Zoover

7,9

Matig

Familie
18-8-2017

stonden hier 2 weken op de camping. Plek was prima, dichtbij een speeltuintje. Bijna iedereen heeft een hond bij zich. Best overweldigend als je geen hond hebt. Dichtbijzijnde toiletgebruik (nr 8), was het grootste deel van de tijd vies en het rook er heel erg naar urine. Voor dat gedeelte van de camping was het sanitairgebouw aan de kleine kant. Slechts 4 douches voor de vrouwen, dus altijd file smorgens en savonds. Putjes vol met haren! Tevens was er maar 1 afgesloten cabine met wastafel aanwezig. Hier stroomde het douchewater van de naastgelegen douchecabine je over de voeten. Ook maar 4 wastafels met 3 spiegels? En een vieze putlucht uit de gootsteen als je je tanden poetst. Ook maar3 afwasbakken? Ook daar dikke file! Kindergedeelte wel mooi aangelegd net als andere speeldingen. Zwembad erg vies!!! Omkleedgedeelte stonk altijd naar de ontlasting. En roosters in het zwembad niet schoon. Wel mooi buitenbad (heel koud water voor de kleintjes). Jammer van dit alles. Komen hier niet me

veel te doen.

bianca
14-8-2017

Flinke domper was de spooktocht. Tot 0230 absurd hard lawaai van hele harde muziek en enge geluiden. Was echt extreem. En dat op een kindercamping!! Zaten zelfs kinderen in het toiletgebouw omdat ze niet tegen zoveel lawaai konden. En heb al veel vaker een spooktocht meegemaakt maar dit was absurd het veroorzaakte heel veel overlast. Gelukkig is de camping verder erg leuk voor kinderen en is er veel voor ze te doen. Wel heel veel vaste plekken. Personeel is wel heel vriendelijk en de omgeving is mooi. Weet niet of ik hier nog s heen zou gaan maar de kids hebben zich vermaakt. En dat is natuurlijk het belangrijkste.

Nooit weer

Fam Dijkstra
13-8-2017

We stonden met onze tent in het midden veld met ruime plekken.

Helaas rondom de drie middelste camping velden allemaal vaste plaatsen met veelal mensen welke alleen aan hunzelf dachten. Als we naar het zwembad gingen dan moest je langs de vaste gasten welke je van boven naar beneden aankeken en waardoor we ons niet echt op ons gemak voelde. Ook veel honden op de camping.

De eerste week was het na 22.30 erg luidruchtig, muziek welke van iedere hoek van de camping te horen was tot na twaalf uur. Wij hebben kleinere kinderen en willen dan graag slapen..Ook de naaste buren eenmaal gevraagd om iets rustiger te lachen .. de kinderen konden toen echt niet slapen...zoveel herrie ... Het was dan wel 21.00 uur maar toch, als je niet over drank kunt..neem het dan niet...

Na de sprookjestocht ( welke erg leuk was) was het echt vreselijk, tot 02.00 uur keiharde house muziek...

We zijn de volgende dag weer bij de receptie geweest... We kregen te horen dat dit buiten de camping was en de Nachtwacht en politie er mee bezig was geweest...Oké we dachten ....misschien konden we naar huis oid maar het is hoogseizoen en de kinderen hadden het wel naar hun zin...

Gelukkig de tweede week ging het beter... Maar het blijft voor ons een camping waar we niet weer heen willen en hadden we dit allemaal geweten waren we hier niet gekomen....Er staan heel veel mensen welke met kennissen en of familie zijn en ook s'avonds dus hun eigen feestjes hebben.

Wij voelden ons hier niet op ons gemak....

Geweldige familie camping.

Harry Kouwenhoven
9-8-2017

De Heldense bossen is een prachtige camping met heel ruime plaatsen en mooi en schoon sanitair. Er is voldoende speelgelegenheid voor de kinderen en een actief animatie team. Er is een buiten en een binnen zwembad. Een campingwinkel en diverse eetgelegenheden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
Sietse Tienkamp - directeur., directeur, 11-8-2017

Beste familie Kouwenhoven,

Dank voor jullie fijne reactie. En erg fijn dat u en uw kinderen het naar de zin hebben gehad.

Voor ons nooit meer.

Bas Peters
9-8-2017

Hele grote camping met kleine faciliteiten. Wij stonden aan een zogenoemd laantje en onze kampeerplek was echt klein zeker omdat de auto er ook nog bij moest was het echt passen en meten met de caravan. Toiletgebouw werd onvoldoende schoongemaakt en bijgevuld hadden meer mensen klachten over. Dan het zwembad wat je eigenlijk meer een poeltje kan noemen met zoveel gasten is echt veel te klein, heel veel chloor en niet schoon. Animatieteam doet zijn best maar lastig om zoveel kinderen te pleasen met maar 6 man. De camping ziet er op zich best mooi uit maar het verloop is heel groot echt dagelijks komen en gaan mensen en het enige positieve voor ons was de ligging mooi in de bossen en de winkel was ook gewoon goed.

Het is ok

Saartje
7-8-2017

Campinglaatsen zijn erg klein.vooral als de buren het niet zo nauw nemen. De prijs staat dan niet in verhouding. Sanitair is prima en keurig schoon.

Gereisd Met partner in augustus 2017
Sietse Tienkamp - directeur., directeur, 8-8-2017
Beste mevrouw Saartje, Ik ben blij dat u zeer tevreden bent over ons sanitair. Dit onderdeel is inderdaad ook heel belangrijk. Uw opmerking over de grootte van de kampeerplaats moet ik toch echt corrigeren. Ik weet niet op welke plaats u gekampeerd heeft, maar onze kleinste plaatsen zijn al ruim 100 m2, en de comfortplaatsen gaan over de 140 m2 heen. De grenzen van alle plaatsen zijn volstrekt duidelijk, en ik kan mij dit seizoen ook geen enkel geval herinneren waarbij buren over de grens hebben opgebouwd. Camping De Heldense Bossen staat juist bekend om zijn grote plaatsen. Neemt u a.u.b. contact met mij op om uw opmerking nog te bespreken.

geweldige familiecamping,gezellig en gastvrij 👍

Claudje
6-8-2017

Veel natuur veel speelgelegenheden+1 grote speeltuin,met dierenhoek,een pondje veel toestellen een groot veld waar je kunt voetballen etc,buitenbad met grote ligweide en peuterbad leuk binnen zwembad wel niet erg groot, met stroomversnelling en bubbelbad, glijbaan + peuterbad ook gaat geregeld een treintje over de camping,zodat je een indruk kunt krijgen van de camping annimatieteam aanwezig +personeel erg vriendelijk,de toiletgebouwen zijn zeer netjes schoon wel jammer dat bij de kampeervelden wel een leuk thema bij de toilet gebouwen is gemaakt aantrekkelijk voor jongere kinderen maar dit niet is bij gebouwen dicht bij de grote speeltuin,kinderen moeten juist daar vaker naar het toilet De supermarkt is uitgebreid,Er staan ook vaste mensen met hun eigen stacaravan of die er seizoenen staan ervaring ze zijn aardig+ behulpzaam wij zijn al een paar x geweest bevalt prima buiten vakanties een rustigere camping het hoogseizoen is het gezellig druk voor families aanrader voor iedereen

Leuke ontspannen week

Corina Reuleaux
5-8-2017

Hele fijne huurcaravan. Goed bed in de ouderslaapkamer en hele fijne overdekte veranda. Enig minpuntje waren de matrassen op de kinderbedden. Voor de kinderen waarschijnlijk prima, maar zelf voelde ik de veren ervan in mijn rug.

Park is verder netjes verzorgd, leuke speeltuin en buiten en binnen zwembad. Enige minpuntje was dat het water van het (subtropisch) zwembad best fris was. Verder zou een binnenspeeltuin ook fijn zijn, het is toch een vakantiepark in Nederland, waar regelmatig een bui valt.

Mooie omgeving ook om te wandelen en fietsen. veel leuke uitstapjes in de buurt.

uitstekend

Fam. Van Wijk
23-7-2017

Prachtige camping in de bossen, vriendelijke mensen bij receptie, leuk en enthousiaste animatie, net en leuk kindersanitair. Leuke speelplaatsen met zand.

prima supermarkt met goede broodjes voor 's morgens. Is wel een camping voor mensen met honden, maar daar merk je niet veel van, goed geregeld. Wel eens wat herrie 's nachts, maar dat ligt meer aan mensen zelf als aan de camping..

We hebben het er erg naar onze zin gehad!!

Leuke camping

Sharon
17-7-2017

Weekend verbleven in een huurbungalowtent op deze camping. Tent en inventaris prima, alles aanwezig. Sanitairgebouw netjes en schoon. Zwembad aan de kleine kant voor zo'n grote camping. Buitenzwembad heel fijn met mooi weer, groot grasveld eromheen. Speeltuin en speelplekken top en uitdagend voor de kinderen. Helaas voor ons was er veel guidsoverlast van Duitse bezoekers in tenten tegenover ons tot diep in de nacht. Ze zijn erop aangesproken na klachten van meerdere mensen de volgende dag, maar onbegrijpelijk dat er geen "nachtwacht" was. Heeft ons weekendje kamperen toch enigzins bedorven, terwijl we toch echt wel van wat reuring houden.