Zoover

M.Wilting
26-8-2016
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Nette en fijne camping! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Riante staanplaats + parkeerplek en goede douche en toilet faciliteiten. Heel erg genoten van de vakantie, zeker waard om nog een keer heen te gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Eindelijk ruime kampeerplaatsen

Toon
11-8-2016

Na jaren eens in Nederland gebleven met kamperen. De krappe italiaanse plekken verruilt voor, wat achteraf bleek, een ruime plaats op De Scherpenhof. Genoten van de rust en ruimte, veel meer hebben wij niet nodig. De zon had iets meer mogen schijnen, maar daar kunnen ze niets aan doen, hier en daar het aanzicht verbeteren is een opmerking en geen aanmerking.

Succespark voor ons géén suc6

Trudy
17-5-2016
  • Activiteiten4

Bij aankomst moesten we eerst zoeken naar de receptie. Overigens werden we hier vriendelijk ontvangen.

Op het oog zag de caravan er prima uit. Minpunten voor ons waren: geen kapstok om je jassen op te hangen. De douche was zeer smal en straal werd je niet echt warm van. Ook waren de bedden te zacht waardoor het kussen te dik was en je het gevoel had op een helling te liggen. ( maar dat is persoonlijke voorkeur). Geen opstapje bij de caravan.

Pluspunten: goede bank, eettafel en de televisie met veel goede zenders.

Wat ons het meest stoorde was de deprimerende omgeving. De caravans staan dwars opgesteld zodat je bij iedereen naar binnenkijkt. Overal zie je onkruid, wat een vijverpartij moet voorstellen staat leeg. Het buitenzwembad is groen ( terwijl de week ervoor super weer was). Het subtropisch zwembad blijkt gewoon een rechthoekige plonsbak te zijn; na een uur zijn mijn kinderen er klaar mee. Het hele gedeelte waar de recreatie plaats vindt is het niet; lage plafonds, hokkerig, weinig natuurlijk licht. Je voelt je er opgesloten.

Het is een mooie en overzichtelijk park.

kimberley van de berg
21-2-2016
  • Activiteiten6

Zeer kindvriendelijk en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in januari 2016

Prima Super

willem
2-9-2015
  • Activiteiten10

Snap werkelijk niks van dat mensen kunnen zeuren we hebben een fantastische vakantie gehad veel te doen voor jong en oud de bungalow was brandschoon een dikke pluim voor de schoonmaak ploeg nogmaals een super prima vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Tot volgend jaar!

paulien
11-8-2015
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Ik vond het toch even belangrijk om een bericht achter te laten op zoover. Voordat we gingen las ik wat verschillende dingen. Maar bij deze wil ik alle slechte berichten even aanpakken. Ik weet niet wat mensen bezielt om hier slecht over te praten wij hebben het geweldig gehad. Zulke lieve en gezellige mensen we hebben samen een drankje gedronken in alle 3 de cafés.Gezellig een potje gebowld met een gezin die wij hebben leren kennen op de camping. En om alles even compleet te maken zal ik even wat vertellen over het huisje: het was voor ons tweeen groot genoeg wij hadden een bungalowtje voor 4 personen groot zat en prima te doen met twee kinderen. Wij hebben het zo naar ons zin gehad dat we gelijk geïnformeerd hebben voor volgend jaar of we gaan weer in het bungalowtje of we gaan kamperen net zoals onze kennissen wie we hier ontmoet hebben. Kortom een super verblijf gehad en wij komen zeker volgend jaar terug!!

prima verblijf gehad

jansen
3-8-2015
  • Activiteiten6

na de vele negatieve recensies waren we wel wat huiverig geworden, maar we hebben een hele leuke midweek gehad via vakantieveiling. Wij gingen met onze eigen tent en mochten zelf een plekje uitzoeken. dat werd een rustig plekje op een veldje met veel bomen en struiken. prima eenvoudig warm zwembad, leuke speeltuin, verdere activiteiten meer voor jonge kinderen zoals, knutselen enz. mooie omgeving. het enige wat jammer was, was dat je voor de indoorspeeltuin 4 euro per kind moest betalen. aardig personeel, kortom prima camping! Tip: prima campingwinkel en supermarkt op 1 km rijden. blote voetenpad in Twello is erg leuk.

nooit meer

damhuis
3-8-2015
  • Onderkomen2
  • Activiteiten4

hadden chalet geboekt kregen een hok,

slechte bedden,

een nog slechtere douche,

gedateerd park,

geen privacy,

alleen picknick tafel, is niet fijn zitten voor een week.,

De kinderen vonden play city en het zwembad wel fijn, dit was het enige positieve aan het park

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie camping aanrader voor jong en oud

Famillie uit Ulft
27-7-2015
  • Activiteiten8

We zijn een week in een 6 persoon chalet geweest wij snappen de negatieve reacties niet

wat op de site staat. het is een mooi park met van alles te doen voor jong en oud. Wij hebben ons goed vermaakt vriendelijk personeel en goed eten, prijs kwaliteit verhouding is goed.

In het kort een aanrader schone chalet, genoeg te doen zowel binnen als buiten.

chalet van particulier

maria
27-7-2015
  • Activiteiten8

Mijn tip.

Huur een chalet via een particulier. Dit hadden wij gedaan en we waren meer dan tevreden. Alles is netjes en schoon en het ontbreekt je aan niets. Je hebt de luxe van thuis, maar dan in een heerlijke omgeving waar genoeg te doen is. Het park heeft voor ieder wat wils. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in juli 2015