Zoover

7,9

geweldige camping.

Hetty
25-6-2016

Alles was goed. Mooie ruime plaatsen en mooie sanitaire gebouwen. Als de ouders de kinderen iets beter in de gaten hielden en misschien ook nog wel volwassenen die zelf iets meer achterom kijken bleven ze ook netjes schoon. Dat lag zeer zeker niet aan de schoonmaaksters want die kwamen genoeg schoonmaken op een dag.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

leuk

janjanssen
15-11-2014

Leuke camping alleen de hoofd van de camping is bang voor en aantal gasten want die heersen de camping

Gereisd Met vrienden in januari 2014
Sietse Tienkamp - directeur., directeur, 17-3-2015
Beste heer Jan Janssen. In de wintermaanden kijk ik nauwelijks op Zoover, omdat de camping dan is gesloten en onze gasten geen reacties plaatsen. Helaas merk ik daarom nu pas uw reactie op. Helaas ken ik u niet, en daarom kan ik uw opmerking ook niet plaatsen. Jammer, want dan had u mij uw toelichting kunnen geven. Misschien dat u dat nog eens doet. Wij gaan maar gewoon door het alle kampeerders naar de zin te maken.

prachtige camping.

hans jongen
9-9-2013

Voor de zoveelste keer familieweekend gehad op camping de heldense bossen.Ieder jaar worden we vriendelijk ontvangen bij de receptie,het personeel op het park is ook heel vriendelijk.Bij het café het praothoes mochten we een grote parasol lenen dan stonden onze barbeques droog klasse.Iedereen amuseert zich op deze camping van nul tot acht en zestig jaar. Volgend jaar weer.Fam. Vercoulen uit Venlo.

ieder

Bedankt directeur

Cremers
3-9-2013

Wij als carnavalsvereniging hebben op 24 augustus een BBQ avond gehad van 19.30 uur tot 23.30 uur met toestemming van de directeur. Deze avond was super geslaagd, alleen enkele kampeerders die een seizoensplaats aan de ingang hebben, klaagden over overlast (klagen altijd)..

Bij deze willen we de directeur bedanken voor de goede samenwerking.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

mooie camping

bram
28-4-2012

camping de heldense bossen is vooral leuk in het hoogseizoen veel activiteiten voor jong en oud

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Zeer klantvriendelijke camping

willem klaassen
25-4-2012

wij waren hier met een groep van 80 personen. iedereen was zeer tevreden.

mooie, droge en royale plekken. hulpvaardige en vriendelijke staf, goed en schoon sanitair

interessante en afwisselende omgeving. voor ieder wat wils

Gereisd Met vrienden in april 2012

Heel mooi en leuk voor een korte vakantie

renaat70
15-8-2011

Wij zijn met 3 gezinnen in de meivakantie geweest en stonden met eigen caravans op het nieuw aangelegde gedeelte (vaste kampeerders vertelden ons dat). Plekken ruim en het sanitair hartstikke schoon! Zijn 8 dgn geweest en hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Zelf hadden we onze hond bij ons en die konden we lekker in het bos laten rennen. Het was gezellig druk dus voor die periode was het zwembad groot genoeg maar bij top drukte is het echt te klein. De kids hebben we al die dagen weinig gezien, ze hebben zich prima vermaakt. Voor een korte vakantie geweldige camping maar persoonlijk zie ik mezelf niet hier staan in het hoogseizoen, dan wordt het met name in het zwembad te druk waardoor je je al gauw loopt te ergeren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hartstikke leuke camping........

Ellie
14-6-2011

Wij hebben een heerlijk weekend gehad op deze camping het afgelopen pinksterweekend. We waren met een groep waarvan 8 volwassenen en 7 kinderen. De mensen waren vriendelijk. Het park was netjes, overzichtelijk en schoon. De sanitair voorzieningen zagen er ook netjes uit en waren er o.i. ook voldoende aanwezig. De kinderen konden zich prima vermaken. De kwaliteit van het eten in het restaurant was niet helemaal geweldig maar je kon er eten en het was niet duur.

Al met al een leuke camping en zeker een aanrader voor iedereen.

Hier komen wij zeker nog terug

Odelie
13-9-2010

Mijn man, schoonbroer, schoonzus en ik hebben genoten van een prachtige vakantie in een bosgalow bij de vijver. Goed weer, mooie wandel en fietsomgeving.

Vriendelijke mensen. In het Restaurant was het goed toeven, als wij zelf een beetje lui waren om onze warme maaltijd te bereiden. Het was ook heerlijk zwemmen in het camping zwembad. Odelie

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Een perfecte gezinscamping

Hans
9-8-2010

Wat een topper is deze camping. We gaan binnenkort voor het 6e jaar naar deze camping t/m eind oktober. Zeer gezellig, goede winkel en perfect en behulpzaam personeel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010