Zoover

A.N
4-1-2020
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Alles wat je leest over dit park klopt helaas; het heeft echt wel potentie, maar ze doen er te weinig mee.

Na zoveel op opmerkingen over de schoonmaak verwacht je toch dat ze hier wel iets mee doen.

Wij zijn het huisje zelf (nog) maar schoon gaan maken, hebben de ramen gewassen want die waren écht vies.

En hebben een roomspray gekocht om de geur nog een beetje aangenaam te krijgen.

Het zijn 6 persoon huisjes, maar wij vinden ze meer geschikt voor 4 personen. Het is er krap met zoveel mensen.

Wij zaten gelijk aan het meer, dit uitzicht maakte alles nog een beetje goed. Heel mooi!

Zwembad was te koud, na een half uur wilden zelf onze kinderen er weer uit.

Snackbar was dicht, bestelling in het restaurant werd ongemakkelijk opgenomen. Personeel hoorde je onderling opmerkingen over gasten maken.

Wij voelden ons er niet heel welkom

Om toch met iets positiefs af te sluiten;

Het safaripark vonden we prachtig!!

Team Beekse Bergen, Owner, 5-1-2020

Beste A.N.,

Wij betreuren het feit dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. Wij hopen dan ook altijd om problemen die voorkomen gedurende uw verblijf op te lossen, zodat u op de juiste manier uw vakantie kunt voortzetten. Wij gaan uw opmerkingen dan ook zeker meenemen in onze procesverbetering.

Groeten,

Aukje - Team Beekse Bergen

Jammer van zo'n leuk park

Laura de Kam
29-12-2019
  • Onderkomen1

Vergane glorie. Het wordt tijd voor een duurzame renovatie: veel vocht en schimmel in het huisje. Helaas 4x (in tijdsbestek van 5 uur) moeten bellen om ons bedlinnen te krijgen die we bij de reservering hadden besteld. De uiteindelijk gekregen bedlinnen zat vol met schimmel en ik vond en dode mug in mijn hoes.

Huisje was bij aankomst niet goed schoon, zeker de vloer was nog erg vies. Licht in de badkamer stond nog aan een de voordeur stond wagenwijd open.

In de avond zag je de muizen door de woonkamer lopen.

Slagboom werkte niet door het koude weer en wanneer je dan op de knop drukte voor hulp, was de medewerker vrijwel niet te verstaan doordat het volume zo zacht was.

Pluspunt: het personeel is zeer vriendelijk. Helaas compenseert dit niet door alle bovenstaande ongemakken. Zeker niet als je bedenkt dat we voor 3 nachten ruim 550,- hebben betaald (was wel tussen kerst en oud-en-nieuw).

Gereisd Met oudere kinderen in december 2019
Inge - Beekse Bergen, Owner, 31-12-2019

Beste Laura,

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen!

Ik zie inderdaad dat u een melding heeft gemaakt i.v.m. het bedlinnen. Onze excuses hiervoor. Dit is niet hoe het hoort te zijn.

Ik stuur uw opmerkingen door naar de desbetreffende afdelingen zodat zij waar mogelijk het een en ander kunnen aanpassen. Nogmaals onze excuses voor alle geleden ongemakken.

Eens en nooit meer!!

Pb
29-12-2019
  • Onderkomen2

Wij hebben een seizoensplaats gehad op deze camping. Eens en nooit weer!! Helaas wordt er alleen nog maar aandacht en geld gestoken in het Safari resort.

* Tijdens de vakanties was het sanitair smerig en stonden er hele rijen om te kunnen douchen. Douche je als vrouw? Tijdens het douchen lopen er mannelijke schoonmakers door het sanitairgebouw. En op de warme dagen is het water zo heet dat je niet onder de straal kan staan zonder je te verbranden.

* Wij hadden een dierentuin abonnement afgesloten, maar elke keer als wij de dierentuin wilden bezoeken deden onze pasjes het niet. Gevolg? Minimaal een half uur bezig om de toegang te regelen. Iedere keer weer.

* kindje met voedselallergieën? Eet niet bij de restaurants/winkel op de camping want ze weten niets van allergieën (“kaas is toch geen koemelk?!” aldus boos personeel)

* de eikenprocessierups? Die is hier vol aanwezig en wordt niets tegen gedaan. Iedereen zat onder...

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Beekse Bergen, Owner, 31-12-2019

Beste PBS268,

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Wij betreuren het om te lezen dat uw verblijf op de Beekse Bergen niet in orde was. Wij hopen dan ook altijd om problemen die voorkomen gedurende uw verblijf op te lossen, zodat u op de juiste manier uw vakantie kunt voortzetten.

Ik stuur uw opmerkingen door naar de desbetreffende afdelingen zodat zij waar mogelijk het een en ander kunnen aanpassen. Daarnaast zal ik uw opmerkingen/ ervaringen ook meenemen in ons wekelijks overleg met de verschillende afdelingen. Onze excuses voor alle geleden ongemakken.

Team Beekse Bergen

Redelij

Barbara Schipper
28-12-2019
  • Onderkomen5

De huisjes op het vakantiepark zijn niet echt schoon en het rook er muf. Wij zaten in jungalow giraffe, lekker dichtbij de plaza. Het park is voor de rest leuk, leuk zwembad, vriendelijk personeel. De jungalow was niet goed schoongemaakt. Zaten overal spinnenwebben en het rook muf.

Inge - Beekse Bergen, Owner, 31-12-2019

Beste Barbara,

Bedankt voor het delen van uw bevindingen! Wij betreuren het dat uw accommodatie volgens uw bevindingen niet goed in orde was bij aankomst. Libéma stelt hoge eisen aan de schoonmaak en het onderhoud van de accommodaties. Helaas geeft dit geen garanties dat er nooit fouten gemaakt kunnen worden en een gast in een accommodatie komt die niet volledig in orde is. Natuurlijk doen wij ons uiterste best in zo’n geval om de zaken zo snel mogelijk op orde te brengen, als wij hier melding van ontvangen.

Helemaal geweldig!

C.Voswijk
27-12-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Kerst gevierd op dit mooie park,we komen hier al jaren .Laatste keer was 5 jaar terug en ik schrok van de beoordeling die ik hier las.

Maar ik vind het complete onzin ,de Jungalow was super schoon .Wij vinden de huisjes super gezellig en van alle 's voorzien.Veel beter dan in de meeste centerpark's. De werknemers waren ook allemaal stuk voor stuk super vriendelijk. Wij waren met onze 5 kinderen van 10 maanden tm 15 jaar en ze hebben allemaal genoten .Wij hadden een kinder Jungalow, wat echt een aanrader is want dan zit je vlak bij de plaza .Beekse bergen zelf is natuurlijk ook helemaal geweldig.

Wij komen zeker nog eens terug

Manon - Team Beekse Bergen, Owner, 28-12-2019

Beste familie Voswijk,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie het fijn hebben gehad bij het vakantiepark. Wij staan te popelen om u nogmaals te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Leuk park in een omgeving waar veel te doen is

Frans
26-12-2019
  • Onderkomen6

We verbleven tijdens de kerstdagen in een luipaard huisje op vak park de Beekse bergen

Huisje was redelijk schoon, behalve het servies , vaatwasser werkt wel maar maakt amper schoon dus alles met de hand af moeten wassen.

Service is wel echt goed! Er ontbrak 1 beddenset en werd heel snel gebracht na 1 telefoontje. Ook bezoek op 2e kerstdag mocht met de auto het park op.

Afstand lopend vanaf het huisje naar dierentuin de Beekse bergen is minimaal een half uur, wil je met de auto (Safari) dan betaal je elke bezoek 5 euro parkeerkosten (ook al heb je een attractie pas)

Zwembad is klein maar voor leeftijd kids 2-11 jaar gewoon prima. Omkleed ruimte echt vreselijk smerig!!

Restaurant op het park prijzig en weinig keus !! Je kan beter even naar Tilburg rijden (10-15 min) waar heel veel leuke betaalbare restaurants en pannekoekenhuis (in de brouwerij) zitten

Tip aan beheerders; vakantiehuisjes renoveren en schoonmaak verbeteren!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2019

Heerlijk weekend om nooit meer te vergeten!

Martijn
4-12-2019
  • Onderkomen10

Heerlijk weekend gehad in vakantie park beekse bergen! We verbleven in de Villa Maij, zeer luxe voor vakantiepark begrippen en prachtige liggen aan het water in het bos. Top om sochtends vanuit het huisje te gaan hardlopen, top zwemband voor de kids en een kids entertainment wat zelfs door ging terwijl het rustig was. Het park was verder ook super leuk en van alle gemakken voorzien wij & de kids hebben het fijn gehad zeker voor herhaling vatbaar!

Inge, Owner, 5-12-2019

Beste Martijn,

Wat geweldig om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf op Vakantiepark Beekse Bergen! We hopen jullie nog een andere keer te mogen verwelkomen op ons park.

Groetjes,

Nooit meer

Mul
29-11-2019
  • Onderkomen1

Het vakantiepark viel enorm tegen. Hygiëne van de huisjes was slecht. Het stonk binnen.

En we kregen niet het formaat huisjes wat beloofd was.

Gordijnen hingen niet goed. Stoelzitting was doorgezakt en ramen gammel.

Hier melding van gemaakt. Feedback formulier ook ingevuld, maar nooit reactie gekregen.

Wij raden het iedereen af om gebruik te maken van de jungalows.

Jammer!!

Buiten zitten was wel prima. Mooi aan het water.

Maar binnen zitten was niet fijn.

Gereisd Met vrienden in september 2019
Sarina, Owner, 1-12-2019

Beste familie Mul,

Wij betreuren het feit dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. Wij hopen dan ook altijd om problemen die voorkomen gedurende uw verblijf op te lossen, zodat u op de juiste manier uw vakantie kunt voortzetten. Als vakantiebestemming stellen wij hoge eisen aan de schoonmaak van onze accommodaties. Wij gaan uw opmerkingen dan ook zeker meenemen in onze procesverbetering.

Met vriendelijke groet, Sarina - Team Beekse Bergen

Origineel overnachten met prachtig uitzicht

Linda
25-11-2019
  • Onderkomen8

Wij hebben gelogeerd in Vakantiepark Beekse Bergen in Villa Maji. Leuk twee verdiepingen huis aan het Victoriameer (met echt kleine kids wel oppassen). Mooi uitzicht vanuit het huis en een slaapkamer. Leuke hippe inrichting, jammer dat er geen oven in de keuken zat. Het zwembad is opgedeeld in 3 delen: glijbaan, diepe en peuterbad met watertoestel en speelgoed. Peuterbad is 'afgezet', zodat kleintjes niet zomaar naar het diepe kunnen. Winkeltje aanwezig voor boodschappen, restaurant. Dit deel van het park kijkt niet uit op de dieren, je bent wel zo in het park. Met de kids hier prima vermaakt.

Inge, Owner, 28-11-2019

Beste Linda,

Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat jullie verblijf in Villa Maji op het Vakantiepark goed is bevallen en dat de kinderen er van hebben genoten.

Hopelijk tot een volgende keer!

Inge - Team Beekse Bergen

Safaripark super! Huisje erg vies en oud..

Florinda
18-11-2019
  • Onderkomen4

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in het safaripark en het zwembad etc. Maar de huisjes zijn erg oud en vies. Ik zie hier veel reacties over de hygiëne maar er word niet veel aan gedaan vind dat erg jammer voor z’n leuk park, zal voor mij een reden zijn om niet meer te gaan in een vakantiehuisje op jullie park, ik ging er vanuit dat het niet heel schoon zal zijn maar dit was muf en naar mijn idee nooit goed schoongemaakt.

Inge, Owner, 20-11-2019

Beste Florinda,

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Alleen zo kunnen wij onze service verbeteren. Het spijt mij te lezen dat de schoonmaak te wensen over liet. Wij proberen de meldingen zo goed en snel mogelijk op te lossen als wij er een melding van krijgen. Uw overige punten ga ik ook doorgeven aan de desbetreffende afdelingen.

Fijn te lezen dat u desondanks heeft kunnen genieten van het Safaripark en ons zwembad.

Groetjes,