Zoover

Hotel Asteria Venray

Hotelsterstersterster
8,5

• HygiĆ«ne8,9

Geweldig goed hotel en super service

Ad. Beljaars,Ā
13-10-2019
  • HygiĆ«ne10

Prachtige ligging. en bereikbaarheid via de snelweg Venlo Nijmegen afslag Venray.

Mooi hotel prachtige kamer

Super verblijf met vriendelijke bediening.

geen vraag is te veel personeel allemaal vriendelijk, gastvrij hotel met perfect restaurant.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2019

Prima kamer maar verouderde badkamer

Emwee,Ā
24-2-2019
  • HygiĆ«ne7

Gelegen naast a73 vlakbij Venray Centrum. Kamer was prima maar overdag hoor je heel de tijd een zoemend geluid. Dat is het circulatie systeem begrepen we na navragen. In de nacht wordt het uitgezet. Op tv was alleen ned. 1.2.3 te zien. Na weer vragen bij de receptie hoorden we dat er storing was en dat het helaas dit weekend niet meer verholpen zou worden. Enige compensatie en excuses hadden op z'n plaats geweest. In elk geval had het bij het inchecken gemeld kunnen worden. Het personeel was wel vriendelijk. De kamer was verder prima. Niet bijzonder. De badkamer zag er niet best uit. De wastafel zat vol scheuren. Het ontbijt was lekker, vrij uitgebreid en het smaakte allemaal goed.

Gereisd Met partner in februari 2019

Voor herhaling vatbaar! Heel fijn, gezellig hotel.

M. Molenaar,Ā
30-12-2018
  • HygiĆ«ne9

Fijn hotel. Lounge met 2 open haarden en verschillende gezellige zitjes. Warme sfeer en temperatuuršŸ˜…. Heel goed ontbijt. Niet te lopen naar centrum, auto nodig. Badkamer hard aan vervanging toe, maar wel schoon. Kamer keurig. Bijzonder aardig personeel.

Gereisd Met partner in december 2018

Gewoon supper

Ad. Beljaars,Ā
27-12-2018
  • HygiĆ«ne10

Asteria Hotel Venry , is een bijzonder goed hotel.

Ik was er weer met kerst 2018 ( 24 december tot 27 december)

Fantastisch diner twee dagen lang super hotel en mooie muziek live

muziek elke avond.

Gereisd Alleenreizend in december 2018

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Rein Kolijn,Ā
5-8-2018
  • HygiĆ«ne10

Prima hotel,uitstekend diner met name de proeverij is een aanrader,verzorgd ontbijt en de zeer vriendelijke en attente mensen van bediening en receptie is een voorbeeld voor ieder hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Irene,Ā
16-7-2018
  • HygiĆ«ne8

Mooi hotel en schone kamer.

Hotel ligt langs de snelweg en op 10 minuten fietsafstand van Venray. Wij hebben fietsen gehuurd bij het hotel om zo naar het dorp te kunnen fietsen.

Mac Donalds aan de andere kant van de weg en je wandelt zo het bos in.

Het ontbijt was zeer uitgebreid! Mooie zalen beneden voor feesten en vergaderingen. De douche kan wel een opknapbeurt gebruiken. Wel genoeg haakjes en ruimte. Wij vonden het alleen jammer dat het terras in de schaduw ligt en langs de weg. Terwijl je aan de achterkant zo'n fantastische rustige ligging hebt met zon en uitzicht op het bos. Dat was het enige minpuntje.

Verder waren we dik tevreden!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Jammer!

Angele,Ā
31-5-2018
  • HygiĆ«ne8

26 mei etentje met gezin en opa die 80 jaar werd. Half 7 gereserveerd, voorgerecht kwam na een half uur, hoofdgerecht pas rond kwart voor 9 ! En dan pas 1 drankje gehad te hebben. Pff. Heb er wat van gezegd, dat dit niet kan. Er zat een kind bij dat verschrikkelijke honger had,en is ook geen tijd om na 9 uur te eten! Viel me tegen, en was veel te weinig personeel!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Een hotel waar je echt nog gast bent

A.J.J. Prevo,Ā
16-4-2018
  • HygiĆ«ne9

Wij waren hier al voor de 5 e maal elke keer voor de dinershow , 2 nachten. Is een goed en keurig hotel , met een goede keuken , een geweldige show, en nette kamers, inderdaad is het bad fijn maar niet om te douchen. is glad , je moet er in klimmen, scherm sluit niet af, dus overstroming, erg gevaarlijk. Is ook het enige minpuntje. zeer goed kundige bediening, aardige ontvangst receptie. Kortom een goed hotel voor een goed verblijf.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Erg goed

Bea van Faassen,Ā
1-4-2018
  • HygiĆ«ne9

Erg vriendelijk personeel. Mooi hotel.

Het enige minpuntje was dat er zaterdagnacht een stel stomdronken studenten boven ons verblijven en ons meer dan 2 uur uit de slaap heeft gehouden.

ā€˜ s nachts om 4 uur de receptie gebeld of ze hier iets aan konden doen

Dit ā€˜s morgens weer gemeld bij de receptie, er werd excuses aangeboden, daar konden we het mee doen,

Een kop koffie was wel het minste wat ze ons konden aanbieden, maar helaas

Gereisd Met partner in maart 2018

Fijn om te bridgen, alles prima,het was gewoon af!

Breese Bridge Club uit BelgiĆ«,Ā
25-3-2018
  • HygiĆ«ne9

Het is heel zeker een aanrader, we hebben een heerlijk bridge-weekend gehad. Fijne locatie om te bridgen. We werden in de watten gelegd, dikke duim!!

De omgeving was mooi, leuk en rustig om in te wandelen, ook veel dingen om te doen in een boogscheut van het hotel. Iedereen was zeer tevreden, totaal niets om aan te merken.

Gereisd Met vrienden in maart 2018