Zoover

nettie.lagas
9-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het zwembad was het allerleukste,lekker warm ...we bleven er heel lang in. Ook oma😍😃

Het huisje was mooi en de service bij de receptie was heel vriendelijk. Een topper

Gereisd Met vrienden in september 2019

Leuke vakantie jammer van de slechte schoonmaak

Peter
7-9-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De schoonmaak van het huisje was ver beneden de maat. De hondenharen van de vorige huurder lagen over de grond. De dodden met haar zaten onder de banken. tussen de kussens van de bank zaten nog de nootjes etc. Er ontbrak in het huisje een rookmelder. Verder was het toilet van het door ons gehuurde huisje(242) verkeerd geplaatst. Je moest een kwart slag draaien om er op te kunnen zitten. Verder ontbrak er in het schuurtje een stroomvoorziening voor het opladen van de elektrische fietsen.

De omgeving was goed om te fietsen en motorrijden. Je rijdt zo vanuit het park de bossen in en de hei op. Het huisje was vrij nieuw

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goed uitgerust huis op mooi aangelegd park

Martin Beck
2-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie omgeving, mooi aangelegd park en modern vakantiehuis

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Nog nooit gehoord hier van klant is koning!

Nicole Pappot
18-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Helaas doet de naam “TOP” park iets anders vermoeden als je hier naartoe gaat. Wij hadden voor veel geld een 8 pers villa geboekt voor 12 dagen. Wat was het huis vies!! De ramen waren nog nooit gelapt, spinnenwebben langs alle plafonds, wc’s vies, wc borstel en andere wc accessoires te vies voor woorden. Oude koekenpannen die eigenlijk de vuilnisbak in moesten. Braadpan na half uur door ons boenen pas ontdaan van zwarte aanbaklaag. Bah!

Na klacht geen enkele reactie. Na 2 dagen wederom naar receptie, alwaar manager niet wilde komen en receptionist ons mededeelde dat ze niets konden doen. Kortom, zeer slechte opvolging van klacht.

Verder was animatieteam gelukkig wel gastvriendelijk!

Matthijs
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Superpark en een gezellig en superleuke animatieteam voor jong en oud!

Daniel
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Super leuk gehad! De animatie doet ook leuke dingen voor ouderen. Originele spellen zoals jachtseizoen. WiFi was goed. Goede snackbar, restaurant iets minder. Mensen van de receptie waren vriendelijk. Dikke pluim!

Drama ! Nooit meer!

Fam T
16-8-2019

Wij zaten in 8 persoons villa voor twee nachten met 2 kinderen en 3 volwassenen ..

Wij dachten ff twee lekkere luxe nachten/dgn te hebben...

Nou die zijn letterlijk in het water gevallen!!

Wat was de villa smerig! Bah...

Nog nooit zoiets meegemaakt 😑

Het was sterk bevuild!

In de opgemaakte bedden zwarte lange haren, vuile lichtknopjes, borden, bestek, glazen nog nat.

De sinaasappel pers zo weggezet de sap zat er opgedroogd in!

De pannen vuil, twee pannen waren helemaal zwart aangekoekt ook zo weggezet!

Sigaretten peuken op het terras....

Muren/deuren/ ramen vol met vlekken!

Prullenbak stonk vreselijk, onderin bleek het erg vuil/ranzig te zijn!

Plukken stof onder de bedden...

Tussen de kussens van het bankstel zat veel viezigheid.. wattenstokjes etc!

Roosters van afzuigkap vreselijk vuil!ook de roosters op de slaapkamers!

Wij hebben ons niet gedoucht! de schoonmaakkosten terug gehad!

Jammer van zo’n mooie villa! Zonde!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fam. Bakker
5-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Prachtig verzorgd park, met zeer nette accomodaties.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooi Park als de woning schoon & onderhouden was

Petra
4-8-2019

Schoonmaak

Badkamer was vuilnisbak niet geleegd, vloeren waren zeer vies zeker niet of lang geleden deftig gedweild. Toiletten zaten "remsporen" in, plinten stond haar op. Oven vol met kruimels en ander afval. De ramen waren zeer vies. Stofzuiger was overvol en zoog niet meer. We hebben om 17:00 contact met de receptie genomen met de vraag om een andere stofzuiger. Zij meldden ons dat we geluk hadden want om 17.00 gaan ze naar huis (is dit normaal in het hoogseizoen??) een medewerker kwam de stofzuiger omruilen met de mededeling dat hij in zijn "vrije tijd, het was al na 17:00 speciaal voor ons kwam, wel vond hij dat we zelf best wel de stofzuiger hadden kunnen legen..." We hebben zelf de kuis gedaan en bij reclamatie de volgende dag hebben we 40 euro korting gekregen, sympathiek maar we hadden liever een propere woning gehad.

Bijzonder vonden wij het dat de woning naast ons enkele dagen later schoongemaakt werd in exact 12 minuten...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Leuk en fijne mensen restaurant drama

Wesley van boxtel
2-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuk park zwembad warm en leuk en veilig....leuke complete huisjes...WiFi kan beter....restaurant is drama en duur....restaurant heeft eigenlijk niks voor kids....menuutjes zijn voornamelijk Chinees georiënteerde gerechten....duur en wil je frietjes of bami of nasi erbij dan kun je je portomonee trekken....geen broodtjes of wat dan ook....als je iets gezonds wilt heb je een probleem....frietjes hebben ze wel en das leuk voor een dag maar niet voor 7 dagen....dus vaak op en neer naar het dorp Lunteren....geen probleem hoor is ook een uitje opzich maar zou fijn zijn voor kleine dingen zoals een broodtje of wat eten op park terecht kan....dit is nu eenmaal niet zo dus mijn advies is dat de nieuwe restauranteigenaar zorgt voor betaalbare gerechten en gezonder...sushi duur....gerechten duur...blikje drinken 2,5 euro....en als je dan op terras zit met iets van jezelf wordt je door eigenaar aangesproken.

Park is leuk.

Restaurant is slecht.