Zoover

paulien
11-8-2015
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Ik vond het toch even belangrijk om een bericht achter te laten op zoover. Voordat we gingen las ik wat verschillende dingen. Maar bij deze wil ik alle slechte berichten even aanpakken. Ik weet niet wat mensen bezielt om hier slecht over te praten wij hebben het geweldig gehad. Zulke lieve en gezellige mensen we hebben samen een drankje gedronken in alle 3 de cafés.Gezellig een potje gebowld met een gezin die wij hebben leren kennen op de camping. En om alles even compleet te maken zal ik even wat vertellen over het huisje: het was voor ons tweeen groot genoeg wij hadden een bungalowtje voor 4 personen groot zat en prima te doen met twee kinderen. Wij hebben het zo naar ons zin gehad dat we gelijk geïnformeerd hebben voor volgend jaar of we gaan weer in het bungalowtje of we gaan kamperen net zoals onze kennissen wie we hier ontmoet hebben. Kortom een super verblijf gehad en wij komen zeker volgend jaar terug!!

Mooie camping

Monique
6-8-2015
  • Activiteiten8

We gaan dit jaar voor de 3 de keer met eigen caravan daar heen tot nu toe elk jaar geweldig gehad rede om er weer hern te gaan personeel super aardig had wat vergeten 1 van de dames had het mee gebracht en bij de caravan afgegeven top daar sta altijd vlak bij het honden uitlaat veld en dat is ondanks de vele honden er worden uitgelaten schoon en netjes douches top schoon en lekker warm

chalet van particulier

maria
27-7-2015

Mijn tip.

Huur een chalet via een particulier. Dit hadden wij gedaan en we waren meer dan tevreden. Alles is netjes en schoon en het ontbreekt je aan niets. Je hebt de luxe van thuis, maar dan in een heerlijke omgeving waar genoeg te doen is. Het park heeft voor ieder wat wils. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in juli 2015

vies

berg
8-8-2014
  • Activiteiten4

het sanitair is erg vies

uitzicht is goed

in deventer

het personeel zal ik maar niets van zeggen

Ik had geboekt bij vakantie veilingen maar er kwam

zoveel kosten bij dat het nog duur was

en wij kregen geen rekening of iets.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Park oké! Beheerder en medewerkers NIET

Anoniemjonguh
14-6-2014
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Er word geklaagd over een gezellige avond dat plaatsvond met muziek en een artiest daarbij. Zoveel lawaai was het niet ik was op het park vlakbij het feest. Wij horen regelmatig de kroeg van het park tot diep in de nacht en de studenten die op scooters rijden daar hoor je ons ook niet over mopperen maar geven de bewoners een feestje met muziek krijgen ze een brief op de mat dit is erg ongepast. Je kunt ook overal een probleem van maken. Ipv dat ze het verhaal nachecken gaan ze zomaar van een klacht uit dat het klopt. Er is iemand gekomen of het zachter mocht rond 23:00 en is de muziek uitgedaan en artiest is gestopt. Erg netjes! De beheerders gaan erg verkeerd met een klacht om. Een excuses aan de bewoners van het park lijkt mij eerder op zijn plaats dan een brief op de mat sturen met waarschuwingen.

J.P van Embden, adjunc directeur, 21-6-2014

Als je alles goed Gecheckt had zou je ook weten dat er iemand bij de familie is geweest om het na te vragen.

En wat betreft de overlast zoals u die beschrijft bent u altijd van harte welkom op de receptie om het te melden, en zullen wij er alles aan doen om uw verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Als je weer reageert zet dan even je naam erbij.

Geweldige plek om tot rust te komen

Verhoef
25-5-2014
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

We zijn hier als stel(2 personen ) een weekend geweest in een 6 persoons stacaravan voor een mooi prijsje. We werden vriendelijk ontvangen , zaten dichtbij de receptie en de uitgang van het park. Fietsen gehuurd bij de fietsenverhuur op 2 km afstand. Was ook top geregeld. Accomodatie is meer dan goed voor 2 personen, we hadden alle ruimte met zijn tweeën. Het park zit op een top locatie . Je kan alle kanten op met de fiets. Prachtige fietsroutes in de omgeving. Goed en vriendelijke service op het park. Wij zouden zo weer gaan.

Geweldige ligging direct aan de IJssel

Dico
27-5-2013
  • Activiteiten8

Wij hebben tijdens Pinksteren met een caravan op het viseiland gestaan. Geweldige plek direct aan de IJssel stroom en waterpunten ruim voldoende aanwezig. Leuk om de vele boten voorbij te zien varen.

Zowel het oude als het nieuwe toilet gebouw perfect schoon en geen narigheden. Enige puntje is dat je bij de nieuwe moet betalen voor warm water en bij de oude niet.

Surfen kan hier wel degelijk zowel op de ijssel als op de zwemplas.

Wij komen zeker nog is terug als het weer wel een keer meezit!

leuk wwekje

joop
24-2-2013
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

In september hier een week geweest op de camping.Het was er erg rustig.Wel een leuke weekje gehad..Nette camping.Leuk om de buurt te verkennen ,dichtbij Deventer en Apeldoorn

Gereisd Met partner in september 2012

leuk park! zeker voor herhaling vatbaar

Jessica
11-9-2012
  • Onderkomen9

Wij hebben hier een week gekampeerd. mooie standplaats met uitzicht over weilanden en de ijssel. Mooi (nieuw), schoon sanitair. Goede service!

Heel mooie omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in augustus 2012

Nooit meer

spoellie_1
30-7-2012
  • Activiteiten7

slecht onderhoudend sanieter gewoon vies

En al die blaffende honden waar niks tegen gedaan werd

Als je het bij de receptie meld mijn weekje is verpest

Gereisd Met partner in juli 2012