Zoover

Meertje
3-8-2019

Top camping.

Sanitair is netjes.

Wij stonden op de basis plaatsen tussen sanitair 7 en 8 in en vlakbij receptie in het bos.

Gezien de extreme hitte ideaal.

Wat ik gezien heb van de andere plaatsen vind ik die plek wel het beste gelegen.

Mooie ruime plekken.

Vlakbij de supermarkt minder mooie plaatsen en dan een heel eind vanaf zwembad en trefpunt gelegen.

Personeel is vriendelijk.

Er is van alles te doen voor kleine kinderen.

Voor pubers wat minder maar onze zoon van 13 heeft zich toch prima vermaakt.

Gewoon top !!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Waardeloos

H
27-3-2019

De camping ligt in een prachtige bosrijke omgeving, zwembad veel te klein en vies animatie laat zeer te wensen over kantine , slechte bediening en het beleid op die camping is nog het waardelooste van alles, veel vriendjes politiek en er word met 2 maten gemeten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

De beste camping tot nu toe

Bianca
11-3-2019

Op deze camping vroeger gestaan samen met smijn ouders. Nu weer 2jaar achter. Elkaar geweest. Super camping. Word veel georganiseerd voor de kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke vakantie gehad maar geen tweede keer

Roos
13-8-2018

Het zwembad is veel te klein voor de vele mensen die er gebruik van maken.

Je staat op en bijelkaar in het hoogseizoen in het zwembaden spelen is er niet bij omdat daar geen ruimte voor is.

Met de hitte was het water mega troebel en niet fris.

Ook van buitenaf komen er mensen helaas zwemmen en voelde wij ons genoodzaakt om een badje op te zetten bij de caravan..erg jammer..ook voor tieners is er weinig te doen.

Echt een camping voor gezinnen met jonge kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Asterix zou er blij van worden (wij ook)

Ronald
18-6-2018

We hebben een heel leuk lang weekend gehad op deze vriendelijke camping. Ons verblijf was een kampeerbungalow, die iets weg heeft van een yurt. Het tentdak geeft prettig veel licht binnen. Bij regen waan je jezelf in een tent, maar dan met het comfort van een huisje. We voelden ons de Galliërs van de camping, enigzins afgezonderd van de rest en tegen het bos aan. De speelvoorzieningen (favoriet: kabelbaan) zijn ruim opgezet, modern maar met een nostalgisch tintje, en mooi verspreid over het heuvelachtige terrein. De medewerkers waren vriendelijk, het eten in het restaurant goed en de winkel had alles wat we nodig hadden. Het buitenzwembad was heerlijk om af te koelen. Het geheel ademt de sfeer van een (flinke) familiecamping die in staat is om het beste uit oude en nieuwe tijden te combineren.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Fantastische camping

Irene
25-9-2017

Wij hebben sinds 2 jaar een eigen huisje op deze camping. Wat een super camping. Vriendelijk personeel en heel veel dingen georganiseerd voor groot en klein.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Mooie kindercamping

Fam.van lente
24-9-2017

Wordt veel voor de kinderen gedaan, zwembad zat te veel chloor in. Het deed zeer aan de ogen en was best wel klein voor zo'n grote camping. De velden waren ruim genoeg. Één echt groot minpunt is toch het schoonmaken van toiletgebouwen. Het werdt maar 1x per dag goed gedaan en verder niet meer. Het was echt niet schoon meer s,middag en s,avonds. Ondanks hebben we wel genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Voor ons nooit meer.

Bas Peters
9-8-2017

Hele grote camping met kleine faciliteiten. Wij stonden aan een zogenoemd laantje en onze kampeerplek was echt klein zeker omdat de auto er ook nog bij moest was het echt passen en meten met de caravan. Toiletgebouw werd onvoldoende schoongemaakt en bijgevuld hadden meer mensen klachten over. Dan het zwembad wat je eigenlijk meer een poeltje kan noemen met zoveel gasten is echt veel te klein, heel veel chloor en niet schoon. Animatieteam doet zijn best maar lastig om zoveel kinderen te pleasen met maar 6 man. De camping ziet er op zich best mooi uit maar het verloop is heel groot echt dagelijks komen en gaan mensen en het enige positieve voor ons was de ligging mooi in de bossen en de winkel was ook gewoon goed.

geweldige familiecamping,gezellig en gastvrij 👍

Claudje
6-8-2017

Veel natuur veel speelgelegenheden+1 grote speeltuin,met dierenhoek,een pondje veel toestellen een groot veld waar je kunt voetballen etc,buitenbad met grote ligweide en peuterbad leuk binnen zwembad wel niet erg groot, met stroomversnelling en bubbelbad, glijbaan + peuterbad ook gaat geregeld een treintje over de camping,zodat je een indruk kunt krijgen van de camping annimatieteam aanwezig +personeel erg vriendelijk,de toiletgebouwen zijn zeer netjes schoon wel jammer dat bij de kampeervelden wel een leuk thema bij de toilet gebouwen is gemaakt aantrekkelijk voor jongere kinderen maar dit niet is bij gebouwen dicht bij de grote speeltuin,kinderen moeten juist daar vaker naar het toilet De supermarkt is uitgebreid,Er staan ook vaste mensen met hun eigen stacaravan of die er seizoenen staan ervaring ze zijn aardig+ behulpzaam wij zijn al een paar x geweest bevalt prima buiten vakanties een rustigere camping het hoogseizoen is het gezellig druk voor families aanrader voor iedereen

prachtige camping en omgeving.

Fam Dorenbos
21-8-2016

2 prachtige weken gehad, mooi binnenbad wel wat klein op bepaalde spitstijden maar super van genoten, ook buitenbad prima eerst ff frisjes maar dat went al snel.

Dochter van 16 werd opgenomen door de vaste jeugd die er al jaren zitten en heeft zich prima vermaakt. Geen enkel probleem met vaste gasten in geen enkel opzicht. Ook geen last gehad van lawaai in de avond of in de nacht.Genoeg vertier voor wie iets wil ondernemen.Onder andere geweldig groots opgezette spokentocht,waar veel groepen aan meededen. We zaten op de buitenrand van de camping,prima grote plek. Grote camping maar daar merkte je helemaal niks van op de plaats waar wij stonden. We zijn dik tevreden over ons bezoek aan de Heldense bossen.