Zoover

7,9

Prima

van Duin
6-8-2018

Prima plek, waren blij met de standaard plek, daar had je nog enige schaduw van de bomen wat je bij de comfort plekken niet zag. Sanitair vonden wij niet top, er maken veel te veel mensen gebruik van het gebouw, daardoor vieze toiletten, douches en afwas plaatsen.

Zwembad was overvol doordat het zo warm was, veel chloor, ik mistte een badmeester.

Animatie aanwezig, leuke vossenjacht gedaan, voor sommige activiteiten moest je extra betalen. Wat je soms ook niet wist.

Veel te doen in de omgeving of op ongeveer een half uur rijden

Fijne vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige camping en service

Simone
6-8-2018

Geweldige campingplaats gehad...schoon sanitair en perfecte service. Heel er leuk personeel en mooi onderhouden camping. Super!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Gewoon een super camping

Dennis en stefanie
6-8-2018

Was een super caming personeel heel vriendelijk bij de slagboom werden we netjes ontvangen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima camping waar veel aan te verbeteren is

Mols
3-8-2018

Heel vriendelijk allemaal, vind verder de douches en toiletten niet fris en als je met veel mensen water verbruikt bijv tijdens afwassen komt er een mooslucht naar boven.

Animatie viel ons wat tegen miss zijn we verwend door de top animatie bij camping de paal.

We hebben ons verder prima vermaakt en onze dochter van 6 helemaal en dat is toch het belangrijkste!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Toplokatie voor rustzoekers in voor- en naseizoen

Fred - Landgraaf
9-7-2018

We waren niet voor het eerst op deze mooi gelegen camping in de bossen rond Helden (Panningen). Ook dit jaar weer genoten van het zgn. juni-arrangement op een comfortplaats. Het was drukker dan voorgaande jaren, hoofdzakelijk 60+ -ers, die ook profiteerden van het uitzonderlijk mooie juni weer. Het sanitair bleek ook dit jaar weer keurig onderhouden en was altijd schoon en rook fris. De standplaatsen zijn ruim en goed onderhouden. De gratis (!) wifi is voor campingnormen perfect te noemen. De supermarkt is goed en niet veel duurder dan de bekende supermarkten in het dorp op fietsafstand ! Kortom: ook dit jaar wederom geen spijt gehad om onze voorjaarsvakantie door te brengen op de Heldense Bossen ! Compliment voor het hele team van receptionist tot terreinhulp voor de gastvrije ontvangst en perfecte serviceverlening ! Sietze, ga zo door met je mensen !! Tot volgend jaar !

Gereisd Met partner in juni 2018

Natuurlijke rust

Wenda
2-7-2018

De ligging van de camping in het bos is echt geweldig voor natuurlijke rust. Ik had een compleet ingerichte bungalowtent zodat een weekje kamperen toch een tintje luxe kreeg. Rond de camping kun je uitgebreide wandelingen maken.

Het sanitair was heel erg schoon. Ik denk dat het toch wel minstens 2x per dag wordt schoongemaakt. Enige nadeel was dat alles (toilet, douche, wasbakken) in hetzelfde redelijk dichtgetimmerde (kon geen raampje open en de deur viel automatisch dicht) gebouwtje zat. Alles wat op de wc gebeurde kon je dus goed ruiken overal.

Het zwembad is klein maar leuk ingericht. Van de glijbaan ga je met een behoorlijke vaart naar beneden en als de stroomversnelling aangaat dan is de stroom niet alleen in het stroomversnellingsstraatje maar het laat het water in het hele zwembad ronddraaien.

Wel vond ik het jammer dat zo dicht voor het hoogseizoen er toch nog heel krappe openingstijden waren van de faciliteiten.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Asterix zou er blij van worden (wij ook)

Ronald
18-6-2018

We hebben een heel leuk lang weekend gehad op deze vriendelijke camping. Ons verblijf was een kampeerbungalow, die iets weg heeft van een yurt. Het tentdak geeft prettig veel licht binnen. Bij regen waan je jezelf in een tent, maar dan met het comfort van een huisje. We voelden ons de Galliërs van de camping, enigzins afgezonderd van de rest en tegen het bos aan. De speelvoorzieningen (favoriet: kabelbaan) zijn ruim opgezet, modern maar met een nostalgisch tintje, en mooi verspreid over het heuvelachtige terrein. De medewerkers waren vriendelijk, het eten in het restaurant goed en de winkel had alles wat we nodig hadden. Het buitenzwembad was heerlijk om af te koelen. Het geheel ademt de sfeer van een (flinke) familiecamping die in staat is om het beste uit oude en nieuwe tijden te combineren.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Voor herhaling vatbaar!

Familie V.
10-5-2018

Afgelopen week verbleven we in een bosgalow. Super ligging, rustig en dichtbij de speeltuin, de vijver met het vlot en het zwembad.

De bosgalow is leuk en praktisch ingericht.

Enige wat mss kan worden toegevoegd aan de inventaris is een parasol en ligbedden .

Er is op de camping voldoende te beleven voor zowel de kinderen als volwassenen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig

Fam. Munter
25-4-2018

De camping is uitstekend met verzorgd en schoon sanitair. Maar voor ons is het naast de camping gelegen Restaurant Op d'n Berg ook een reden om terug te komen.

De menukaart heeft een uitgebreide keuze, in een goede prijs-kwaliteit verhouding.

De gebakken asperges zijn een aanrader, zeker in combinatie met een stukje zalm.

Gereisd Met partner in april 2018

Een echte aanrader

Bianca
16-4-2018

Heerlijk weekend gehad op de Heldense Bossen. We hadden een mooie plek (nr 360), vlakke grond, aan de weg, met uitzicht richting de speeltuin. Onze kinderen van 3 en 5 konden de hele dag spelen, terwijl wij genoten bij de caravan, waar onze dochter van 1 jaar aan het spelen was. Het eten bij 't Praothoes was ook heerlijk en ruim voldoende, de animatie was erg leuk. De toiletgebouwen werden goed schoongehouden en de camping ziet er netjes verzorgd uit. Op de camping zijn vele speeltuintjes. Het zwembad was voor onze kinderen prima, grote glijbaan voor de ouderen en mini baby/peuterbadje voor de kleinste. De douches in het zwembad was het enige wat we minder vonden, sommige deden het helemaal niet, andere niet echt krachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018