Zoover

• Onderkomen7,2

Raisa Groen
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Super leuke camping. Veel te doen voor jong en oud ( bowling , bar, animatieteam en de zwembadden, play city ) .

Vriendelijk personeel :) en als er iets is

wordt er gelijk actie ondernomen.

Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor de kids en ook voor de volwassenen ( Hollandse avonden en bingo's)

Het was geweldig

Michel
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is er leuk er is iedere vakantie wat te doen voor de kinderen van groot tot klein de camping ziet er verzorgd uit ik geniet ervan

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Mooie safaritenten

Anoniem
  • Onderkomen8

Mooie omgeving, ruim voldoende vermaak voor kinderen. Supermarkt dichtbij. Mooie zwemgelegenheden

Geweldigg!!

Sandra
7-6-2019
  • Onderkomen8

Ligging van het park is super mooi aan de haven!! Het is een super gezellig park. De service is zeer goed. Wij hebben gegeten in restaurant de Steenoven. We hebben ontzettend lekker gegeten en het was heel erg veel. Hygiëne van het park is zeer goed!! Een super leuk weekendje gehad!! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

Wij hebben het goed gehad.

H Eitjes-Pieters
4-6-2019
  • Onderkomen7

Met de kinderen en kleinkinderen een heerlijk Hemelvaartweekeinde gehad in twee ruime en geschakelde bungalows.

Alles op loopafstand, zodat ook de jongere kinderen hun gang konden gaan. Erg leuke omgeving, waar veel te doen is voor zowel jonge als oudere kinderen. Volop fietsmogelijkheden. In september zitten we nog een keer in dezelfde bungalows met een andere groep. Daar kunnen we ons nu al op verheugen. Nu was het prachtig weer, maar ook met regen biedt het park voor onze familie genoeg: pasjes voor het binnenzwembad, toegang tot PlayCity en bowlen/biljarten tegen betaling. Ook het animatieteam had een afwisselend programma voor deze dagen.

Fantastisch camping!

Anouk
3-6-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super leuke, gezellige camping!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Sfeervol

Agnes
3-6-2019
  • Onderkomen7

Ligging van het park is super mooi!

Er is ook goede service op het park.

Hygiëne van het park is ook naar wens!

Kortom een ontspannen en leuk weekje gehad!! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

super gezellig.

quinten kleiboer
19-2-2019
  • Onderkomen6

het was top op het park vriendelijk personeel zowel in de horeca als bij de receptie.bungalow was ruim en vol deed aan onze verwachtingen.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Nooit meer

Maria
28-7-2018
  • Onderkomen2

De plek is mooi aan de IJssel, maar de sfeer en het onderhoud op de camping is slecht.

Het chalet was ruim maar de douche en toilet erg vies van de zwarte schimmel. Buiten alleen een ongemakkelijke kromgetrokken picknick tafel om te zitten bij ons chalet. Geen privacy, kale open plekken en dicht op elkaar.

Op de camping veel vaste staplaatsen boordevol troep en op de openbare plekken veel beschadigingde en kapotte spullen en meubilair. Veel (los lopende) honden. De sfeer van een woonwagenkamp. Op de IJssel speedboten en jetskies die bij de camping die de rust tot laat in de avond verstoren. Heel jammer van zo'n prachtige plek en omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer

A.Blok
17-7-2018
  • Onderkomen2

Ligging is prima

Wij stonden op een eiland wat waarschijnlijk eerst de woonplek van ganzen is geweest er lag heel veel opgedroogde poep. Mensen lieten ook hun hond uit op het eiland.

Het toilet en de douches lagen ver weg daar moest je de fiets voor pakken en dan moest je een heuveltje over dus niet echt toegankelijk.

Bij de douches hing de tekst dat er camera bewaking was in verband met vernielingen en het besmeuren van het sanitair. Gaf mij geen veilig gevoel geeft toch wel aan welke mensen er op deze camping staan.

Het sanitair was verouderd en zag er smoezelig uit.

Wij zouden 6 nachten blijven maar zijn naar twee nachten weggegaan.

Gereisd Met partner in juli 2018