Zoover

Anoniem
10-1-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Het is een gezellige camping dat 1 geheel vormt, het ziet er leuk uit en het park is de rust zelfe!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Slecht bevallen!

Weststrate
12-12-2017
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Prijs was oké, en dat het appartementje + park eenvoudig was, was daarom geen probleem. Wel jammer was dat we een week lang enorm slecht hebben geslapen, omdat er om mysterieuze redenen een centrale verwarmingsketel dag en nacht stond te bonken. Die ketel stond in een ruimte vlak achter ons appartement en het geluid dreunde via de leidingen al onze slaapkamers in. Met name 's nachts kwam dit zonder overdrijven luid over (heb er nog een opname van gemaakt) en dat was echt zéér irritant. Diverse keren hierover over geklaagd bij de receptie. Die reageerden weliswaar niet onvriendelijk, alleen werd de klacht simpelweg niet opgelost. Leken dat zelf ook geen probleem te vinden. Werd ook geen andere oplossing of tegemoetkoming aangeboden: niets! We zaten hier een week "gevangen", dus een week ergernis en slaapgebrek. Zou er absoluut nooit meer heengaan: weggegooid geld!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Het is ideaal dat twee bungalows geschakeld zijn

Ans
21-11-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Zwembad en play city voor de kinderen. Kroeg tegenover de bungalows met zeer vriendelijke eigenaren. Er is ook n bowling baan en er is een restaurant genaamd het havencafe gevestigd in een steenoven. in deze tijd prachtg versierd met kerst decoratie waar je heerlijk kunt eten. De eigenaar doet heel veel moeite om het iedereen naar de zin te maken met zijn kookkunsten. Heel veel bijgerechten zoals zelf gemaakte appelmoes,witlof met ham,peultjes.echt super.

Een minpuntje betreffende het zwembad:de vloeren konden wel iets schoner.en de tegels in het kleine badje zijn glad.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2017

Niet weer

Jan en Tessie
30-10-2017
  • Onderkomen5
  • Activiteiten7

De geschakelde vakantiewoning met een overdekte galerij is niet aan te raden. Op de slaapkamers kunnen geen ramen open daardoor erg warm.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Bende.

Nooit weer!
7-10-2017
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Erg jammer, ons verheugd op een leuke vakantie. Kwamen echter bij aankomst er al snel achter dat park verouderd is. Wordt weinig tot niet schoongemaakt. Georiënteerd op vaste gasten die van Nederlandstalige muziek houden, hier is wel geld voor en bijna dagelijks schalt dit over de gehele camping.

Vreselijk!

Madelon
7-10-2017
  • Onderkomen1
  • Activiteiten4

Camping ziet er onverzorgd uit, veel oude meuk, kinderen moeten voor elke activiteit die ze verzorgen betalen te zot voor woorden. Zwembad ziet er niet uit veel dingen stuk. alleen maar Nederlands talige muziek in een woord 1 dikke bende en een stel chagrijnig personeel bah bah ze weten mensen wel binnen te lokken met oude foto's

Verschrikkelijk! Oubollig en slecht onderhouden

Ontevreden
3-10-2017
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

Kinderspeeltoestellen vallen bijna uit elkaar. Zwembad is klein en vies. Chagrijnig personeel en de godganse dag Nederlandse muziek over de gehele camping. Foto’s op Zoover zijn van aantal jaren terug want er is flink achterstallig onderhoud.

Alleen maar genoten

Sandra
31-8-2017
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Samen met mijn partner zijn wij voor 2 weken naar camping scherpenhof gegaan.

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Bij aankomst was alles goed geregeld en het personeel was vriendelijk.

Op de camping zelf zijn genoeg faciliteiten om je te kunnen vermaken, evengoed zijn wij ook de omgeving in gegaan om daar het een en ander te zien.

Wat ons erg mee viel is dat er zoveel leuks te doen en te zien is op korte afstand.

Een aanrader!

Wij gaan zeker nog een keer heen.

Heerlijke vakantie gehad op een leuk park!!

Marieke
30-8-2017
  • Activiteiten8

Het park ligt in een mooie omgeving aan een leuk strandje /meertje. Ook is er een binnen zwembad met lekker warm water en een buitenbad. Daarnaast ligt een leuke speeltuin. Alles op loopafstand.

De kinderen hebben heerlijk geknutseld en reden 's avonds graag met het treintje mee.

Ook hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant de jachthaven voor een goede prijs.

Klein gemis is misschien dat er geen glijbaan of iets dergelijks is bij de zwembaden, maar bij het meertje is wel een glijbaan op een drijvend vlot. Dit vonden onze kinderen helemaal leuk.

Een klein supermarkje op de camping zou wel handig zijn. Maar in het dorp is wel een supermarkt en in Twelloo zijn deze ook op zondag open.

Jammer is dat er wel een aantal caravans leeg staan op de camping en dan verwaarloosd ogen (wij hadden ons chalet via internet geboekt; fijn huisje!). Zonde want het is echt een heel mooi terrein met veel groen.

In de omgeving is genoeg te doen.Avonturenpark Hellendoorn is echt een aanrader!

Veel bijbetalen doe het niet

Ramona
29-8-2017
  • Onderkomen6
  • Activiteiten4

We hadden ons erg verheugd geboekt via veiling eens en nooit meer we hadden aansluitend een midweek en een weekend geboekt.maar bv de pas om t park op te kunnen moest ik dubbel betalen wat erg flauwekul is hun antwoord was dat ik niet zo moest zeuren want we hadden het al erg goedkoop...verder weinig animatie en alles moest betaald worden een simpele kinderbingo dus voor kinderen bedoeld 7.50 per kind..zelfs douchen en of afwassen kost iedere keer 50 cent...pasjes voor zwemmen 5 euro borg per persoon.verder een binnenzwembad zonder bubbelbad en sauna wat wel beloofd was.en geen badmeester.het is met name een camping met heel veel vaste bewoners.en wij werden ergens op een afgelegen grasveldje geplaatst.ook de wc .s niet werden in t hoogseizoen 1 keer per dag schoongemaakt.geen wc borstel en zelf wc papier meenemen. dus als er diarree heerst dan kun je wel raden hoe t eruit ziet..wel melding van gemaakt wat me niet in dank werd afgenomen..