Zoover

7,9

Top Camping

frans en sandy
15-8-2015

3 weken op deze super mooie camping gestaan.

2 volwassenen en 2 kids in de leeftijd van 8 en 12 jaar.

Allereerst onze complimenten aan t super vriendelijke personeel.

Wij hebben weer enorm genoten van o.a. het zwembad, de bingo, sprookjestocht, spooktocht en de super mooie kinderdag, de gezellige voetbal toernooitjes etc. etc...

Top animatie team !

Wij vinden deze camping zeker een aanrader !!!

Hier heb je nog het echte camping gevoel !

Leuke Camping

Steve
20-6-2009

Het is een gezellige familie camping. En ligt lekker in de bossen vlakbij de Maas en het mooie dorp Kessel. De friettent op de camping is slecht maar in Helden op het mariaplein zit een super friettent! Het sanitair word met een hogedruk schoon gemaakt dus superschoon! Er is ook veel te doen voor de Kinderen bosspelen voetbal knutselen enz en een super speeltuin en een leuk zwembad! Het is wel jammer dat je apart moet betalen voor draadloos internet. (eigenlijk vind ik dat dat op een 5 sterren camping gratis moet zijn, MAAR het is er in iedergeval). Het is een leuke camping en we gaan deze zomer zeker weer!

goeie camping mensen moeten niet zo zeuren dan kunnen ze

thijs
25-3-2007

goeie camping mensen moeten niet zo zeuren dan kunnen ze beter thuis blijven als het niet goed is in het buiten land daar zeuren ze niet om dat ze daar de taal niet spreken.

Gereisd Anders in maart 2007

Ik ben hier twee keer geweest en had een rustige plaats

Hans
26-2-2007

Ik ben hier twee keer geweest en had een rustige plaats.

Wij gaan dit jaar weer met de hond. erg fijn want op de plaats waar wij staan ben je in 2 minuten in het bos buiten het park. Als je hier wil kamperen meot je gewoon eerst even gaan kijken en zijn heel veel verschillende type plaatsen. De plaats waar wij staan is vlakbij een toiletgebouw welke niet door heel veel mensen gebruikt wordt, centraal in het park en niet teveel vaste plaatsen om ons heel. Ik verheug met nu al op de zomer.

Wij zijn er in de herfstvakantie geweest

Maurice,Arienne en kids
26-10-2006

Wij zijn er in de herfstvakantie geweest.Dan is het er prima vertoeven.Kinderen(9 en 6)hebben zich goed vermaakt.Ook de wandel-en fietsroutes rond de camping zijn de moeite waard.Zwembad is klein,maar in rustige periodes is het goed te doen.In restaurant hebben we ook heerlijk gegeten.We zullen dan ook zeker nog eens terugkomen in een rustige periode.

In principe een prima camping in voor- en naseizoen

Inge
12-9-2006

In principe een prima camping in voor- en naseizoen. Niet druk, lekker zwembad en gelegen midden in de bossen (zoals de naam al doet vermoeden). Redelijk grote speeltuin, leuk voor de kleintjes en het restaurant is ook prima.

Gereisd Anders in september 2006

wij zijn vorig jaar op deze camping geweest en vonden het

fam moerman
24-8-2006

wij zijn vorig jaar op deze camping geweest en vonden het een verschrikking.Wij hadden een particuliere caravan gehuurd en tussen de caravan van de buren en onze caravan zat een halve meter.Wij stonden op een veldje waar mensen al jaren met een stacaravan staan.Lekker zuipen en de hele nacht iedereen uit zijn slaap houden,bij receptie gemeld maar securetie deed er niks aan.Nee voor ons NOOIT meer heldense bossen

ik heb er zelf 23 jaar op de camping gekampeerd en het is

paul
16-8-2006

ik heb er zelf 23 jaar op de camping gekampeerd en het is mij altijd heel goed bevallen en inderdaat is het zwembad te klein waar waar niet als iedereen tegelijk wild zwemmen. en de klachten die de campeerders geven doe ze allemaal zelf als de campeerders de toiletten en de douche net zo zouden gebruiken als ze dat thuis doe dan is het ook schoon voor een ander en dan nog over de hondenstont die moeten de hondenbezitters ook opruimen net als in de rest van nederland waar dat verplicht is en dan stinkt het niet zo en dat is voor de niet hondenbezitters ook prettig.

deze camping is echt geen 5 sterren waard

hassing
11-8-2006

deze camping is echt geen 5 sterren waard.Er zijn te weinig wc's en douche's. en het is ook niet altijd even schoon.

er is een mooi bos om de camping maar je kunt er niet lopen er ligt overal hondepoep.er zijn geen hondeuitlaatplaatsen.bij erg warm weer ruik je overal hondenpoep

het is een groote hondenuitlaatplek

Gereisd Anders in augustus 2006

camping is geen 5 sterren waard

tinus
4-8-2006

camping is geen 5 sterren waard. Ik sta er al jaren en het word steeds slechter. Het zwembad in geheel is te klein. er zit veel asociaal volk. Voor de oudere jeugd is er weinig te doen. In het praathuis is t te duur. voor een pilsje betaal €1,50. Ik vind het voor een camping te duur, Maar henk zal wel willen verdienen. er zijn mensen die al jaren op de camping staan en denken dat ze alles mogen. nou dat is toch echt voor mij geen 5 sterren camping hoor. zo kijk je bij iedereen eens rond en je ziet er veel puin om de caravans liggen. echt een krente tuin.