Zoover

7,9

absoluut een aanrader

Henk Goossen
6-8-2019

Zojuist een weekje doorgebracht op deze gezellige camping. Prachtig gelegen, vriendelijk personeel en uitstekende faciliteiten. Kan deze camping iedereen aanbevelen

Gereisd Met partner in juli 2019

nooit meer

elisabeth
28-7-2019

nog nooit zoiets mee gemaakt wij hebben jaren tot onze tevredenheid op de heldensebossen gestaan maar zijn er weg gegaan voor mensen die vis verkochten op de camping en een hoop stennis maakten wat schets onze verbazing vrienden die er nog wel heen gingen worden vanaf volgend jaar ook door de beheerder geweigerd op hun confort plaats is er dan 1 persoon die al heel veel mensen wegge pest heeft zoveel zeggen schap op een veldje heeft deze mensen bespraken weer de plek vanaf 20 mei 2020 tot 5 juli en krijgen een telefoontje van de beheerder dat ze niet meer gewenst zijn op het veldje en maar naar Baarlo moeten gaan dit is toch echt niet klant vriendelijk

Gereisd Met partner in juni 2017
Sietse Tienkamp., directeur, 6-8-2019
Beste familie Elisabeth. Helaas weet ik niet wie u bent, en zoals ik lees heeft u dit seizoen niet op onze camping gekampeerd. Graag zou ik willen dat u contact met mij opneemt om uw echte reden voor uw vertrek te bespreken. Graag tot dan. Met groet, Sietse Tienkamp.

Fantastische camping.

Jaques
6-6-2019

Mooi gelegen camping, in de bossen. De camping is groot, maar door de indeling voelt dat niet zo. Binnen en buiten zwembad. Zeer vriendelijk en adequaat personeel. Grote plaatsen. De camping wordt goed onderhouden. Schoon sanitair. Alleen in het hoogseizoen te weinig afwasplekken. Op de camping een mooi restaurant, een snackbar en het praethuus, waar je ook kunt eten. Zeer grote speeltuin en volop animatie. Overal speeltuintjes. Aanrader!!

Gereisd Met partner in april 2019

Gewoon een super camping

Dennis en stefanie
6-8-2018

Was een super caming personeel heel vriendelijk bij de slagboom werden we netjes ontvangen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Toplokatie voor rustzoekers in voor- en naseizoen

Fred - Landgraaf
9-7-2018

We waren niet voor het eerst op deze mooi gelegen camping in de bossen rond Helden (Panningen). Ook dit jaar weer genoten van het zgn. juni-arrangement op een comfortplaats. Het was drukker dan voorgaande jaren, hoofdzakelijk 60+ -ers, die ook profiteerden van het uitzonderlijk mooie juni weer. Het sanitair bleek ook dit jaar weer keurig onderhouden en was altijd schoon en rook fris. De standplaatsen zijn ruim en goed onderhouden. De gratis (!) wifi is voor campingnormen perfect te noemen. De supermarkt is goed en niet veel duurder dan de bekende supermarkten in het dorp op fietsafstand ! Kortom: ook dit jaar wederom geen spijt gehad om onze voorjaarsvakantie door te brengen op de Heldense Bossen ! Compliment voor het hele team van receptionist tot terreinhulp voor de gastvrije ontvangst en perfecte serviceverlening ! Sietze, ga zo door met je mensen !! Tot volgend jaar !

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldig

Fam. Munter
25-4-2018

De camping is uitstekend met verzorgd en schoon sanitair. Maar voor ons is het naast de camping gelegen Restaurant Op d'n Berg ook een reden om terug te komen.

De menukaart heeft een uitgebreide keuze, in een goede prijs-kwaliteit verhouding.

De gebakken asperges zijn een aanrader, zeker in combinatie met een stukje zalm.

Gereisd Met partner in april 2018

Ik kan een ding zeggen, ga er na toe .

Edvanzetten
14-4-2018

Voor ouderen met een caravan of camper is dit een super Camping. En als de kleinkinderen komen is er een grote speeltuin accommodatie,en een kleine supermarkt. En je kan er lekker fietsen. Top dus . Bij de receptie kun je alles vragen en er zijn ook fietsen te huur. Het sanitair is wordt goed onderhouden en is iedere dag schoon en dat vind ik toch belangrijk opeen Camping. Ik ga er in 2018 weer na toe en ik kijk er nu al naar uit.

Gereisd Met partner in september 2017

Prima

Marleen
19-9-2017

Staanplaats goed. Sanitair is niks voor minder validen. Erg jammer.!

Gereisd Met partner in september 2017

Leuke camping

Klaas
26-8-2017

Schoon en keurig sanitair

Ruime staanplaatsen

Personeel receptie vriendelijk

Leuk zwembad wel ver af van onze staanplaats ook de horeca veraf niet centraal.

Gereisd Met partner in juli 2017

Het is ok

Saartje
7-8-2017

Campinglaatsen zijn erg klein.vooral als de buren het niet zo nauw nemen. De prijs staat dan niet in verhouding. Sanitair is prima en keurig schoon.

Gereisd Met partner in augustus 2017
Sietse Tienkamp - directeur., directeur, 8-8-2017
Beste mevrouw Saartje, Ik ben blij dat u zeer tevreden bent over ons sanitair. Dit onderdeel is inderdaad ook heel belangrijk. Uw opmerking over de grootte van de kampeerplaats moet ik toch echt corrigeren. Ik weet niet op welke plaats u gekampeerd heeft, maar onze kleinste plaatsen zijn al ruim 100 m2, en de comfortplaatsen gaan over de 140 m2 heen. De grenzen van alle plaatsen zijn volstrekt duidelijk, en ik kan mij dit seizoen ook geen enkel geval herinneren waarbij buren over de grens hebben opgebouwd. Camping De Heldense Bossen staat juist bekend om zijn grote plaatsen. Neemt u a.u.b. contact met mij op om uw opmerking nog te bespreken.