Zoover

Super !

Nieuwehuijse
1-9-2019
  • Onderkomen7

Mooie , schone ,gezellige camping !

Zeker de moeite waard om eens heen te gaan !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk en mooi plekje in NL

LB
26-8-2019
  • Onderkomen7

Super mooie en heerlijke plek. Wandelen, fietsen, watersport of er met de auto op uit...alles kan er. Genoeg te doen. Zeker met mooi weer. Met regen wat beperkt. Prima 5 persoons chalet. Ik vond persoonlijk de bedden te hard. Kleine puntjes: dure slechte Wi-Fi in de chalet en lauw ipv warm water uit de douche. Tieneranimatie viel wat tegen. Hadden t park mede hierom uitgekozen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en zullen t zeker aanbevelen. Personeel super aardig en vriendelijk. Waande ons door de vele Duitsers een soort van in buitenland...

Geen 5 sterren waard

Sonja
25-8-2019
  • Activiteiten5

Camping mooi gelegen aan het meer en biedt een mooie omgeving om lekker te wandelen /fietsen.

Ligging ideaal voor watersporters.

Wat direct opviel: unglaublich veel..... heeeeeeel veel Duitsers dominant aanwezig. Vaak in grote groepen en luidruchtig tot in de late uurtjes.

Staanplaatsen wel breed maar niet diep genoeg dus geen ruimte op veld om te badmintonnen oid. Erg zanderige / modderige staanplaatsen.

Geen apart deel van de camping bestemd voor mensen met of juist zonder hond. Op ons veldje stonden 5 honden. En aangezien wij niks met honden hebben had ik liever op een hond-loos deel gestaan.

Sanitair netjes maar geen schotten tussen de urinoirs dus weinig privacy. Zou ook wel een gebouwtje bij mogen.

WiFi duur, maar werkt gelukkigwel goed.

Aquapark sloot ineens toen er te weinig aanbod was. Stonden we dan met 2 teleurgestelde kids en onze muntjes van 4,50 Per stuk.

Animatie biedt te weinig activiteiten voor tieners.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooie camping, veel geluidsoverlast ervaren

Manon
24-8-2019
  • Onderkomen7

Wij stonden vooraan op de camping, dus niet bij het meer. Golfkarretjes, tractos en andere werkautos reden af en aan. Vaak met radio hard aan. Gastjes in dienst, reden keihard in de avond over de camping, met elkaar te racen. Terwijl wij op de camping waren, in het hoog seizoen, 2 maal met traktors het veldje opgereden op gaatjes in het veld te maken en een andere keer om wat over het veld te slepen. Naast ons veldje was de werkloods dus vaak geluidsoverlast van de werkzaamheden daar zoals boren en lassen. Dit alles bij elkaar was jammer. Tevens is er vaker geluidsoverlast door de overige camping bezoekers. Tot laat in de avond muziek en schreeuwen. In weekend kwam klein nichtje over, die hierdoor niet kon slapen. Hebben er zelf wat van moeten zeggen, maar het bleef. Kon op de site van camping niks vinden om ons hiermee te helpen. Verder is er niks op de camping aan te merken. Zou er nog naar terug gaan maar niet met kleine kinderen.

Mo
23-8-2019
  • Onderkomen8

Wij hebben een top vakantie gehad! Mooie, overzichtelijke camping. Vriendelijke mensen bij alle faciliteiten. Een super animatie team. 1 tip voor de animatie, er mag wat meer worden ingespeeld op de duitse kinderen, niet alle leidsters konden duits. Een net en schoon chalet. Een paar keer in een toiletgebouw geweest en het was er schoon en netjes. Wij vonden het een toffe camping!

Top volgen jaar weer

Bianca van den hazel
17-8-2019
  • Onderkomen10

Mooie camping met voldoende faciliteiten. Super mooie logde voor 6 personen zeer ruim en op een leuk veldje. Leuk recreatie team maar er zouden wat meer gezamelijke spellen en sport activiteiten zijn. en wat meer avondspellen voor 10 +. Bijv bubbel voetbal , voetbal toernooi, Archery Tag , flessenvoetbal.

Wij komen volgend jaar terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima camping, met een paar min puntjes

Jannie
15-8-2019
  • Activiteiten7

3 weken hier gestaan met een caravan. Fijne camping met veel faciliteiten voor iedereen wat te doen. Restaurant is heerlijk en goed eten voor een prima prijs. Min punten vinden wij de slecht onderhouden gras velden door de droogte geen grassprietje meer te vinden daardoor veel stof en we misten een afvoer putje bij de waterkraan. Het grote toilet gebouw is schoon te noemen wel missen we vloertrekkers bij de heren. Voor 5 sterren kunnen de kampeer plekken beter

Gereisd Met partner in augustus 2019

Leuke vakantie!

Wendy
12-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Leuke plek om vakantie te vieren. We zijn 2 weken geweest met eigen caravan. Genoeg verschillende dingen te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prachtig park met top animatie

Dhr. Breukers
11-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig park met veel faciliteiten. Erg naar ons zin gehad.

Wel is er weinig te doen met slecht weer, maar daar kom je ook niet voor natuurlijk.

Mijn grote complimenten voor het animatieteam, vooral naar Melissa en Tomas. Altijd enthousiast en de kinderen konden er geen genoeg van krijgen. Chapeau!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Camping en restaurant geweldig

René
11-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Voor de 2e keer ter afsluiting van het voetbalseizoen hebben wij met het meidenteam van Sportclub Irene MO 15-1 een weekendje Leukermeer geboekt. Het was in één woord wederom een geweldig weekend. De lokatie van de camping is schitterend en er was voldoende aktiviteit.

We hebben ge-waterfietst, op de bananenboot gezeten en 's avonds hebben de meiden zich prima vermaakt. Het restaurant met het schitterende buitenterras doet je echt denken dat je je in het buitenland waant. De BBQ in het restaurant was heerlijk en er werd zelfs rekening gehouden met het feit dat er één van ons een allergie had, zodat zij ook mee kon BBQ-en. Dit was ruim 2 weken vantevoren al besproken met de eigenaar zodat hij hier rekening mee kon houden. 's Ochtends een heerlijk en keurig verzorgd ontbijt gehad en hier werd eveneens rekening gehouden met de persoon die een allergie had.

Gereisd Met vrienden in juni 2019