Zoover

A.Goes
22-8-2017
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Strandje, steden rondom Terwolde leuk. Niet leuk: gedateerde, gehorige huisjes.

Park richt zich meer op families met jonge gezinnen, echter de muziek-activiteiten zijn alleen leuk als je van "hollandse hits" houdt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi rustig park met veel diverse faciliteiten

Familie Remo
22-8-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Het is een mooi park met veel verschillende faciliteiten in een mooie omgeving waar je goed kan fietsen. Ook zijn de steden Apeldoorn, Deventer en Zutphen op korte afstand. Het park heeft dan geen subtropisch zwemparadijs maar wel een keurig binnen en buiten zwembad. Een mooie haven en gelegen aan de IJssel.

Ook wat wij zeer prettig vinden een mooi zwem / vismeer met zandstrand. Dan ook nog bowlingbanen en een goed restaurant, snackbar en een binnenspeeltuin.

Onze ervaring met het personeel is dat ze vriendelijk en hulpvaardig zijn. Wij hebben een chalet van een particulier gehuurd en hadden wat problemen met de digitale tv, dit is snel en goed opgelost! Dus wat ons betreft een TOP park waarvan wij zien dat men heel hard bezig zijn om het naar een nog hoger niveau te brengen. Wij komen zeer zeker nog een keer terug om te genieten van het park en de omgeving. Jammer dat er zoveel negatieve recensies op staan, dit hebben wij niet zo ervaren en dat doet het park onrecht aan!!

Fantastisch, gezellig, behulpzaam, hulphond welkom

Els vosselman
21-8-2017
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Het park is behulpzaam. Als minder valide met scootmobiel en met een hulphond in opleiding krijg je alle medewerking die je nodig hebt. Voor alle problemen helpen ze met een oplossing.

Cafe de saloon. Gezellig, betaalbaar en leuke activiteiten. Ontvangen alsof we er al jaren komen. En de hulphond was meer dan welkom

Cafetaria en bowling. Super gegeten en ook hier de hulphond welkom. Even gaf men aan dat honden daar niet mogen komen. Maar na vertoon van mijn pasje was dit geen probleem. Ze hebben de pas niet eens bekeken ik hield hem slechts omhoog.

Restaurant het havencafe. In een mooie oude steenoven. Karakteristiek pand.

Super vriendelijke mensen. Fantastisch eten. Betaalbare prijzen. Niks slechts te bedenken hier.

Misschien 1 klein aanmerkpuntje... het eten is te lekker... je eet je overvol... 😘

Ook hier mijn hulphond in opleiding met open armen ontvangen.

Super restaurant. We komen zeker weer!

Volgend jaar boeken we weer onze vakantie aan de ijssel.

Een heerlijke vakantie gehad.

Mo
20-8-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Het particulier chalet waar wij in zaten, was van alle gemakken voorzien. Super schoon en goede bedden. Het lag heerlijk zonnig in een rustig laantje. Voor ons was dit allemaal ideaal. Leuke omgeving, dichtbij grote steden.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Alles kost geld en alles is kapot, oud, vies!

Mathilda
18-8-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1

Verschrikkelijk, we hebben hier op de camping gestaan met stacaravan en daar werd ons verteld dat het stageld veel minder was en er is niks verteld over 1000 euro geven op welke manier je de camping ook wilt verlaten!!! Het stageld is €3000,- Belachelijk! Asociaal gewoon en alles is kapot het zwembad haal je je voeten aan open door slecht onderhoud, toiletgebouw is ranzig en geen toiletrol en er word gewoon niks gedaan aan onderhoud over de hele camping. En deze camping bestaan alleen maar uit intimiderende kampers! Die de hele nacht herrie maken en ruzie maken!!!! Ik wil hier Nooit meer heen! En wat ze hier doen aan activiteiten, vliegers vouwen, Man wat origineel!!! een aanrader is ga hier noooooit heen!

Niet weer

Jessica
12-8-2017
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

Afgelopen week bij Scherpenhof geweest. Voor kinderen vanaf 12 jaar weinig te beleven. Het is één vaste kliek daar. De karaoke avond lijkt wel besloten deuren gaan op slot je kan er niet uit. Mag niet eens ivm brandveiligheid. Matrassen erg vies. Amper lucht mogelijkheden. De grote slaapkamer van de bungalow geen mogelijkheid om een raam te openen. Water loopt slecht weg. Zwembad erg klein is een groot bak water. Speeltuin voor de bungalow kapotte toestellen en niet veilig. Geen camping winkel. Dit was 1 malig.

Niet op deze manier

D van Rhijn
5-8-2017
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4

De omgeving is erg mooi en het appartementje( het is geen huisje) had goede bedden. Heel belangrijk, maar verder klopte de aanbieding niet! Het zou een sober huisje zijn , maar dan verwacht ik wel dat het schoon en heel is! Dat viel ons erg tegen.

Keuken kapot, raam lek, plafond keuken en slaapkamer lekkage kringen, bed met schimmelplekken op achterkant en tot overmaat van ramp niet schoon! Kwamen wel snel om dit op te lossen. Verder liep het doucheputje niet, lamp kapot. Zijn we maar niet meer voor teruggegaan, want de 1 ste keer dat we onze onvrede kenbaar maakte werd het afgedaan als, ze wisten hiervan, huisjes stonden op de lijst voor renovatie! Maar konden hier niets aan doen, alleen een kortingsbon geven voor een evt volgende vakantie! Gaf geen goed gevoel! Zelfde als een timmerman zijn werk niet goed doet. en je zegt, niet zeuren, bij de.evt volgende klus krijg je korting! Jammer. Ook word het verhuurd als huisje en zo gefotograveerd! Laat zien dat het een appartement is! Park is verouderd en voor 15 jarige weinig te beleven!Jammer.

Prijs waar ik het voor huurde kwam bij mij niet overeen met de kwaliteit die ik gewend ben!Voor veel dingen moet je nog apart betalen. Zelfs de slagboom!!

Nooooooit meer deze camping

Wendy van der Meij karsies
30-7-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

we hebben dit via een veiling website voor een weekend en dat is meer dan zat er is niks leuks aan.

sanitair is wel een soort van schoon slippers aan te raden met douchen en wc papier nergens in het gebouw aanwezig ...echt cliché met je wc rol de camping over.

mensen die overdag slapen en zo stil op de camping en dat voor hoogseizoen en dan in de avond en nacht uren worden ze hier wakker en.maken ze enorme herrie tot diep in de nacht.

zijn echt clubjes mensen die hier jaren komen.

weinig verlichting

zwembad buiten is slecht onderhouden en kapotte tegels en schimmels

binnenzwembad heel klein en borg betalen

slagboom.borg betalen

binnen speeltuin betalen

alles is betalen, voor 14 dan bijvoorbeeld ben je rut hier

snackbar urenlang wachten voor een patatje

onvriendelijk personeel waar je niet wijs van wordt

het is echt geen 4 sterren waard

voor kinderen vanaf 11 niks te doen

dus nooit meer echt nooit meer

Super genoten van ons weekend

Hans
29-7-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Super weekend gehad. Vriendelijk ontvangen en heel klantvriendelijk. Mooie bungalows, mooi ingericht. Fantastisch weekend gehad.

Gereisd Met partner in juli 2017

Voor ons niet meer

H R
4-6-2017
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Drie nachten gestaan. Lang genoeg. Bepaald publiek, veel overgewicht. Sanitair smerig. Viseiland mooie rustige plek, hoe wel tot diep in de nacht muziek van gewone camping gedeelte te horen.

Verpauperd

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017