Zoover

2008

Een echte aanrader!

Miesamar
9-9-2008

Na een paar jaar geleden een paar keer een kampeerbungalow te hebben gehuurd( wat ontzettend leuk was), zijn wij deze zomervakantie teruggegaan met een vouwwagen. Ook dat is ons prima bevallen. Schoon sanitair en voor jong en oud een prima animatieprogramma. Wij hebben ons als gezin zo goed vermaakt en zijn zo tot rust gekomen dat wij hebben besloten om op deze camping te blijven. Alleen al vanwege de ligging in het bosrijke gebied, maar zeker ook vanwege de gezelligheid. Een dikke pluim voor al het personeel wat zich ontzettend inzet om er voor de vakantievierders een succes van te maken!!!

Camping leuk, maar...

5-9-2008

De camping was hartstikke leuk. Mooie grote plekken, zon of schaduw is overal wel te vinden. Toiletgebouwen mooi schoon, en WC-papier hangt er al. Leuke speeltuintjes, en vriendelijk personeel.

Het enige wat ons echt tegen is gevallen is de grote hoeveelheid vaste gasten, en de overlast wat zij veroorzaakte. Toeteren bij het naar het werk gaan (om 6.00 uur!), harde muziek en belachelijk arogante blikken. Erg jammer. Zijn daardoor ook eerder dan gepland vertrokken.

zeer goede camping

Petra
24-8-2008

Wij zijn 3 weken op deze camping geweest met onze 2 jongens(9 en 7 jaar). We hebben het erg naar ons zin gehad. mooie camping, super schoon sanitair (1e 3 weken van aug.) grote plaatsen. Mooie omgeving. Mooi zwembad. Wel druk als het warm was. Animatieteam voor groot en klein erg leuk. Super mooie bosspeeltuin.

Gereisd Familie in augustus 2008

Net terug..

Sanne
25-7-2008

Net terug van een weekje Heldense Bossen. Leuk hoor. Komen zeker weer. Ondanks het slechtere weer hebben wij ons prima geamuseerd. Ook de kinderen. Leuke activiteiten!

Gereisd Familie in juli 2008

wij hebben de afgelopen week met 18 personen 4 van de 5 te

nicole en de rest
20-7-2008

wij hebben de afgelopen week met 18 personen 4 van de 5 bosgalows gehuurd.

het was erg leuk .mooie huisjes rustige ligging,overal dichtbij.

genoeg te doen voor de kinderen.

het zwembad is leuk met leuke glijbaan,maar in het drukke hoogseizoen mischien wat klein.buitenbad is oke.

veel lol gehad met zijn allen.

leuk animatieteam erg enthausiast.

kortom een geslaagde vakantie.

gezellige camping mooie plaatsen sta al vier jaar bij het

maria
11-7-2008

gezellige camping mooie plaatsen sta al vier jaar bij het trefpunt maar als je voor de rust komt moet je naar het bejaardenhuis en niet in de buurt van het trefpunt gaan staan je weet als er wat te doen is dat er lawaai is verder is het een goede camping en er word genoeg georganizieerd voor groot en klein.maar de mensen moeten elders op de camping gaan staan voor de rust en niet in de buurt van het trefpunt.sanitair en eetgelegenheden zijn perfect.

Een mooie camping in een bosrijke omgeving

Debbie
31-3-2008

Een mooie camping in een bosrijke omgeving.

Veel speelgelegenheid voor de kinderen.

Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar deze camping

Gereisd Familie in maart 2008

Uitstekende camping in de bossen verscholen maar daarom en

Jacobs
24-3-2008

Uitstekende camping in de bossen verscholen maar daarom behoorlijk uniek. Uitgebreid activiteitenprogramma, leuk zwembad en ook bij (eventueel) slecht weer zijn er voor de kinderen genoeg mogelijkheden om zich te amuseren.

Kortom een aanrader.

Gereisd Familie in augustus 2007

Wij hebben ondanks het slechte weer genoten op deze camping

Dodemont
25-2-2008

Wij hebben ondanks het slechte weer genoten op deze camping.

Vooral de kids van 10 en 13 hebben zich de hele dag goed geamuseerd in het zwembad/speeltuin/praathuis.

Gereisd Familie in juli 2007

Wij zijn in de zomervakantie geweest

Lin
6-2-2008

Wij zijn in de zomervakantie geweest. Jammer dat het afgelopen zomer zo regenachtig was, maar wij hebben evengoed een top-vakantie gehad. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt. Op het park was genoeg te beleven, maar ook in de omgeving is er veel te doen.

Vriendelijk personeel, goede service.

Fantastisch! Wij komen zeker terug.

Gereisd Familie in februari 2008