Zoover

Willemijn
7-6-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Een echte familiecamping met veel activiteiten voor zowel jong als oud.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Wij hebben het goed gehad.

H Eitjes-Pieters
4-6-2019
  • Onderkomen7

Met de kinderen en kleinkinderen een heerlijk Hemelvaartweekeinde gehad in twee ruime en geschakelde bungalows.

Alles op loopafstand, zodat ook de jongere kinderen hun gang konden gaan. Erg leuke omgeving, waar veel te doen is voor zowel jonge als oudere kinderen. Volop fietsmogelijkheden. In september zitten we nog een keer in dezelfde bungalows met een andere groep. Daar kunnen we ons nu al op verheugen. Nu was het prachtig weer, maar ook met regen biedt het park voor onze familie genoeg: pasjes voor het binnenzwembad, toegang tot PlayCity en bowlen/biljarten tegen betaling. Ook het animatieteam had een afwisselend programma voor deze dagen.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastisch camping!

Anouk
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super leuke, gezellige camping!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

heerlijk genieten en rust

Fam Finke
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De kinderen gaan hier met plezier heen...

Ze vermaken zich goed er is veel te doen voor jong en oud ....

als je op de camping ben heb je echt al een vakantie gevoel... en voor de kinderen met lekker weer kunnen altijd zwemmen er is een fijn binnen zwembad en een buiten zwembad voor als het zonnetje heerlijk schijnt ... grote speeltuin en er is een playcity voor de kinderen een leuke binnen speelplek!! De camping is van alles voorzien !!

Vriendelijke groeten fam Finke

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Sfeervol

Agnes
  • Onderkomen7

Ligging van het park is super mooi!

Er is ook goede service op het park.

Hygiëne van het park is ook naar wens!

Kortom een ontspannen en leuk weekje gehad!! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Mariska Moorman
17-5-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Fantastische camping veel activiteiten voor jong en oud

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

super gezellig.

quinten kleiboer
19-2-2019
  • Onderkomen6

het was top op het park vriendelijk personeel zowel in de horeca als bij de receptie.bungalow was ruim en vol deed aan onze verwachtingen.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Prima vakantiepark voor gezinnen met kinderen!

Fam. Kerkrade
14-8-2018
  • Activiteiten7

Gezellig familiepark waar genoeg te beleven is voor gezinnen met kinderen.

Leuk animatieteam voor de kleintjes, een buitenspeeltuin, een buitenzwembad, een speelstrand met zwemvijver en , als een weer wat minder is, ook een binnenzwembad en binnenspeeltuin. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en reageert ook snel als er iets niet naar wens is betreffende de accommodatie.

Wijzelf verbleven in een 4 pers. Chalet/huisje. Deze is standaard en sober maar voldoet verder prima. Een tip voor de eigenaars: (ons enige minpuntje momenteel)

De chalets mogen bij minimaal 1 raam een hor krijgen tegen muggen, vliegen en wespen.

Zo kan er altijd een raam open blijven staan in de warme zomeravonden.

De kinderen hebben i.i.g. genoten!!

Voor mensen die met een caravan of tent op het camping terrein willen verblijven vind ik het minder geschikt vanwege de ligging en ondermaatse sanitaire voorzieningen. Verder te veel honden(poep)...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Slechte hygiëne

Linda
7-8-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

De camping ligt echt prachtig aan de IJssel. Er is een binnen en buitenbad dus de kinderen vermaken zich prima. Het restaurant heeft heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Wij zouden hier echter nooit terug komen om de bar slechte hygiëne. Veel schimmel en vieze potten en brillen. Na geklaagd te hebben werd besloten iets vaker schoon te maken maar dit hielp maar een paar dagen. Ook moet je vanaf viseiland een behoorlijk eind lopen voor je bij de toiletten bent. En als je dan eenmaal bij dr toiletten bent kan je 9 van de 10 keer nog eerst de toilet schoonmaken. Er staan enorm veel vaste gasten die de boel qua sfeer enorm bepalen. Met scooters en jetski. Ook worden op het eiland waar wij stonden de honden blijkbaar uitgelaten en de drillen laat men lekker liggen. Kortom veel potentie maar qua hygiëne ver onder de maat.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Maria
28-7-2018
  • Onderkomen2

De plek is mooi aan de IJssel, maar de sfeer en het onderhoud op de camping is slecht.

Het chalet was ruim maar de douche en toilet erg vies van de zwarte schimmel. Buiten alleen een ongemakkelijke kromgetrokken picknick tafel om te zitten bij ons chalet. Geen privacy, kale open plekken en dicht op elkaar.

Op de camping veel vaste staplaatsen boordevol troep en op de openbare plekken veel beschadigingde en kapotte spullen en meubilair. Veel (los lopende) honden. De sfeer van een woonwagenkamp. Op de IJssel speedboten en jetskies die bij de camping die de rust tot laat in de avond verstoren. Heel jammer van zo'n prachtige plek en omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2018