Zoover

Alleen maar genoten

Sandra
31-8-2017
  • Activiteiten10

Samen met mijn partner zijn wij voor 2 weken naar camping scherpenhof gegaan.

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Bij aankomst was alles goed geregeld en het personeel was vriendelijk.

Op de camping zelf zijn genoeg faciliteiten om je te kunnen vermaken, evengoed zijn wij ook de omgeving in gegaan om daar het een en ander te zien.

Wat ons erg mee viel is dat er zoveel leuks te doen en te zien is op korte afstand.

Een aanrader!

Wij gaan zeker nog een keer heen.

Mooi chalet!

Rene
24-8-2017
  • Activiteiten9

Wij hebben een chalet van een particulier gehuurd op het park. Rustig gelegen en super schoon en netjes!!

Dit hebben we nog nooit eerder aangetroffen op een ander park! Ook een welkomst pakketje!!!

Zeer attent. Mooi park in een mooie omgeving waar voldoende te doen is, op het park en in de omgeving.

We komen graag nog terug op het park.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooi rustig park met veel diverse faciliteiten

Familie Remo
22-8-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Het is een mooi park met veel verschillende faciliteiten in een mooie omgeving waar je goed kan fietsen. Ook zijn de steden Apeldoorn, Deventer en Zutphen op korte afstand. Het park heeft dan geen subtropisch zwemparadijs maar wel een keurig binnen en buiten zwembad. Een mooie haven en gelegen aan de IJssel.

Ook wat wij zeer prettig vinden een mooi zwem / vismeer met zandstrand. Dan ook nog bowlingbanen en een goed restaurant, snackbar en een binnenspeeltuin.

Onze ervaring met het personeel is dat ze vriendelijk en hulpvaardig zijn. Wij hebben een chalet van een particulier gehuurd en hadden wat problemen met de digitale tv, dit is snel en goed opgelost! Dus wat ons betreft een TOP park waarvan wij zien dat men heel hard bezig zijn om het naar een nog hoger niveau te brengen. Wij komen zeer zeker nog een keer terug om te genieten van het park en de omgeving. Jammer dat er zoveel negatieve recensies op staan, dit hebben wij niet zo ervaren en dat doet het park onrecht aan!!

Fantastisch, gezellig, behulpzaam, hulphond welkom

Els vosselman
21-8-2017
  • Activiteiten10

Het park is behulpzaam. Als minder valide met scootmobiel en met een hulphond in opleiding krijg je alle medewerking die je nodig hebt. Voor alle problemen helpen ze met een oplossing.

Cafe de saloon. Gezellig, betaalbaar en leuke activiteiten. Ontvangen alsof we er al jaren komen. En de hulphond was meer dan welkom

Cafetaria en bowling. Super gegeten en ook hier de hulphond welkom. Even gaf men aan dat honden daar niet mogen komen. Maar na vertoon van mijn pasje was dit geen probleem. Ze hebben de pas niet eens bekeken ik hield hem slechts omhoog.

Restaurant het havencafe. In een mooie oude steenoven. Karakteristiek pand.

Super vriendelijke mensen. Fantastisch eten. Betaalbare prijzen. Niks slechts te bedenken hier.

Misschien 1 klein aanmerkpuntje... het eten is te lekker... je eet je overvol... 😘

Ook hier mijn hulphond in opleiding met open armen ontvangen.

Super restaurant. We komen zeker weer!

Volgend jaar boeken we weer onze vakantie aan de ijssel.

Een heerlijke vakantie gehad.

Mo
20-8-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Het particulier chalet waar wij in zaten, was van alle gemakken voorzien. Super schoon en goede bedden. Het lag heerlijk zonnig in een rustig laantje. Voor ons was dit allemaal ideaal. Leuke omgeving, dichtbij grote steden.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super genoten van ons weekend

Hans
29-7-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Super weekend gehad. Vriendelijk ontvangen en heel klantvriendelijk. Mooie bungalows, mooi ingericht. Fantastisch weekend gehad.

Gereisd Met partner in juli 2017

Hele fijne vakantieplek!

M.Wilting
26-8-2016
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Nette en fijne camping! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Riante staanplaats + parkeerplek en goede douche en toilet faciliteiten. Heel erg genoten van de vakantie, zeker waard om nog een keer heen te gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Eindelijk ruime kampeerplaatsen

Toon
11-8-2016

Na jaren eens in Nederland gebleven met kamperen. De krappe italiaanse plekken verruilt voor, wat achteraf bleek, een ruime plaats op De Scherpenhof. Genoten van de rust en ruimte, veel meer hebben wij niet nodig. De zon had iets meer mogen schijnen, maar daar kunnen ze niets aan doen, hier en daar het aanzicht verbeteren is een opmerking en geen aanmerking.

Het is een mooie en overzichtelijk park.

kimberley van de berg
21-2-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Zeer kindvriendelijk en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in januari 2016

Super vakantie gehad

Ron Heijne
15-8-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Het verblijf was zeer goed ,ik en mijn vrouw en onze dochters van 3 en 16 jaar hebben ons geen dag verveeld .

Alle medewerkers van de scherpenhof zijn aardig en doen er alles aan om je een geslaagde vakantie te bezorgen ,

Alles is dicht bij elkaar zodat ook de aller kleinste zelf naar de speeltuin of knutselclub kan gaan .

Ook word er regelmatig iets georganiseerd voor groot en klein .

Wij zijn er voor de 2de keer geweest en zeer waarschijnlijk komt er ook een 3de keer