Zoover

Erg leuk!

Matthijs Diender,Ā
19-8-2019
  • HygiĆ«ne8

We hadden een huurcaravans. Deze was netjes en het pleintje waar je aan zit is ook prima. Vlakbij zwembad, speeltuin en animatie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Gaan nog wel eens

Rolinka,Ā
18-8-2019
  • HygiĆ«ne8

Fijne camping, goed huisje en mooie speelplaatsen.

Zwembad is goed zowel binnen als buiten.

Animatie is goed en vooral de ruimte op camping is fijn.

Winkeltje is handig en vv alle benodigde spullen. Wij hebben hier genoten en komen nog wel eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Voor ons geen tweede keer ,wij zoeken meer rust.

Rachel Zeelenberg,Ā
16-8-2019
  • HygiĆ«ne7

Grote camping met veel huur stacaravans .

Tot laat in de avond veel muziek .

Op de camping wel veel te doen voor gezinnen met jonge kinderen .

Geweldig

Rochella,Ā
15-8-2019
  • HygiĆ«ne10

Wat hebben wij genoten! leuke camping

met genoeg te doen voor de kinderen!! ons zoontje van 5 en dochter 2 hebben het zo na hun zin gehad!! Wij verbleven in een huurchalet.. bij aankomst was het netjes schoon.. de sprookjestocht was geweldig en de kinderdag was ook hartstikke leuk, buiten dat was er elke dag weer een leuk programma voor de kinderen..wij zijn als ouders ook heerlijk tot rust gekomen.. overdags waren de

Kinderen zo druk buiten aan het spelen dat ze heerlijk uitsliepen tot half 10šŸ¤© volgend jaar gaan we zeker weer en dan ook zeker langer dan een week..

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Judith altena,Ā
  • HygiĆ«ne9

Ik heb met mijn kinderen genoten van een heerlijke week op deze camping. Er is voor elk wat wils, mooie natuur, de kinderen waren niet uit het zwembad weg te slaan en ook het animatieteam is uitstekend georganiseerd.

Het personeel en de beheerder waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker nog een keer weer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

Aldenkamp,Ā
  • HygiĆ«ne9

Wij hebben onlangs met ons gezin van een heerlijke vakantie genoten op deze gezellige camping. De kinderen zijn (en hebben zich) uitstekend vermaakt, en ook wij als ouders hebben daardoor echt van de rust genoten. Het personeel was vriendelijk, en de omgeving is prachtig.

Hieronder staan negatieve berichten over slechte hygiƫne, hier hebben wij echter niets van gemerkt. Wij komen hier zeker weer terug!

absoluut een aanrader

Henk Goossen,Ā
  • HygiĆ«ne9

Zojuist een weekje doorgebracht op deze gezellige camping. Prachtig gelegen, vriendelijk personeel en uitstekende faciliteiten. Kan deze camping iedereen aanbevelen

Gereisd Met partner in juli 2019

Prima camping, niet blij met het camping publiek

Annemarie Slagter-Kool,Ā
5-8-2019
  • HygiĆ«ne5

Genoten van onze vakantie. Heb over de camping zelf ook weinig aan te merken. Dat bepaalde zaken niet in orde zijn, zoals bijvoorbeeld de hygiƫne van het sanitair en het geluidsniveau laat op de avond komt in mijn ogen met name door andere campinggasten. Ik heb me verbaasd over het gedrag van andere volwassenen en kinderen op de camping. Heb veel overmatig alcohol gebruik gezien, ook al vroeg op de dag waardoor sommige mensen op ons veldje bijzonder luidruchtig en soms zelfs behoorlijk grof werden. Wat mij betreft zeer ongepast op een kindercamping. Hier zou het personeel beter op kunnen handhaven door er bv voor te zorgen dat de nachtwacht bereikbaar is en in het sanitair bordjes op te hangen waarop de verwachting wordt uitgesproken dat het netjes wordt achtergelaten. Geen halve zandbak in een kinderbad achterlaten bv. Het type mensen dat op deze camping verblijft is voor ons de reden om niet terug te komen. Camping zelf is prima.

Super camping

Meertje,Ā
3-8-2019

Top camping.

Sanitair is netjes.

Wij stonden op de basis plaatsen tussen sanitair 7 en 8 in en vlakbij receptie in het bos.

Gezien de extreme hitte ideaal.

Wat ik gezien heb van de andere plaatsen vind ik die plek wel het beste gelegen.

Mooie ruime plekken.

Vlakbij de supermarkt minder mooie plaatsen en dan een heel eind vanaf zwembad en trefpunt gelegen.

Personeel is vriendelijk.

Er is van alles te doen voor kleine kinderen.

Voor pubers wat minder maar onze zoon van 13 heeft zich toch prima vermaakt.

Gewoon top !!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Tsja, bezint eer gij bezoekt of boekt. Spijt !

Fam stefan,Ā
31-7-2019
  • HygiĆ«ne2

Het is een zeer grote camping met alle caravans hutje op hutje.

Lijkt een hele leuke camping maar laat de vaste campinggasten het voor de toekomst maar financieren.

Sanitairgebouw hij de winkel is echt in het toiletgedeelte niet schoon. Het stinkt er altijd.

De camping bestaat uit veel divers soort campinggasten maar het grootste gedeelte bestaat uit minder net volk.

Er wordt veel drugs verkocht bij de speeltuin bij het voetbalveld en de communicatieve vaardigheden van de hangjeugd zijn ontzettend goed voor de stemming.

Tips:

Laat de vrachtauto's die komen leveren van het terrein en breng de pallet met de palletwagen. Is echt niet veilig. En ten tweede, als ze dan toch moeten rijden over de camping of achteruitrijden laat dan de bijrijder achter de vrachtauto controleren voor de veiligheid, of stuur iemand van de camping mee.

Camping is overvol en niet voor het zwembad zijn er veel te veel gasten.

ī˜®Sietse Tienkamp, directeur, 6-8-2019

Beste familie Stefan. Helaas heeft u geen goed oordeel over uw vakantie op onze camping. U bent een paar keer op de receptie geweest om uw klachten over het toiletgebouw te uiten. Elke keer is onze schoonmaakdienst direct naar het gebouw gegaan, en steeds was het gebouw gewoon schoon. Natuurlijk gebeurt er ook bij ons wel eens wat, maar smerig zijn de gebouwen nooit.

Van uw opmerking over drugs schrikken we. Er zal best eens een joint gerookt worden, maar dealen en verkopen gebeurt niet. Gezien de ernst van deze opmerking vraag ik mij af waarom u uw vermoeden niet bij ons heeft gemeld.

Helaas ontkomen we er niet aan dat de winkel en ons eetcafƩ bevoorraad worden. Met de chauffeurs hebben we daar afspraken over en rijden ze zeer voorzichtig.

Op een camping zoals de onze komen vele kampeerders, in allerlei soorten en maten. Het is dan ook een illusie dat iedereen over kamperen op dezelfde manier denkt.

De camping was inderdaad vol tijdens uw vakantie. Het zwembad hadden wij dan ook gesloten voor buitenstaanders, en volgens ons was het heel gezellig druk in het binnen- en buitenbad.

Nogmaals, ik vind het erg jammer dat u niet tevreden bent. Wellicht kunt u nog een keer rechtstreeks met mij contact opnemen om e.e.a. te bespreken.

Sietse Tienkamp.