Zoover

Een hele fijne vakantie

FamJansen,Ā
22-8-2019
  • HygiĆ«ne10

De eerste keer vakantie in eigen land en ondanks 't weer enorm genoten!

We stonden op het vlinderplein, precies in het midden van alle faciliteiten, ideaal. Ene kant op lopen kwam je bij het zwembad, andere kant op bij de supermarkt en dichtbij de receptie.

We hebben ons heel goed vermaakt.

Onze dochter (2) kon zo vanuit de tent de zandbak in rennen. En als zij geniet, genieten wij.

Zoals hieronder ook al een paar x aangegeven voelt de temperatuur in het binnenzwembad op koudere dagen wat fris, wellicht doordat de omgevings temperatuur binnen warm is. Toch heeft het ons er niet van weerhouden om lekker iedere dag te gaan zwemmen. En toen het buiten warm was, was het zwembad heerlijk!

Ook de vele speeltuinen zijn echt super!

Let op: kijk voor 't boeken welke plekken zich waar op de kaart bevinden. Als je achterop de camping staat moet je best een eind lopen naar het zwembad.

Ook leuk voor oudere kids!

Erg leuk!

Matthijs Diender,Ā
19-8-2019
  • HygiĆ«ne8

We hadden een huurcaravans. Deze was netjes en het pleintje waar je aan zit is ook prima. Vlakbij zwembad, speeltuin en animatie.

Gaan nog wel eens

Rolinka,Ā
18-8-2019
  • HygiĆ«ne8

Fijne camping, goed huisje en mooie speelplaatsen.

Zwembad is goed zowel binnen als buiten.

Animatie is goed en vooral de ruimte op camping is fijn.

Winkeltje is handig en vv alle benodigde spullen. Wij hebben hier genoten en komen nog wel eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Voor ons geen tweede keer ,wij zoeken meer rust.

Rachel Zeelenberg,Ā
16-8-2019
  • HygiĆ«ne7

Grote camping met veel huur stacaravans .

Tot laat in de avond veel muziek .

Op de camping wel veel te doen voor gezinnen met jonge kinderen .

Geweldig

Rochella,Ā
15-8-2019
  • HygiĆ«ne10

Wat hebben wij genoten! leuke camping

met genoeg te doen voor de kinderen!! ons zoontje van 5 en dochter 2 hebben het zo na hun zin gehad!! Wij verbleven in een huurchalet.. bij aankomst was het netjes schoon.. de sprookjestocht was geweldig en de kinderdag was ook hartstikke leuk, buiten dat was er elke dag weer een leuk programma voor de kinderen..wij zijn als ouders ook heerlijk tot rust gekomen.. overdags waren de

Kinderen zo druk buiten aan het spelen dat ze heerlijk uitsliepen tot half 10šŸ¤© volgend jaar gaan we zeker weer en dan ook zeker langer dan een week..

Judith altena,Ā
6-8-2019
  • HygiĆ«ne9

Ik heb met mijn kinderen genoten van een heerlijke week op deze camping. Er is voor elk wat wils, mooie natuur, de kinderen waren niet uit het zwembad weg te slaan en ook het animatieteam is uitstekend georganiseerd.

Het personeel en de beheerder waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker nog een keer weer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

Aldenkamp,Ā
6-8-2019
  • HygiĆ«ne9

Wij hebben onlangs met ons gezin van een heerlijke vakantie genoten op deze gezellige camping. De kinderen zijn (en hebben zich) uitstekend vermaakt, en ook wij als ouders hebben daardoor echt van de rust genoten. Het personeel was vriendelijk, en de omgeving is prachtig.

Hieronder staan negatieve berichten over slechte hygiƫne, hier hebben wij echter niets van gemerkt. Wij komen hier zeker weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prima camping, niet blij met het camping publiek

Annemarie Slagter-Kool,Ā
5-8-2019
  • HygiĆ«ne5

Genoten van onze vakantie. Heb over de camping zelf ook weinig aan te merken. Dat bepaalde zaken niet in orde zijn, zoals bijvoorbeeld de hygiƫne van het sanitair en het geluidsniveau laat op de avond komt in mijn ogen met name door andere campinggasten. Ik heb me verbaasd over het gedrag van andere volwassenen en kinderen op de camping. Heb veel overmatig alcohol gebruik gezien, ook al vroeg op de dag waardoor sommige mensen op ons veldje bijzonder luidruchtig en soms zelfs behoorlijk grof werden. Wat mij betreft zeer ongepast op een kindercamping. Hier zou het personeel beter op kunnen handhaven door er bv voor te zorgen dat de nachtwacht bereikbaar is en in het sanitair bordjes op te hangen waarop de verwachting wordt uitgesproken dat het netjes wordt achtergelaten. Geen halve zandbak in een kinderbad achterlaten bv. Het type mensen dat op deze camping verblijft is voor ons de reden om niet terug te komen. Camping zelf is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Tsja, bezint eer gij bezoekt of boekt. Spijt !

Fam stefan,Ā
31-7-2019
  • HygiĆ«ne2

Het is een zeer grote camping met alle caravans hutje op hutje.

Lijkt een hele leuke camping maar laat de vaste campinggasten het voor de toekomst maar financieren.

Sanitairgebouw hij de winkel is echt in het toiletgedeelte niet schoon. Het stinkt er altijd.

De camping bestaat uit veel divers soort campinggasten maar het grootste gedeelte bestaat uit minder net volk.

Er wordt veel drugs verkocht bij de speeltuin bij het voetbalveld en de communicatieve vaardigheden van de hangjeugd zijn ontzettend goed voor de stemming.

Tips:

Laat de vrachtauto's die komen leveren van het terrein en breng de pallet met de palletwagen. Is echt niet veilig. En ten tweede, als ze dan toch moeten rijden over de camping of achteruitrijden laat dan de bijrijder achter de vrachtauto controleren voor de veiligheid, of stuur iemand van de camping mee.

Camping is overvol en niet voor het zwembad zijn er veel te veel gasten.

ī˜®Sietse Tienkamp, directeur, 6-8-2019

Beste familie Stefan. Helaas heeft u geen goed oordeel over uw vakantie op onze camping. U bent een paar keer op de receptie geweest om uw klachten over het toiletgebouw te uiten. Elke keer is onze schoonmaakdienst direct naar het gebouw gegaan, en steeds was het gebouw gewoon schoon. Natuurlijk gebeurt er ook bij ons wel eens wat, maar smerig zijn de gebouwen nooit.

Van uw opmerking over drugs schrikken we. Er zal best eens een joint gerookt worden, maar dealen en verkopen gebeurt niet. Gezien de ernst van deze opmerking vraag ik mij af waarom u uw vermoeden niet bij ons heeft gemeld.

Helaas ontkomen we er niet aan dat de winkel en ons eetcafƩ bevoorraad worden. Met de chauffeurs hebben we daar afspraken over en rijden ze zeer voorzichtig.

Op een camping zoals de onze komen vele kampeerders, in allerlei soorten en maten. Het is dan ook een illusie dat iedereen over kamperen op dezelfde manier denkt.

De camping was inderdaad vol tijdens uw vakantie. Het zwembad hadden wij dan ook gesloten voor buitenstaanders, en volgens ons was het heel gezellig druk in het binnen- en buitenbad.

Nogmaals, ik vind het erg jammer dat u niet tevreden bent. Wellicht kunt u nog een keer rechtstreeks met mij contact opnemen om e.e.a. te bespreken.

Sietse Tienkamp.

Leuke kindercamping

Judith Van DIJK,Ā
2-5-2019
  • HygiĆ«ne6

Deze voorjaarsvakantie zijn we naar de Heldense Bossen geweest. Het is een gezellige, kindvriendelijk camping. Het stukje waar wij stonden was naast de bosrand. Heerlijk groen!

Persoonlijk vind ik dat er wat weinig afwasbakken en toiletten zijn voor het aanral kampeerders.

Verder zit er een leuk binnen en buitenbad bij. Leuke glijbaan en kinderbadje. Hier zouden ze wat meer schoon mogen maken.

Al met al een leuke camping.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019