Zoover

Ron Heijne
15-8-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Het verblijf was zeer goed ,ik en mijn vrouw en onze dochters van 3 en 16 jaar hebben ons geen dag verveeld .

Alle medewerkers van de scherpenhof zijn aardig en doen er alles aan om je een geslaagde vakantie te bezorgen ,

Alles is dicht bij elkaar zodat ook de aller kleinste zelf naar de speeltuin of knutselclub kan gaan .

Ook word er regelmatig iets georganiseerd voor groot en klein .

Wij zijn er voor de 2de keer geweest en zeer waarschijnlijk komt er ook een 3de keer

Mooie camping

Monique
6-8-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

We gaan dit jaar voor de 3 de keer met eigen caravan daar heen tot nu toe elk jaar geweldig gehad rede om er weer hern te gaan personeel super aardig had wat vergeten 1 van de dames had het mee gebracht en bij de caravan afgegeven top daar sta altijd vlak bij het honden uitlaat veld en dat is ondanks de vele honden er worden uitgelaten schoon en netjes douches top schoon en lekker warm

Deze camping raad ik niemand aan Wij hadden samen met 2

saskia
9-8-2006

Deze camping raad ik niemand aan

Wij hadden samen met nog een gezin 2 5persoons stacaravans geboekt

Bij binnenkomst bleek er niet behoorlijk schoongemaakt en van stofzuigen hadden ze ook nog nooit gehoord

De vliegen en muggenlijkjes zaten aan plafond en muur gekleefd

Het sanitair was ronduit smerig(niet alleen in de stacaravan)

Bij doortrekken van wc borrelt de sop uit het doucheputje en bij het douchen borrelt je het sop uit de wc

Verder hing er een vieze lucht in de douche

Er lag geen normale weg naar de stacaravan en 's avonds was er geen verlichting

Wij hebben meerder malen geklaagd bij de receptie maar er werdt niets van dit alles genoteerd

Uiteindelijk zijn wij eerder vertrokken