Zoover
Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

7,9

Tsja, bezint eer gij bezoekt of boekt. Spijt !

Fam stefan
31-7-2019

Het is een zeer grote camping met alle caravans hutje op hutje.

Lijkt een hele leuke camping maar laat de vaste campinggasten het voor de toekomst maar financieren.

Sanitairgebouw hij de winkel is echt in het toiletgedeelte niet schoon. Het stinkt er altijd.

De camping bestaat uit veel divers soort campinggasten maar het grootste gedeelte bestaat uit minder net volk.

Er wordt veel drugs verkocht bij de speeltuin bij het voetbalveld en de communicatieve vaardigheden van de hangjeugd zijn ontzettend goed voor de stemming.

Tips:

Laat de vrachtauto's die komen leveren van het terrein en breng de pallet met de palletwagen. Is echt niet veilig. En ten tweede, als ze dan toch moeten rijden over de camping of achteruitrijden laat dan de bijrijder achter de vrachtauto controleren voor de veiligheid, of stuur iemand van de camping mee.

Camping is overvol en niet voor het zwembad zijn er veel te veel gasten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Sietse Tienkamp, directeur, 6-8-2019

Beste familie Stefan. Helaas heeft u geen goed oordeel over uw vakantie op onze camping. U bent een paar keer op de receptie geweest om uw klachten over het toiletgebouw te uiten. Elke keer is onze schoonmaakdienst direct naar het gebouw gegaan, en steeds was het gebouw gewoon schoon. Natuurlijk gebeurt er ook bij ons wel eens wat, maar smerig zijn de gebouwen nooit.

Van uw opmerking over drugs schrikken we. Er zal best eens een joint gerookt worden, maar dealen en verkopen gebeurt niet. Gezien de ernst van deze opmerking vraag ik mij af waarom u uw vermoeden niet bij ons heeft gemeld.

Helaas ontkomen we er niet aan dat de winkel en ons eetcafé bevoorraad worden. Met de chauffeurs hebben we daar afspraken over en rijden ze zeer voorzichtig.

Op een camping zoals de onze komen vele kampeerders, in allerlei soorten en maten. Het is dan ook een illusie dat iedereen over kamperen op dezelfde manier denkt.

De camping was inderdaad vol tijdens uw vakantie. Het zwembad hadden wij dan ook gesloten voor buitenstaanders, en volgens ons was het heel gezellig druk in het binnen- en buitenbad.

Nogmaals, ik vind het erg jammer dat u niet tevreden bent. Wellicht kunt u nog een keer rechtstreeks met mij contact opnemen om e.e.a. te bespreken.

Sietse Tienkamp.

nooit meer

elisabeth
28-7-2019

nog nooit zoiets mee gemaakt wij hebben jaren tot onze tevredenheid op de heldensebossen gestaan maar zijn er weg gegaan voor mensen die vis verkochten op de camping en een hoop stennis maakten wat schets onze verbazing vrienden die er nog wel heen gingen worden vanaf volgend jaar ook door de beheerder geweigerd op hun confort plaats is er dan 1 persoon die al heel veel mensen wegge pest heeft zoveel zeggen schap op een veldje heeft deze mensen bespraken weer de plek vanaf 20 mei 2020 tot 5 juli en krijgen een telefoontje van de beheerder dat ze niet meer gewenst zijn op het veldje en maar naar Baarlo moeten gaan dit is toch echt niet klant vriendelijk

Gereisd Met partner in juni 2017
Sietse Tienkamp., directeur, 6-8-2019
Beste familie Elisabeth. Helaas weet ik niet wie u bent, en zoals ik lees heeft u dit seizoen niet op onze camping gekampeerd. Graag zou ik willen dat u contact met mij opneemt om uw echte reden voor uw vertrek te bespreken. Graag tot dan. Met groet, Sietse Tienkamp.

Fantastische camping.

Jaques
6-6-2019

Mooi gelegen camping, in de bossen. De camping is groot, maar door de indeling voelt dat niet zo. Binnen en buiten zwembad. Zeer vriendelijk en adequaat personeel. Grote plaatsen. De camping wordt goed onderhouden. Schoon sanitair. Alleen in het hoogseizoen te weinig afwasplekken. Op de camping een mooi restaurant, een snackbar en het praethuus, waar je ook kunt eten. Zeer grote speeltuin en volop animatie. Overal speeltuintjes. Aanrader!!

Gereisd Met partner in april 2019

Leuke kindercamping

Judith Van DIJK
2-5-2019

Deze voorjaarsvakantie zijn we naar de Heldense Bossen geweest. Het is een gezellige, kindvriendelijk camping. Het stukje waar wij stonden was naast de bosrand. Heerlijk groen!

Persoonlijk vind ik dat er wat weinig afwasbakken en toiletten zijn voor het aanral kampeerders.

Verder zit er een leuk binnen en buitenbad bij. Leuke glijbaan en kinderbadje. Hier zouden ze wat meer schoon mogen maken.

Al met al een leuke camping.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Waardeloos

H
27-3-2019

De camping ligt in een prachtige bosrijke omgeving, zwembad veel te klein en vies animatie laat zeer te wensen over kantine , slechte bediening en het beleid op die camping is nog het waardelooste van alles, veel vriendjes politiek en er word met 2 maten gemeten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

De beste camping tot nu toe

Bianca
11-3-2019

Op deze camping vroeger gestaan samen met smijn ouders. Nu weer 2jaar achter. Elkaar geweest. Super camping. Word veel georganiseerd voor de kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Top!

Robien
23-8-2018

Wij verbleven in huurcaravan 13. Prachtig, schoon en wat een ruimte! De grote overdekte veranda is geweldig. ( enige tip; weg vloerbedekking maar door de hele caravan pvc/zeil, veel netter en beter schoon te houden. De caravan ligt dicht bij alle faciliteiten ( zwembad, animatie, grote speeltuin, kinderboerderij etc om de hoek).

Onze kindjes ( 4 en 6) hebben heel wat uurtjes doorgebracht met spelletjes en activiteiten met het animatieteam. Van wat wij hebben gezien wordt alles keurig onderhouden. Over openbaar sanitair kan ik niets zeggen ivm onze huurcaravan waarin alles aanwezig was. Ook het winkeltje op het park heeft een ruim assortiment met best redelijke prijzen. Genoeg leuke en betaalbare eet-mogelijkheden. De omgeving is ook leuk! Wij vonden met kinderen klein Zwitserland erg leuk of het daar naast gelegen klimpark.

Onze zoontjes geven nu al aan volgend jaar terug te willen... positievere geluiden kunnen wij niet krijgen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super camping voor gezinnen met kinderen!

Maaike
14-8-2018

Wij verbleven 2 weken in een stacaravan.

Prachtige plek, mooie ruime accommodatie met groot terras, groot veld voor de veranda waar je ook hele jonge kinderen rustig alleen kan laten spelen.

Erg gezellige, goede en betaalbare eetgelegenheden.

Mooie zwembaden zowel buiten als binnen!

Door de extreme hitte afgelopen weken wel wat te druk doordat er ook bezoekers van buitenaf mogen zwemmen tegen betaling.

De sprookjestocht die opgezet was was super! Tevens een leuk animatie team en vriendelijk personeel overal.

Onze koelkast werkte niet goed en na melding stond er binnen 10 minuten een nieuwe.

Kortom: wij hebben genoten en komen hier zeker nog een keer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke vakantie gehad maar geen tweede keer

Roos
13-8-2018

Het zwembad is veel te klein voor de vele mensen die er gebruik van maken.

Je staat op en bijelkaar in het hoogseizoen in het zwembaden spelen is er niet bij omdat daar geen ruimte voor is.

Met de hitte was het water mega troebel en niet fris.

Ook van buitenaf komen er mensen helaas zwemmen en voelde wij ons genoodzaakt om een badje op te zetten bij de caravan..erg jammer..ook voor tieners is er weinig te doen.

Echt een camping voor gezinnen met jonge kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Bij de poort wachten ze je op met 3 man personeel!

Reiziger
12-8-2018

Pfff .. het lijkt zo mooi op de plaatjes maar het is net een gevangenis!

Overal hekken met poortjes en bij de hoofdingang staan ze je met 3 man personeel op te wachten. Alleen even kijken op de camping om te zien of het wat is vragen ze entree!!!!???? voor!! Echt belachelijk. Dat doen we dus mooi niet!

Mensen uit de omgeving kunnen ook betaald gebruik maken van de faciliteiten.

Wat we konden zien is dat je hutje mutje staat.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018