin caffe achtig en niet heel luxe maar wij vinden dat juist prima en hier ook heerlijk gegeten.

ik zelf kwam voor het vissen , dus voor de vissers , de enige plek om goed te kunnen vissen is het water [ sloot ] waar je overheen komt bij binnen komst , na de slagboom , de slootjes op de rest van het park zijn echt niet geschikt om te vissen , veelste smal en te ondiep , mischien zwemt er nu en dan een verdwaalde karper. ik heb zelf achter de receptie zitten vissen[ algemene visplek]en in 3 dagen bij elkaar ongeveer 7 uurtjes gevist, en 5 mooie karpers gevangen. voor de vissers , huis nr 703.704 717 t/m 720 767 t/m 776 783 t/m 785 zie plattegrond op de site.

Gereisd Met vrienden in september 2019

fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Nel Otting
8-9-2019
  • Onderkomen8

dit is een rustig en vooral goed onderhouden kleinschalig park,

mooie vakantiewoning Hoorn 6

Gereisd Met partner in september 2019

Een mooi en rustig park

Ilse
30-8-2019
  • Onderkomen8

Als je van rust en natuur houd moet je hier heen gaan! Het park is goed onderhouden, bijna ieder huisje heeft een eigen vissteiger, genoeg activiteiten voor kinderen, rustig park, onderkomen was goed, vriendelijk personeel en de service was ook goed!

Genoten!

Inge
29-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fijne vakantie gehad! Genoten van de rust, de ruimte en het IJsselmeer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi, rustig park.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Park is geen 4 sterren waard!

A.
28-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Huisjes zijn groot maar inrichting zeer slecht en aan vervanging toe. Uitstraling op het park kan veel beter, op het park zelf is weinig te beleven. Zwembad is klein, het plafond zeer onveilig, plafondplaten liggen scheef en kunnen elk moment naar beneden vallen. Klachten worden wel snel opgelost.

Fantastisch park!

Hand
20-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heel vriendelijk personeel, mooie en compleet ingerichte woning en veel voorzieningen in de buurt. Top locatie voor goede prijs!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Super

Inge Van Hecke
18-8-2019
  • Onderkomen9

We waren zeer tevreden over ons verblijf in jullie park. Het is zeker een aanrader en we raden hem zeker aan bij onze vrienden. In het dorpje is er niet zoveel te doen, maar wij zijn fervente fietsers, dus daar is de streek zeker ideaal voor.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima huis, groot genoeg, rustige ligging,wel vies

De vries
14-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Heel rustig geleden ,in het dorpje is niks te doen...zoek het vooral verderop. Vooral voor fietsers en wandelaars.

Huis is groot genoeg, wel gehorig en vies. Overal haren en stof. Bank stonk naar urine. Genoeg glazen e.d.

Elk huisje ligt aan water, heel leuk.

De faciliteiten die werden omschreven zijn niet op het park aanwezig, maar op het park ernaast. Dit is wel misleidend. Zwembad heel klein, supermarkt heel duur, eetgelegenheid heel saai. Speeltuintjes zijn wel leuk. Zwembadpas is niet geschikt voor een gezin, per keer kan er maar 1 persoon naar binnen...de volgende moet minuten wachten. Badjuf heeft ons naar binnen gelaten.

Goede service van het personeel, top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijk weekend, prachtig park, mooie villa

de Wit
7-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn voor de 3e keer naar het Ijsselhof geweest. Het was weer een TOP-Vakantie.

Lekkker naar het strand, gevliegerd op het vliegerveld en gezwommen. De kinderen hebben zich weer prima vermaakt en wij ook!