Zoover

• Onderkomen7,2

Zeer goed

Ron Heijne
20-2-2017

Er was bij ons iets mis gegaan tijdens de boeking , op de dag dat we erheen zouden gaan werden wij gebeld dat ze overboekt waren en wij niet in de geplande bungalow konden!

Wel was er nog een kleinere en goedkopere bungalow beschikbaar, maar de zin om nog naar Terwolde te gaan was in 1 keer totaal verdwenen.

Omdat wij dat niet konden maken tegenover onze dochter van 4 zijn wij toch maar afgereisd naar Terwolde .

De receptie heeft werkelijk alles uit de kast gehaald om ons in de geplande bungalow te krijgen, en ons toch nog een leuke vakantie te bezorgen .

Dat is zeker gelukt , we hebben alleen een weekend in de 'kleine' bungalow geslapen en de rest van de 2 weken in de geplande bungalow voor een gereduceerde prijs .

Het was al onze 3e keer in de Scherpenhof en zeker niet de laatste keer , want ze hebben de boekingsfout meer dan goedgemaakt en ons toch nog een zeer leuke vakantie bezorgd

Hele fijne vakantieplek!

M.Wilting
    26-8-2016
    • Activiteiten9

Nette en fijne camping! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Riante staanplaats + parkeerplek en goede douche en toilet faciliteiten. Heel erg genoten van de vakantie, zeker waard om nog een keer heen te gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Eindelijk ruime kampeerplaatsen

Toon
    11-8-2016

Na jaren eens in Nederland gebleven met kamperen. De krappe italiaanse plekken verruilt voor, wat achteraf bleek, een ruime plaats op De Scherpenhof. Genoten van de rust en ruimte, veel meer hebben wij niet nodig. De zon had iets meer mogen schijnen, maar daar kunnen ze niets aan doen, hier en daar het aanzicht verbeteren is een opmerking en geen aanmerking.

Nooit meer daar deze camping!

Mark G.
    8-8-2016
    • Onderkomen5
    • Activiteiten2

De locatie langs de IJssel is prachtig. Tot zover de positieve punten.

Sanitiar: was ver lopen en de wc's stonken. De douches waren koud/lauw als je alleen douchte en als er meerdere tegelijk douchten dan was het water ronduit koud. Waterpunten/sanitair niet gemarkeerd en slecht vindbaar.

De smartlappenmuziek (live-zang met bandje) was van wisselende kwaliteit.

In het restaurant/bowlingbaan/snackbar hebben we 20 minuten gewacht aan een tafel om drinken en een maaltijd te bestellen: geen ober aan de tafel gehad, Wel 2x een vriendelijke oudere heer (die voor ober moest doorgaan maar ook de bar bediende in zijn eentje) die 2x LANGS de tafel kwam en zei dat ie er zo aankwam. Dan maar de snackbar. De dame daarachter deed dit kennelijk voor het eerst want na een paar minuten wachten nam ze onze bestelling op en zei dat ze eerst 2 andere bestellingen moest afwerken. Ondertussen stonden er 4 frituurpannen werkeloos boven het vet! Een andere klant gaf aan een dag eerder een uur gewacht te hebben terwijl er slechts 1 klant voor hem was. Verlichting onvoldoende. Zielloze bende waar goed personeel en goede leiding lijkt te ontbreken.

Echt een gemiste kans om van een dergelijk mooie locatie een prettige en schone accommodatie te maken.

Prima toeven maar niet voor herhaling vatbaar

Mayke
    1-7-2016
    • Onderkomen7
    • Activiteiten7

We verbleven hier het Paasweekend 2016 met een groep volwassenen en kinderen in de leeftijd van 3-7 jaar. Het betrof twee huisjes waar een tussendeur in zat. Dit doen wij vaker en zo maken we ook altijd een 'eet huisje' en een 'avond huisje'. De koelkasten waren wat krap voor zo'n grote groep en eten voor een heel weekend. De schoonmaak kon op diverse plekken ook beter. Daarnaast was er danig wat stuk in het huisje, wiebelige stoelen, deuren die niet goed sluiten of juist niet dicht kunnen.

Het zwembad (binnen) stelde niet heel veel voor. Helaas was het slecht weer dus buiten hebben we niet kunnen recreëren. De binnenspeeltuin was wel erg leuk en daar hebben we zelfs ons twee dagen vermaakt!!

Super leuk weekend gehad

Familie Zwarts
    5-6-2016
    • Activiteiten6

Dit weekend met een groep vrienden en alle kinderen voor de tweede keer op de Scherpenhof gezeten. We zaten in een 12 persoons geschakelde bungalow. De bungalows zijn erg ruim en alles wat je nodig hebt is aanwezig. We zaten precies tegenover de grote speeltuin wat ideaal was met kinderen in de leeftijd van 0 tot en met 8 jaar. We hebben ons geen moment verveeld dit weekend want er is genoeg te doen op dit park. Kortom een leuk kindvriendelijk park!

Super

Marcel
    30-5-2016
    • Onderkomen10
    • Activiteiten10

Zijn hier een weekend geweest het was super. Bij de receptie zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam.

Ook het eten was prima voor elkaar in de steenoven.

We zaten in een 12 persoons bungalow en dat zag er prima uit brandschoon.

Ook 's avonds kun je je goed vermaken in de café 's die er zijn.

Wij gaan zeker nog een keer terug echt top.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Heel erg genoten, we komen zeker terug.

Maria
    22-5-2016
    • Onderkomen10
    • Activiteiten9

Met een groep van 8 personen in 2 chalets (van particulieren) vakantie gevierd. De chalets waren comfortabel, ruim en zeer compleet. Bij de chalets is genoeg ruimte en privacy. We zaten op het rustige deel van het park, maar toch dicht bij alle voorzieningen. Er is genoeg te doen voor iedereen. Wij hebben gebruik gemaakt van de bowling, het zwembad en de pooltafels, hebben gewandeld en een mooie fietsroute gedaan. Als je een hapje wilt eten, kun je ook op het park terecht. Er is een snackbar en een gezellig restaurantje, waar je goed en genoeg kunt eten.Ook liggen er grote steden in de buurt om te shoppen of een terrasje te pakken.

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

1x is al te veel

Roy
    2-5-2016
    • Onderkomen2
    • Activiteiten2

Bij aankomst bij Scherpenhof werden we gastvrij ontvangen door de gastheer die er de hele week was. Veelbelovend dus. Bij aankomst in de bungalows merkte we al snel dat het allemaal een beetje klein was. De 'douchecel' is niet bestemd voor volwassenen. De afzuiging werkt waardeloos en het kamertje wordt helemaal nat. Dan komen we bij de bedden. Deze zijn heel smal en de matrassen zijn zacht. Op het tweepersoonsbed moet je 2 hoeslakens (1pers) overdwars leggen, want er is geen hoeslaken voor een tweepersoonsbed. De inventaris is ook een bij elkaar geraapt zooitje. 5 verschilldende soorten borden in allerlei maten, iedereen eet dus van een ander soort bord. De vaatwasser deed het niet. hiervoor is een monteur geweest. Hij leek het te doen, maar een half uur later was hij weer kapot.

Dan het zwembad. Het was niet groot, een beetje achterstallig, maar wel prima te doen voor max een uurtje vermaak. Het grootste minpunt was dat de bungalows tegenover een café staan. Dit café geeft de voorkeur aan Nederlands talige volksmuziek die over het gehele park te horen is, netals de mensen die buiten rondlopen bij het café.

De term combimagnetron kent men niet. Op de site wordt aangegeven dat er een combimagnetron is, maar dit is een gewone magnetron. De pizza's hebben we moeten klaarmaken in de koekenpan.

Toen we weg gingen, vonden we tussen de banken heel veel viezigheid....

Alle activiteiten voor de kinderen zijn doordeweeks gesloten. Er valt dus niks te doen.

Wel is de omgeving leuk. Plaatsen als Deventer, Apeldoorn en Arnhem zijn dichtbij.

Jammer dat het zo gelopen is, maar met een goed gezelschap kun je er het beste van maken

Leuk park met mooi uitzicht over de ijssel

Geurt van de broek
    21-2-2016
    • Activiteiten6

Voldoende faciliteiten voor een leuk verblijf.

Zeker voor herhaling vatbaar en zeer kindvriendelijk park.

Zwembad en bowlingbaan is het goed vertoeven.

Bungalows zijn schoon en erg ruim opgezet wij waren met 12 personen en toch voldoende ruimte.

(2 keukens/2badkamers/2wc/ruime living en slaapkamers)

Komen zeker terug van de zomer.

Gereisd Met vrienden in februari 2016