Zoover
Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

7,9

druk, lawaaierig en weinig priveci

G. van Kampen
8-8-2016

Wij stonden met de camper en onze kleinkinderen (6 en 7 jaar) 3 nachten op deze grote camping. De afstanden zijn groot, dus veel vermaak (speeltuin /zwembad) is ver weg van de camperplaats en je moet er dus steeds achteraan om de kinderen in de gaten te houden. In het binnenzwembad is badkleding verplicht en schoeisel verboden. Zie dan je (klein)kinderen maar eens naar buiten te krijgen die daar in het zwembad zitten. Je bent dan bijna verplicht om een zwembroek aan te trekken om je kinderen te kunnen roepen.

Het is een drukke onrustige camping met veel kinderen. Op zich is dat niet vervelend maar het hollen en geschreeuw gaat tot s’avonds 22:30 door. Als je daar dan met kleinere kinderen staat die gewend zijn om toch wel rond negen uur te gaan slapen komt daar niet veel van terecht. Onze laatste nacht op dit park (6/8) werd er van 22:00 tot 24:00 een soort lichtspel over het hele park opgevoerd met veel muziek, enge geluiden en gillende kinderen. Het laatste half uur werden vergast op een keiharde, soort Andre Hazes muziek disco. Allemaal vast leuk voor oudere kinderen maar wij hebben het met zulke grote campings wel gehad en zoeken het voortaan toch kleinschaliger.

Sietse Tienkamp, directeur, 15-8-2016

Beste familie van Kampen. Dank voor uw reactie. Tijdens uw verblijf is de Sprookjestocht gehouden. Meer dan 100 kampeerders beelden dan Sprookjes uit. Ook dit jaar weer een enorm succes waarvan meer dan 50% van alle gasten 2 uur plezier hebben gehad (zie facebook). De tocht begint als het donker wordt. Uw kinderen van 6 en 5 jaar hadden het vast ook prachtig gevonden. Om 24.00 uur was het stil.

Het binnenbad is alleen toegankelijk voor kampeerders in zwemkleding. Ook blijven ouders of begeleiders van kinderen van 5 en 6 jaar voor toezicht zelf verantwoordelijk. Zelf buiten zitten en de kinderen binnen laten zwemmen is niet toegestaan.

Op 60 meter afstand van uw kampeerplaats is een leuke nieuw speeltuin gemaakt. De grote speeltuin, de beestjes en zwembad zijn 5 minuten lopen.

Tijdens uw verblijf was het eindelijk prachtig weer met veel spelende kinderen als gevolg.

Uw beoordelingen zijn zeer laag. Graag heb ik alsnog overleg met u. Belt u mij svp. Sietse Tienkamp-directeur.

voldoende

Familie 5 personen
6-8-2016

Grote camping. Veel vaste plaatsen op een apart deel van de camping. Beetje een kamp gevoel, voor ons voelde dat deel niet prettig. Het camping gedeelte was verder prima. Alleen gezien dat s ochtends voor half 8 het sanitair op ons veld werd schoongemaakt. 5 douches (man/vrouw deel elk) en dat was de eerste vakantieweek in juli voldoende, maar later stond er vaak een wachtrij. De lichten zijn ook uit en dan is make-up op doen of lenzen in lastiger, geen lampjes boven de spiegels. Wel wat last van alle eikels die op het gras liggen, doen zeer aan je voeten als je er op gaat staan.Wasmachine/droger met muntjes(€3,-)en op inschrijving. Zwembad was redelijk, maar mocht wel iets groter voor het aantal mensen. De meeste medewerkers vriendelijk, maar 1 pers was wat minder vriendelijk tegenover de kinderen. S avonds veel lawaai in de omgeving Helden. Van de 2 weken toch wel 6 nachten muziek tot in de nacht. Animatieteam rijdt vaak over de camping, geen gebruik van gemaakt.Veel leuke dingen te doen in de omgeving, Valkenburg, Maastricht, Keulen(Legowinkel), Roermond leuke stad, Phantasialand, Toverland etc. In Panningen AH, Lidl en winkelcentrum.Wifi werkt niet altijd even goed tot ergernis van de oudere kids. 1 code gratis per plek en 20 euro voor 2 weken per extra code. Camping werd veel als doorstroomcamping gebruikt. Zo willen we er misschien nog een keer gebruik van maken, maar niet weer voor 2 weken.

Redelijk

jan.tjitske
30-7-2016

Op zich veel potentie. Maar idee dat de eigenaren het wel goed vinden. Douches , in ieder geval bij de heren, duren maar maximaal 23 seconden! Al iets van gezegd, maar niets aan gedaan tot nu toe. Wel heel kort.. zelfs voor mij. Ook het feit de dat erbij de heren geen familie douche is..echt ouderwets. Ook de controle op de camping..'s avonds veel en luid lawaai van de mensen. Geen rekening houdend dat er ook kleine kinderen op de camping op tijd moeten slapen. Dat de kinderen hier geen rekening mee houden, ok maar hun ouders.. Kunnen we zeggen daar kan de camping niets aan doen, maar er kan toezicht gehouden worden!

Heerlijke vakantie gehad

Evelien
24-7-2016

We hebben net een heerlijke vakantie gehad. Mooie ruime plaatsen, super vriendelijk personeel en een ontzettend lief animatieteam waardoor wij een hele ontspannen vakantie hebben gehad. Het zwembad zou wat groter mogen, als de camping vol is is dat echt te klein. Wij gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

geweldige camping.

Hetty
25-6-2016

Alles was goed. Mooie ruime plaatsen en mooie sanitaire gebouwen. Als de ouders de kinderen iets beter in de gaten hielden en misschien ook nog wel volwassenen die zelf iets meer achterom kijken bleven ze ook netjes schoon. Dat lag zeer zeker niet aan de schoonmaaksters want die kwamen genoeg schoonmaken op een dag.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Heerlijk genieten

Maria
1-6-2016

Heerlijk voor iedereen van jong tot oud en er is altijd wel wat te doen

Gereisd Met partner in maart 2016

Mooie Fantastisch Camping

Remco Verschoor
7-5-2016

Mooi zwembad, grote speeltuin en vriendelijke personeel .Grote camping winkel

toilet gebouw wordt goed schoon gehouden.

Wij staan op een vaste plek en hoop nog vele jaren op deze fijne camping te kunnen genieten.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Leuke vakantie, slecht weer

Iris
17-1-2016

De camping is prima bevallen. Wel groot dus veel lopen. Aardige mensen en prima tent.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Top vakantie

Jochem10
24-10-2015

Wij zijn hier in de herfstvakantie gekomen voor een welverdiende vakantie en ik en mij 2 kinderen hebben zich prima vermaakt!. Het sanitair was schoon de camping zelf ook en natuurlijk de animatieteam wat waren dat een toppers zeg! Ze deden het heel leuk met de kinderen en met name wesley bedankt want mijn 2 zonen die missen je nu al ze vragen of je nog die foto's naar ons wilt doorsturen en wij komen zeker volgens jaar terug!!!

Fantastische gezinscamping !

fred6372
5-10-2015

Dit is nu een voorbeeld van een complete gezinscamping. Ruim aangelegd met grote plaatsen en sanitair van hoog niveau ! Ook het recent in gebruik genomen kindersanitair in toiletgebouw T8 is een schot in de roos ! De winkel is ruim gesorteerd en beslist niet te duur. Het terrein ziet er opgeruimd uit, er zijn voldoende prullenbakken. Hondenbezitters kunnen via een aantal over het terrein verspreide kleine poorten direct het aangrenzende bos in ! We hebben vijf geweldige weken verbleven op de Heldense Bossen in september en hadden niet het allerbeste weer, maar dat heb je zelf niet in de hand. Wat het weer betreft gaan we in 2016 voor een herkansing en over de bestemming hoeven we niet lang na te denken: Heldense Bossen, here we come again !! Hopenlijk is de wifi op de camping dan wél verbeterd, want dat is het eigenlijk het enige aandachtspunt waar iets aan gedaan zou moeten worden !