Zoover

Geweldigg!!

Sandra
7-6-2019
  • Onderkomen8

Ligging van het park is super mooi aan de haven!! Het is een super gezellig park. De service is zeer goed. Wij hebben gegeten in restaurant de Steenoven. We hebben ontzettend lekker gegeten en het was heel erg veel. Hygiëne van het park is zeer goed!! Een super leuk weekendje gehad!! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

Sfeervol

Agnes
3-6-2019
  • Onderkomen7

Ligging van het park is super mooi!

Er is ook goede service op het park.

Hygiëne van het park is ook naar wens!

Kortom een ontspannen en leuk weekje gehad!! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Mariska Moorman
17-5-2019
  • Onderkomen10

Fantastische camping veel activiteiten voor jong en oud

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Nooit meer

Maria
28-7-2018
  • Onderkomen2

De plek is mooi aan de IJssel, maar de sfeer en het onderhoud op de camping is slecht.

Het chalet was ruim maar de douche en toilet erg vies van de zwarte schimmel. Buiten alleen een ongemakkelijke kromgetrokken picknick tafel om te zitten bij ons chalet. Geen privacy, kale open plekken en dicht op elkaar.

Op de camping veel vaste staplaatsen boordevol troep en op de openbare plekken veel beschadigingde en kapotte spullen en meubilair. Veel (los lopende) honden. De sfeer van een woonwagenkamp. Op de IJssel speedboten en jetskies die bij de camping die de rust tot laat in de avond verstoren. Heel jammer van zo'n prachtige plek en omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer

A.Blok
17-7-2018
  • Onderkomen2

Ligging is prima

Wij stonden op een eiland wat waarschijnlijk eerst de woonplek van ganzen is geweest er lag heel veel opgedroogde poep. Mensen lieten ook hun hond uit op het eiland.

Het toilet en de douches lagen ver weg daar moest je de fiets voor pakken en dan moest je een heuveltje over dus niet echt toegankelijk.

Bij de douches hing de tekst dat er camera bewaking was in verband met vernielingen en het besmeuren van het sanitair. Gaf mij geen veilig gevoel geeft toch wel aan welke mensen er op deze camping staan.

Het sanitair was verouderd en zag er smoezelig uit.

Wij zouden 6 nachten blijven maar zijn naar twee nachten weggegaan.

Gereisd Met partner in juli 2018

Volgende keer eerst even kijken.

Albert
5-5-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Groot park met mooie grasveldjes. Binnen zwembad is oké. Omgeving was mooi. Dat waren de positieve punten.

Helemaal niet toeristisch. Erg veel vaste plekken met coniferen, hekjes en honden.

Veldje aan de IJssel gekozen, maar we konden niet bij de IJssel komen vanwege de vaste kampeerders.

Het toiletgebouw daar was erg gedateerd, koud water bij de wasplekken en erg lauw water bij de afwas plekken. Zelfs geen wc papier en er lagen trottoirtegels in het gebouw. Geen winkel op het park. Restaurant gaat open op afroep.

Het geeft te denken als iemand hier alleen maar hoge cijfers achterlaat.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Super fijn

Marcel groot
31-8-2017
  • Activiteiten10

Samen met mijn vrouw en zoon van 14 hebben wij ons hier prima vermaakt. We hebben genoten van de mooie omgeving. De huisjes waren goed onderhouden. M'n zoon was erg blij met de zwembaden zowel binnen als buiten. Er zijn genoeg leuken dingen te doen waaronder een bowlingbaan. Kortom wij zijn er zeer over te spreken.

Tot volgend jaar!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Alleen maar genoten

Sandra
31-8-2017
  • Activiteiten10

Samen met mijn partner zijn wij voor 2 weken naar camping scherpenhof gegaan.

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Bij aankomst was alles goed geregeld en het personeel was vriendelijk.

Op de camping zelf zijn genoeg faciliteiten om je te kunnen vermaken, evengoed zijn wij ook de omgeving in gegaan om daar het een en ander te zien.

Wat ons erg mee viel is dat er zoveel leuks te doen en te zien is op korte afstand.

Een aanrader!

Wij gaan zeker nog een keer heen.

Heerlijk, fijn, genoten!

Mandy
28-8-2017
  • Activiteiten8

Toch een weekje met onze pubers (11&13) weg geweest. Via een particulier een huisje op het park, waar we welkom werden geheten door een passend welkomspakketje, nog nooit meegemaakt. Dat was al een +1. We waren een beetje bang dat onze kids zich zouden vervelen zo zonder wifi, maar dit was niet het geval. Ze waren of binnen, of buiten of in het meertje te vinden, keuze genoeg. Ook de tennisbaan was favoriet. Enige verbeterpuntje zou zijn een airco in het huisje, kan vrij warm worden als het buiten tropisch is. Maar tja, we blijven Nederlanders he.

Mooi chalet!

Rene
24-8-2017
  • Activiteiten9

Wij hebben een chalet van een particulier gehuurd op het park. Rustig gelegen en super schoon en netjes!!

Dit hebben we nog nooit eerder aangetroffen op een ander park! Ook een welkomst pakketje!!!

Zeer attent. Mooi park in een mooie omgeving waar voldoende te doen is, op het park en in de omgeving.

We komen graag nog terug op het park.

Gereisd Met partner in augustus 2017