Zoover

Retrocamping met gedateerde faciliteiten

YGoudswaard
17-10-2019
  • Onderkomen6

Gedateerd park, weinig uitnodigend en slecht onderhouden.

Vroeger moesten we op campings vaak wc papier meenemen en met muntjes betalen voor water. Nou, als je hierheen gaat dan ga je weer 30 jaar terug in de tijd want hier hebben ze geen WC papier en zelfs om af te wassen moet je hier betalen!

Ik moet wel zeggen dat de prijs ook redelijk voordelig was maar dan toch volgende keer liever iets meer betalen voor een moderner en gezelliger park.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Wederom genoten

J.Y Bianchi-Hoogsteder
3-9-2019
  • Activiteiten10

Wij zijn dit jaar voor het 3e jaar op rij hier heen gegaan om te kamperen. Wij nemen ieder jaar onze kleinzoon mee. Hij vind het helemaal geweldig hier.

Vriendelijke mensen, lekker eten, gezelligheid en genoeg te doen voor kinderen.

Volgend jaar komen we weer terug

voor herhaling vatbaar

Elizabeth
23-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Park is idd iets gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken, de ligging aan de ijssel is bijzonder. De kinderen hebben zich bijzonder vermaakt, in binnen en buitenbad/speeltuin. Recreatieteam heeft het de kinderen erg naar de zin gemaakt. Kinderen blij wij blij. Diverse restaurants met diverse acties, helemaal top.

Zou er niet heen gaan.

Jochem
13-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

In juni een nachtje op deze camping gestaan en dat is slecht bevallen. Slecht sanitair en veel lawaai tot midden in de nacht. Park is erg gedateerd. Faciliteiten lijken mooi, maar vallen erg tegen. Ligging is prima!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Niet doen.

Maartje
7-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

We zijn eerder vertrokken omdat het park enorm tegenviel. Heel veel achterstallig onderhoud op de camping. Geen toiletpapier op de wc's. In de dagen dat wij er waren is het sanitair niet schoongemaakt. Speelparadijs erg verouderd. Geen speeltoestel op het kampeerveld. Er staan geen stoelen bij het binnenzwembad.

Veel lawaai tot laat.

Veel autoverkeer op camping, veel gasten gaan met de auto naar het toiletgebouw.

Erg eenzijdig publiek.

Zeer veel rokers op het park.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Wij gaan er nooit meer heen..

Lieke
5-8-2019

Een week daar geweest met 3 kinderen in de leeftijd van 9, 12 en 14

Het park was zeer tegen onze verwachtingen in. Sterk verouderd, sanitair erg vies, en het hoofdgebouw/straatje met alle faciliteiten totaal niet aantrekkelijk en oud.

Positief was de animatie, genoeg georganiseerd voor kids. Vriendelijke mensen bij de receptie. Ook de ligging van het park is fantastisch. Gewoon heel jammer dat er niks mee gedaan wordt. Wij zaten in een luxe, nieuw huisje. Daar zeker geen klachten over.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super, hopelijk volgend jaar weer!!

Marjan
18-6-2019
  • Onderkomen8

Reuze naar onze zin gehad met ons viertjes. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. Aardige mensen. Volgend jaar kunnen we hopelijk 2 weken gaan. Fijn ook dat je helemaal in het buitengebied zit, maar dat je ook zo weer in de bewoonde wereld bent.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Fijne Pinksteren

R.P.
17-6-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Tijdens Pinksteren verbleven. Voor de tweede keer. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en de kinderen ook. Hetzelfde als vorig jaar geboekt en was wederom netjes en schoon. Animatieteam was nieuw maar de kinderen hebben zich prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Leuke vakantie in eigen land

D. Pomper
13-6-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuk zwembad en mooi park

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018

Leuke camping.

A.
13-6-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

De camping ligt mooi aan het water. Ook kan je met mooi weer heerlijk naar Deventer fietsen via de dijk. Verder is het personeel in de “playcity” zeer vriendelijk. Ook zijn er leuke activiteiten te beleven voor de kinderen. Verder mogen ze aan het buitenzwembad nog wel dingen veranderen, want om naar het ijshutje te komen moet je eerst lang een hek die de vorige keer op slot zat. Dus toen moesten wij omlopen. Ook mogen er meer ligstoelen en parasolen komen bij het zwembad. Verder vind ik dat er voor de oudere kinderen meer activiteiten mogen komen. De oudere kinderen hebben nu alleen een plek waar ze bij elkaar kunnen zitten en spelletjes kunnen doen. Ik vind dat daar nog wel wat meer veranderingen voor in mogen komen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018