Zoover
Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

7,9

Ik kan een ding zeggen, ga er na toe .

Edvanzetten
14-4-2018

Voor ouderen met een caravan of camper is dit een super Camping. En als de kleinkinderen komen is er een grote speeltuin accommodatie,en een kleine supermarkt. En je kan er lekker fietsen. Top dus . Bij de receptie kun je alles vragen en er zijn ook fietsen te huur. Het sanitair is wordt goed onderhouden en is iedere dag schoon en dat vind ik toch belangrijk opeen Camping. Ik ga er in 2018 weer na toe en ik kijk er nu al naar uit.

Gereisd Met partner in september 2017

mooie camping met verbeterpunten

Meadjuh
14-1-2018

Staanplaatsen zijn erg mooi. Staanplaatsen zijn onderhouden en royaal van opzet. Helaas zijn auto's toegestaan bij de plaatsen, dat vind ik persoonlijk niet mooi voor het uitzicht.

Saninair mooi onderhouden. Maar in het hoogseizoen kregen de poetsers het niet bijgehouden. Er maken zeer veel mensen gebruik van het sanitair, helaas ook mensen die het niet netjes achterlaten. Dit maakte dat het af en toe met name op de toiletten van gebouw 8 echt heel vies was. Er is melding gedaan bij de receptie, Camping doet er ook echt iets mee, maar het waren gewoon te weinig poetsers voor die hoeveelheid.

Daarnaast lijkt er een fout te zitten in de afvoer van sanitair 8 want in het hoogseizoen stonk het bij de afwasplekken echt naar riool.

Speeltuinen: Mooi en ook mooi onderhouden. Kinderen vonden het waanzinnig!

bostrein: complimenten voor de opzet hiervoor. Lof gaat uit naar de twee bostrein bestuurders, wat organiseren die dit leuk.

overige animatie: compliment, ook zij gaan ontzettend leuk met de kinderen om.

Personeel: heel vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad: te klein in het hoogseizoen. Het ruiken van ontlasting in kleedkamers herken ik. Daarnaast vond ik het extreem ruwe spel van de grotere jeugd onveilig voor mijn kinderen welke net in het bezit zijn van hun zwemdiploma's.

Horeca: prima verzorgd.

Huifkartocht: zeker aan te bevelen. Leuke ervaring.

Sprookjestocht: geweldig, wat een inzet van alle organisatoren. Heel mooi. Alleen voor jonge kinderen veel te laat!

Als laatste de spokentocht: we hadden ons voorbereid op iets van overlast. Maar dit was te heftig. De geluiden extreem hard, extreem griezelig en tot extreem laat. mijn kinderen van 5 en 7 zijn erg bang geweest, zelf heb ik nauwelijks geslapen die nacht. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Het was een prima vakantie maar wij gaan niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping

Irene
25-9-2017

Wij hebben sinds 2 jaar een eigen huisje op deze camping. Wat een super camping. Vriendelijk personeel en heel veel dingen georganiseerd voor groot en klein.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Mooie kindercamping

Fam.van lente
24-9-2017

Wordt veel voor de kinderen gedaan, zwembad zat te veel chloor in. Het deed zeer aan de ogen en was best wel klein voor zo'n grote camping. De velden waren ruim genoeg. Één echt groot minpunt is toch het schoonmaken van toiletgebouwen. Het werdt maar 1x per dag goed gedaan en verder niet meer. Het was echt niet schoon meer s,middag en s,avonds. Ondanks hebben we wel genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima

Marleen
19-9-2017

Staanplaats goed. Sanitair is niks voor minder validen. Erg jammer.!

Gereisd Met partner in september 2017

Leuke camping, erg kindvriendelijk.

Saar
3-9-2017

Een erg leuke camping om te vertoeven!

* De kampeerplaatsen zijn voldoende ruim en voorzien van alle nutsvoorzieningen. Toiletgebouwen en speeltuintjes liggen dichtbij. Horeca, animatie en zwembad minder centraal gelegen doch goed te doen al wandelend (maar gemakkelijker met de fiets). Camping is netjes verzorgd.

* Uitermate vriendelijk en hulpvaardig personeel. Totaal geen opmerkingen over.

* Zwembad: Proper en plezant vertoeven. Binnenbad is niet zo heel groot maar toch hebben we het totaal niet druk bevonden. Glijbaa, babybadjes, jaccuzi en stroming aanwezig. Buitenbad is aan de frisse kant maar des te leuker om baantjes te trekken of met hete dagen af te koelen. Gek is wel dat het om 17.30 sluit voor een uur.

* Sanitair was proper verzorgd en kindergedeelte PRACHTIG. Enkele bedenkingen hier is dat voor mij de temperaturen van het gebouw alsook het water van de douche wat warmer mocht. Persoonlijk had ik het vrij koud tijdens het douchen en afdrogen. Wat me echt stoorde was de gezamenlijke afvoergoot van alle douches waardoor het water van andere douches gewoon ook in je eigen douche terecht komt. Kinderdouche moeilijk te bedienen en erg korte tijd van waterstraal. Hierdoor gingen de kids helaas nog onder de volwassenen douche... Verder zijn de drogers voor de handen op de toiletten praktisch zinloos (tip: vervangen door de dyson variant) en zie ik liever de toiletborstel in een bakje ipv open en bloot aan een hangertje al druppend op de vloer.

* Kleine speeltuintjes allemaal vrij recent en de grote speeltuin is wat verouderd doch in goede toestand. Gaf een BOKRIJK gevoel dus heerlijk vertoeven voor de kinderen.

* Animatieteam enthousiast en programma rijkelijk gevuld. Bostreintje was de topper voor onze kids. Gebouwen in goede staat en leuke inrichting.

Ondanks de kleine aandachtpuntjes echt een leuke camping waar we wel een mooie tijd hebben beleefd!

Leuke camping

Klaas
26-8-2017

Schoon en keurig sanitair

Ruime staanplaatsen

Personeel receptie vriendelijk

Leuk zwembad wel ver af van onze staanplaats ook de horeca veraf niet centraal.

Gereisd Met partner in juli 2017

mwah

rose
23-8-2017

wat ik hier lees beneden als reactie van de camping zelf over het geluid van de spooktocht vind ik niet geheel terecht. Het kabaal van de muziek tijdens de spooktocht was in de omgeving van de supermarkt idioot hard tot midden in de nacht!! Was echt een nachtmerrie op dat moment. Ook echt belachelijk dat dat zo gedaan wordt! Iedereen had het erover!! En rumoer vind ik echt niet erg maar dit was zo ontzettend asociaal hard! Denk dat diegene van de camping zelf die hieronder gereageerd heeft op de ervaring van de bezoeker zelf niet heeft gehoord hoe hard het was! Ik zou best nog s naar deze camping willen maar niet als ook de spooktocht gehouden wordt!!

Mooie omgeving, vieze camping!

Dennis
20-8-2017

De verzorging van de camping is netjes, de vooral diepe, plekken zijn mooi gelegen tussen de bomen. Overlast is 's avond wel heel storend, zeker tijdens de spooktocht, waar de volumeknop tot ruim 03.30 uur vol open staat. Nachtwacht doet na meerdere verzoeken niets! Erg vreemd voor een kindercamping!

Sanitair is er te weinig, net als de schoonmakers!! Het stinkt daar enorm en de wc's en douches zijn vies. Dit is echt niet hygiënisch!!

Het kleine zwembad bevat te veel chloor. Ook hier totaal geen hygiëne. Omkleedruimte stinkt en wordt niet schoongemaakt. Water buiten steenkoud en bovenal is er geen controle, zoals een badmeester. Dit houdt in dat er mensen met ballen gooien, op complete zonnebedden drijven, bommetjes maken in het kindergedeelte enz, belachelijk!

Grote speeltuin is belachelijk oud, dierenweide leuk. Camingwinkel en restaurant perfect!

Het lijkt op papier een leuke camping, maar voor ons zeker niet weer. Vies, niet hygiënisch, en totaal niet klantgericht.

Sietse Tienkamp - directeur., directeur, 22-8-2017
Beste heer Dennis, Dank voor uw reactie en uw positieve oordeel over de kampeerplaatsen. Eenmaal per seizoen hebben wij de Spokentocht waar meer dan 350 kampeerders aan meedoen. De geluiden van deze tocht zijn inderdaad duidelijk op de camping te horen. Uw opmerkingen over de netheid van het sanitair raken onze eigen schoonmakers zeer. Vanaf 5 uur in de ochtend tot 8 uur in de avond worden de gebouwen continu gepoetst en gecontroleerd. Het buitenbad is niet steenkoud, maar is altijd op dezelfde temperatuur, nl. 24 graden. Tijdens openingstijden is er altijd toezicht aanwezig. Onze grote speeltuin heeft enkel gecertificeerde en perfect onderhouden toestellen, en wordt zeer gewaardeerd door jong en oud. Heel graag verneem ik nog van u op welke wijze wij niet klantgericht zouden zijn. Wij leren graag van uw opmerkingen. Groet.

Heerlijke vakantie!

Martijn de Groot
19-8-2017

We hebben dit jaar drie weken gekampeerd op het middenveld van de drie kinderveldjes. Lekker ruime plekken, auto vrij en leuke speelvoorziening.

De camping is uitermate geschikt voor kinderen en heeft veel leuke speeltuintjes op diverse plekken op de camping, alles netjes bijgehouden.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en doen goed hun best om er een mooie camping van te maken. Het sanitairgebouw wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Voor midden in het hoogseizoen zag het er goed uit.

Het formaat van de camping is groot en zorgt voor veel levendigheid en gezelligheid en inderdaad is het s avonds niet altijd even stil, maar voor ons niet een groot probleem.

De sprookjestocht was bijzonder mooi en leuk om te zien hoeveel tijd en energie erin is gestoken door de vaste gasten van de camping. Zeker een aanrader.

Wel vonden wij het water in het binnenzwembad echt aan de koude kant. Een graadje warmer zou heel fijn zijn. Het zwembad mag wel wat vaker gepoetst worden.