Zoover

Fam uit 't zuiden
7-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Park is zeer verouderd, de foto's beloven van alles maar in 't echt is 't erg gedateerd.

En voor warm water moet je muntjes kopen echt zo jaren 80!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Super leuk en mooi park

Danits
2-7-2019
  • Onderkomen8

Ruim opgezet park, mooie omgeving met veel faciliteiten zowel binnen als buiten.

Vriendelijk personeel, leuke kids club en er wordt regelmatig iets georganiseerd voor jong en oud.

Heerlijk vertoeven om tot rust te komen of quality time met je gezin.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fantastisch mooi park!!

Ed
17-6-2019
  • Onderkomen8

Prachtig park met veel faciliteiten. Er is veel te doen voor jong en oud. Ook kun je erg lekker eten in het Restaurant Het Havencafé.

Ook een mooie haven waar je watersportfacaliteiten kunt doen. Zowel een binnen als een buiten zwembad dus als het slecht weer is kun je lekker in het binnen zwembad vertoeven. Het is gewoon super lekker relaxen op het park!!

Super!

Maikel
10-6-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Gezellig recreatiepark met voor ieder wat wils! Zowel voor volwassenen, jongeren en jonge kinderen is er van alles te doen. Iedereen kan zich hier vermaken! Diverse horecagelegenheden waar ook diverse activiteiten georganiseerd worden voor jong en oud. Het personeel is overal zeer vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker snel weer terug!!

Mariska Moorman
17-5-2019
  • Onderkomen10

Fantastische camping veel activiteiten voor jong en oud

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Volgende keer eerst even kijken.

Albert
5-5-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Groot park met mooie grasveldjes. Binnen zwembad is oké. Omgeving was mooi. Dat waren de positieve punten.

Helemaal niet toeristisch. Erg veel vaste plekken met coniferen, hekjes en honden.

Veldje aan de IJssel gekozen, maar we konden niet bij de IJssel komen vanwege de vaste kampeerders.

Het toiletgebouw daar was erg gedateerd, koud water bij de wasplekken en erg lauw water bij de afwas plekken. Zelfs geen wc papier en er lagen trottoirtegels in het gebouw. Geen winkel op het park. Restaurant gaat open op afroep.

Het geeft te denken als iemand hier alleen maar hoge cijfers achterlaat.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Super fijn

Marcel groot
31-8-2017
  • Activiteiten10

Samen met mijn vrouw en zoon van 14 hebben wij ons hier prima vermaakt. We hebben genoten van de mooie omgeving. De huisjes waren goed onderhouden. M'n zoon was erg blij met de zwembaden zowel binnen als buiten. Er zijn genoeg leuken dingen te doen waaronder een bowlingbaan. Kortom wij zijn er zeer over te spreken.

Tot volgend jaar!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk, fijn, genoten!

Mandy
28-8-2017
  • Activiteiten8

Toch een weekje met onze pubers (11&13) weg geweest. Via een particulier een huisje op het park, waar we welkom werden geheten door een passend welkomspakketje, nog nooit meegemaakt. Dat was al een +1. We waren een beetje bang dat onze kids zich zouden vervelen zo zonder wifi, maar dit was niet het geval. Ze waren of binnen, of buiten of in het meertje te vinden, keuze genoeg. Ook de tennisbaan was favoriet. Enige verbeterpuntje zou zijn een airco in het huisje, kan vrij warm worden als het buiten tropisch is. Maar tja, we blijven Nederlanders he.

Nooit meer

A.Goes
22-8-2017
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Strandje, steden rondom Terwolde leuk. Niet leuk: gedateerde, gehorige huisjes.

Park richt zich meer op families met jonge gezinnen, echter de muziek-activiteiten zijn alleen leuk als je van "hollandse hits" houdt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Alles kost geld en alles is kapot, oud, vies!

Mathilda
18-8-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1

Verschrikkelijk, we hebben hier op de camping gestaan met stacaravan en daar werd ons verteld dat het stageld veel minder was en er is niks verteld over 1000 euro geven op welke manier je de camping ook wilt verlaten!!! Het stageld is €3000,- Belachelijk! Asociaal gewoon en alles is kapot het zwembad haal je je voeten aan open door slecht onderhoud, toiletgebouw is ranzig en geen toiletrol en er word gewoon niks gedaan aan onderhoud over de hele camping. En deze camping bestaan alleen maar uit intimiderende kampers! Die de hele nacht herrie maken en ruzie maken!!!! Ik wil hier Nooit meer heen! En wat ze hier doen aan activiteiten, vliegers vouwen, Man wat origineel!!! een aanrader is ga hier noooooit heen!