Zoover

Nooi meer

Joyce
27-8-2019
  • Onderkomen1

Voor mij nooit meer! 1 nacht gebleven en weer terug gegaan. Was met een peuter en een baby. Per email hebben ze bevestigd dat zij voor een campingbedje zouden zorgen en voor de peuter een hekje zodat hij niet uit bed zou vallen... je raad het al... mooi niet dus! Met zijn 3en in het grote bed “geslapen”. Veranda het hout ook van kapot (lekker veilig voor kleine kinderen). Ik ben vroeg weg gereden, nog voordat de receptie open was. De “sleutel” kon je in de brievenbus doen. Heb me rot lopen zoeken naar die brievenbus, zit hij in de muur gemetseld onder huisnummer 26. Kwam er met toeval achter.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ik kom hier elk jaar. En dat zegt genoeg.

Annie
26-8-2019
  • Onderkomen9

Heel schoon huisje met veranda. Die zijn altijd prima te doen. Gezellige sfeer met alle kinderen en ouders. Gewoon top. Tuurlijk is het geen 4 sterrenpark. Maar je betaald ook veel minder. Er is zoveel in de omgeving.

Leuke vakantie gehad

N roos
24-8-2019
  • Onderkomen7

Leuk voor kinderen goede accommodatie voor wel of geld, bedden zijn alleen een beetje klein

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Viel allemaal reuze mee..!!

Kitty Radhe
  • Onderkomen9

Veel aangenamer dan gedacht Door de verschrikkelijke recensies. Wij verblijven momenteel in een van de 8 kampeerbungalows, en het bevalt uitstekend, sanitair is schoon en word dagelijks bijgehouden. Ja het is aan de verouderde kant, en het supermarktje is gesloten. Maat het supermarktje mis je niet, aangezien er op 5 min rijden 2 supermarkten zijn. Je merkt wel dat er bij het gedeelte van de sta caravans meer verouderd is, en daar ook het gros de wat 'aso' gezinnen zijn die zich niet aan de parkregels houden bv met honden uitlaten ( niet opruimen) tja daar gaan andere daar natuurlijk weer van klagen. Uiteindelijk maak je het er zelf naar met dit soort gedrag. Al en met al, een prima en leuk park als je je eisen niet op een 6* resort hebt liggen. Wij verblijven er van zaterdag tot zaterdag en de kinderen hebben de tijd van hun leven met het spelen en zwemmen. Kids blij, papa en mama ook blij. Tip.. boek de kampeerbungalows !!

Valt best mee.

Bert
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Ik vind de beoordelingen te slecht. Ik zag door de revieuws er tegen op om heen te gaan maar toen ik er was viel het allemaal best mee.

nooit meer

wingelaar
  • Onderkomen1

niet naar toe gaan caravan was gewoon smerig matrassen kapot bloed vlekken op plafond ijskast verroest vloer kraakte bank doorgezakt beestje s in de pannen en op de borden schroeven vielen uit de stoelen en staken uit t vinyl toen we hier iets van melden kregen we als antwoord jammer dan

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

met update iets mooi van te maken. Goedkoop.

nicooltje
20-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Zonde dat het park failliet is, er gezinnen zitten die niet aan de regels houden. Met mes het springkussen kapot maken. Zwembad is leuk. Stacaravan schoon maar muf. supermarkt dicht. En geen last gehad van arbeidsmigranten. Wel van hele asociale gezinnen die de regels niet kennen. Jullie doen dit zelf. Park verdient een doorstart. 2 min van efteling en duinen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geen aanrader voor een vakantie

Marcel De Jong
15-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Caravan is te smerig om in te slapen laken paket is gescheurd 2 persoonsbed lig je doorgezakt op de veren wc pot staat los water van de douche komt de slaapkamer in ..

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Viel beter mee dan verwacht!

jef
14-8-2019
  • Onderkomen7

Aangekomen met een raar gevoel na het lezen van de recensies..

Onze caravan was goed enkel een nare geur de ramen opengezet en was op een uurtje goed verlucht.

Park zelf niet zo heel veel te doen.

Buitenzwembad was goed, binnenzwembad gesloten 3dagen..

Ter compensatie een waardebon gekregen voor een mid week of weekend mooie tegemoetkoming.

We hadden goede buren en dat maakt ook al veel goed.

Efteling/Beekse Bergen allemaal niet heel veraf dus locatie goed.

Park zelf wel zeer verouderd!

Spijtig want het KAN een mooi park zijn..

Voor ons 1x maar volgende keer toch een ander familiepark.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nooit weer

Miranda
12-8-2019
  • Onderkomen1

Slechte onderhouden camping. Verouderde caravans te smerig om in te slapen. Kapotte dak lekkage schimmel. Kapotte putdeksels, overal honden poep. Verlaten carvans van vaste gasten (kapot) En reactie van park krijg je niet. Zouden 7 dagen blijven na 2 dagen weg gegaan. 1x maar nooit weer p.s jammer dat je geen foto's en filmpjes mee kan sturen