Zoover

Geweldigg!!

Sandra
7-6-2019
  • Onderkomen8

Ligging van het park is super mooi aan de haven!! Het is een super gezellig park. De service is zeer goed. Wij hebben gegeten in restaurant de Steenoven. We hebben ontzettend lekker gegeten en het was heel erg veel. Hygiëne van het park is zeer goed!! Een super leuk weekendje gehad!! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

Willemijn
7-6-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Een echte familiecamping met veel activiteiten voor zowel jong als oud.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

heerlijk genieten en rust

Fam Finke
3-6-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De kinderen gaan hier met plezier heen...

Ze vermaken zich goed er is veel te doen voor jong en oud ....

als je op de camping ben heb je echt al een vakantie gevoel... en voor de kinderen met lekker weer kunnen altijd zwemmen er is een fijn binnen zwembad en een buiten zwembad voor als het zonnetje heerlijk schijnt ... grote speeltuin en er is een playcity voor de kinderen een leuke binnen speelplek!! De camping is van alles voorzien !!

Vriendelijke groeten fam Finke

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Sfeervol

Agnes
3-6-2019
  • Onderkomen7

Ligging van het park is super mooi!

Er is ook goede service op het park.

Hygiëne van het park is ook naar wens!

Kortom een ontspannen en leuk weekje gehad!! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima vakantiepark voor gezinnen met kinderen!

Fam. Kerkrade
14-8-2018
  • Activiteiten7

Gezellig familiepark waar genoeg te beleven is voor gezinnen met kinderen.

Leuk animatieteam voor de kleintjes, een buitenspeeltuin, een buitenzwembad, een speelstrand met zwemvijver en , als een weer wat minder is, ook een binnenzwembad en binnenspeeltuin. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en reageert ook snel als er iets niet naar wens is betreffende de accommodatie.

Wijzelf verbleven in een 4 pers. Chalet/huisje. Deze is standaard en sober maar voldoet verder prima. Een tip voor de eigenaars: (ons enige minpuntje momenteel)

De chalets mogen bij minimaal 1 raam een hor krijgen tegen muggen, vliegen en wespen.

Zo kan er altijd een raam open blijven staan in de warme zomeravonden.

De kinderen hebben i.i.g. genoten!!

Voor mensen die met een caravan of tent op het camping terrein willen verblijven vind ik het minder geschikt vanwege de ligging en ondermaatse sanitaire voorzieningen. Verder te veel honden(poep)...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Slechte hygiëne

Linda
7-8-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

De camping ligt echt prachtig aan de IJssel. Er is een binnen en buitenbad dus de kinderen vermaken zich prima. Het restaurant heeft heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Wij zouden hier echter nooit terug komen om de bar slechte hygiëne. Veel schimmel en vieze potten en brillen. Na geklaagd te hebben werd besloten iets vaker schoon te maken maar dit hielp maar een paar dagen. Ook moet je vanaf viseiland een behoorlijk eind lopen voor je bij de toiletten bent. En als je dan eenmaal bij dr toiletten bent kan je 9 van de 10 keer nog eerst de toilet schoonmaken. Er staan enorm veel vaste gasten die de boel qua sfeer enorm bepalen. Met scooters en jetski. Ook worden op het eiland waar wij stonden de honden blijkbaar uitgelaten en de drillen laat men lekker liggen. Kortom veel potentie maar qua hygiëne ver onder de maat.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Maria
28-7-2018
  • Onderkomen2

De plek is mooi aan de IJssel, maar de sfeer en het onderhoud op de camping is slecht.

Het chalet was ruim maar de douche en toilet erg vies van de zwarte schimmel. Buiten alleen een ongemakkelijke kromgetrokken picknick tafel om te zitten bij ons chalet. Geen privacy, kale open plekken en dicht op elkaar.

Op de camping veel vaste staplaatsen boordevol troep en op de openbare plekken veel beschadigingde en kapotte spullen en meubilair. Veel (los lopende) honden. De sfeer van een woonwagenkamp. Op de IJssel speedboten en jetskies die bij de camping die de rust tot laat in de avond verstoren. Heel jammer van zo'n prachtige plek en omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer

A.Blok
17-7-2018
  • Onderkomen2

Ligging is prima

Wij stonden op een eiland wat waarschijnlijk eerst de woonplek van ganzen is geweest er lag heel veel opgedroogde poep. Mensen lieten ook hun hond uit op het eiland.

Het toilet en de douches lagen ver weg daar moest je de fiets voor pakken en dan moest je een heuveltje over dus niet echt toegankelijk.

Bij de douches hing de tekst dat er camera bewaking was in verband met vernielingen en het besmeuren van het sanitair. Gaf mij geen veilig gevoel geeft toch wel aan welke mensen er op deze camping staan.

Het sanitair was verouderd en zag er smoezelig uit.

Wij zouden 6 nachten blijven maar zijn naar twee nachten weggegaan.

Gereisd Met partner in juli 2018

Een echte aanrader voor gezin

Martha
25-6-2018
  • Activiteiten8

Erg leuk park, mooie omgeving en de faciliteiten zijn ook erg leuk. Genoeg vermaak voor de kids. We hebben erg genoten

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Dit is geen vakantiecamping

EvB
9-5-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten2

Wij hebben met onze caravan op het veld aan de IJssel gestaan voor een weekje. Maar deze camping is niet ingesteld op vakantievierders maar meer gericht op vaste woon- en verblijfplaatsen.

Het toiletgebouw is erg gedateerd en heeft geen warm water bij de wastafels en geen toiletpapier bij de toiletten.

Voor de binnenspeelplaats moet je nog 4 Euro per kind betalen als je op de camping staat.

Het positieve aan deze camping is het zwembad, het water is lekker warm en de douches zijn goed.

Voor vakantievierders raad ik deze camping niet aan.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018