Zoover

7,9

Heerlijk!

Jos F
26-6-2017

Grote camping met alle faciliteiten die je graag zou willen. We zaten in een kampeerbungalow. Groot qua opzet en qua inventaris is letterlijk alles aanwezig.

Ook het sanitair van de camping is netjes schoon.

We hebben ervan genoten! aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Mooie camping

K.H
17-6-2017

Mooie camping in het bos. Personeel is vriendelijk en het sanitair zag er schoon en kindvriendelijk uit. Ons zoontje vond de kindertoilet leuk en was mooi gemaakt voor de kleintjes. Al met al een goede camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Prachtige camping

Jacco L.
26-5-2017

Prachtige en mooi onderhouden camping in een bosrijke omgeving. Onze Comfort-plaats was zeer ruim opgezet en had een speeltuintje op het veld. Fijn dat het (schone) sanitair op korte afstand gelegen is.

De supermarkt heeft een ruim assortiment en iedere ochtend heerlijke verse broodjes.

Onze zoon heeft zich in de diverse sport- en speelveldjes prima vermaakt. Naast het binnen en buitenbad vond hij het sprookjessanitair helemaal geweldig.

De omgeving biedt mooie fiets- en wandeltochten. Ook steden als Roermond en Venlo zijn eenvoudig te bereiken.

Een aanrader dus!

Team Heldense Bossen, bedankt voor de fijne vakantie!

Super!

Brunsting
8-1-2017

Wij zijn hier met de buren op vakantie geweest en onze kinderen van 1,5 en 3 jaar. Mooie camping! genoeg te doen voor de kinderen. al was het animatie team een beetje onervaren leek het.

Wij zaten in een prachtige stacaravan van touroperator, die overigs precies de zelfde zijn als die van het park zelf maar wat goedkoper.

Hele grote speeltuin en kabelbaan. leuk zwembad.

Mocht je kleine kinderen hebben, ga dan met ze naar het camping gedeelte, daar hebben ze echt prachtige sprookjes douches!

We hebben een super vakantie gehad op de camping!

Familie de Groot
28-8-2016

Drie weken zijn we op vakantie geweest met onze dochter van 10 maanden oud. Over de camping zijn we goed te vrede. Ruime plaatsen, fatsoenlijk gras en de paden zijn allemaal verhard. Heel fijn om op te lopen en onze baby om gewoon op de kruipen. Onze plek stond 's morgens lekker in de zon en in de namiddag hadden we de schaduw van de bomen. Elk moment van de dag kun je kiezen of je in de zon of de schaduw wil zitten. Het toilet gebouw T8 was voorzien van ruimte speciaal voor kinderen om de wassen en te douchen. Heel mooi gemaakt en voor kinderen super leuk om te gaan douchen. De toiletten en douches waren elke dag goed schoon, ondanks de grote drukte op de camping. De supermarkt is goed uitgerust en er is voldoende te verkrijgen. Het leuke van de camping is dat alle voorzieningen niet bij elkaar zijn en zo loop je regelmatig een rondje over de camping. Op de camping zelf ziet er alles piek fijn uit. Mooi opgeruimd, geen rommel en goed onderhouden. Het zwembad is ook schoon, niet al te ruim, maar voldoende om elke dag lekker te gaan zwemmen.

Het animatie team is super actief en organiseren van alles voor de verschillende leeftijden. Onze dochter van 10 maanden vond pip en Pleun super leuk. We raden iedereen deze camping dan ook aan!

ps 's nachts is het lekker rustig op de camping.

prachtige camping en omgeving.

Fam Dorenbos
21-8-2016

2 prachtige weken gehad, mooi binnenbad wel wat klein op bepaalde spitstijden maar super van genoten, ook buitenbad prima eerst ff frisjes maar dat went al snel.

Dochter van 16 werd opgenomen door de vaste jeugd die er al jaren zitten en heeft zich prima vermaakt. Geen enkel probleem met vaste gasten in geen enkel opzicht. Ook geen last gehad van lawaai in de avond of in de nacht.Genoeg vertier voor wie iets wil ondernemen.Onder andere geweldig groots opgezette spokentocht,waar veel groepen aan meededen. We zaten op de buitenrand van de camping,prima grote plek. Grote camping maar daar merkte je helemaal niks van op de plaats waar wij stonden. We zijn dik tevreden over ons bezoek aan de Heldense bossen.

Mooie maar grote camping, maar niet voor herhaling

Jeroen
20-8-2016

Zeer grote en ruim opgezette camping met wel heel veel jaarplaatsen. Zwembad wat vooral in het hoogseizoen eigenlijk te klein is voor de grote van de camping en waar ook geen maximum aan gasten is, zodat het op sommige dagen eigenlijk te druk is om lekker (en veilig) te kunnen zwemmen. Het buitenbad is wel ruimer maar het water is daar beduidend kouder dan in het binnenbad.

Er zijn veel jaarplaatsen en wij kregen op meerdere momenten duidelijk het gevoel dat wij op "hun" camping waren en wij er eigenlijk niets te zoeken hadden. Dit was niet zo op de velden waar geen jaarplaatsen waren, daar heerst echt het camping gevoel, maar om van de overige faciliteiten (zoals speeltuin, snackbar, zwembad ed) gebruikt te maken moet je over het gedeelte van de jaarplaatsen.....

De camping ligt midden in het bos en is volledig afgezet met een hek. Er zijn diverse plaatsen waar een afgesloten poort is, en alleen bezoekers met een hond konden een sleutel krijgen van deze poort. Wij hadden geen hond en kregen dus ook geen sleutel, als wij dus het bos in wilden moesten we eerst via de hoofdingang naar buiten een pad oplopen en na ongeveer 1,5 Km rond te hebben gelopen kwamen we bij het poortje dat vlak bij onze kampeerplaats was (waar honden bezitters wel direct naar buiten konden) Het was ook geen doen om te wachten (en te hopen) dat je met een honden bezitter "mee" kon lopen naar buiten.

Van de animatie hebben wij geen echt oordeel omdat onze zoon er niet aan heeft meegedaan, maar de sprookjestocht en vooral de spooktocht zullen wij ons goed herinneren. De spooktocht begon "al" om 22.30 en duurde tot ruim 2:30 waarna "bezoekers" nog tot 3 uur doorgingen met luchttoeters. De spooktocht zelf ging gepaard met heel veel herrie en bijzonder "enge" geluiden, wat voor een camping die zich profileert als kindercamping eigenlijk echt niet kan....

Onze kampeerplaats was zeer ruim maar dat kwam omdat wij aan de buitenrand van de camping stonden en een gedeelte "het bos" in konden gaan waardoor het feitelijk 1,5 plaats was. De overige plaatsen zijn ook groot maar vooral diep en soms (te) smal.

fantasties

Willy Struik
17-8-2016

Ze zijn ontzettend vriendelijk en meedenkend voor elk probleem dat zich voordoet. het is een warme deken die je omdoet. s'Avonds en in de nacht loopt men in de bewaking en overdag gezellig en netjes

Gereisd Met partner in augustus 2016

Heerlijke camping voor het gezin!

vedran
13-8-2016

Wij hebben 2 weken op camping De Heldense Bossen gestaan en we hebben ons uitstekend vermaakt. De camping was van alle gemakken voorzien. Vooral het zwembad was voor onze kinderen een grote attractie. Wij hadden deze 2 weken sowieso weinig omkijken naar de kinderen want er was meer dan genoeg te doen voor jong en oud. Het animatieteam was geweldig. De rest van het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

De camping is gelegen in een mooi, rustig gebied waar je lekker tot rust kan komen. Ik zou deze camping iedereen kunnen aanraden en wij komen zeker nog een keer terug!

Stacaravanveld is top voor jonge kinderen

Tukker
11-8-2016

Wij hebben een top vakantie gehad, we hadden een stacaravan gehuurd voor 2 weken, we zaten overal dichtbij(speeltuin,zwembad,bostheater) verder is er een kleine speeltuin op het veldje waar de stacaravans staan, perfect voor kinderen om te spelen en voor de ouders om te genieten.

Animatieteam is top, geweldig dat ze de kinderen iedere avond ophalen voor het theater.

Wat ons tegenstond is het feit dat er vooral in het weekend veel lawaai op de camping is, dit werd voornamelijk veroorzaakt door de mensen van de vaste stacaravans.

Uiteraad hadden wij begrip dat het op een camping wel eens gezellig kan zijn, echter om 01.30 mag je toch wel verwachten dat mensen niet meer buiten gaan schreeuwen en muziek aanzetten.

Medewerkers van de receptie zijn vriendelijk en denken met je mee.