Zoover

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,8

Taal

Sorteren

Een aanrader voor een derde, vierde, vijfde keer..

Annick De bie
25-10-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een top vakantie! Mooi huisje, mooie tuin rondom. Perfect onderhouden. Onmiddellijk in de natuur. Gezellig terras aan de horecazaak.. Hondvriendelijk en vlakbij de geweldige manege the Mill ranch. Allemaal dingen die het waard zijn om nog dikwijls terug te keren!

Je zou er willen wonen

Jules V.
17-10-2018
  • Onderkomen9

Bosrijke . rustgevende omgeving. Nieuw park met modern , compleet ingerichte woningen, sommigen zelfs met 2 badkamers , op een natuurvriendelijk park met alle denkbare faciliteiten en een haast sterwaardig restaurant . Omgeving , Hoge Veluwe , behoeft geen verdere aanbeveling , is alom bekend als het groene, culturele hart van Nederland.

Erg mooi park in prachtige omgeving.

Gaby
8-10-2018

Mooi park!

Veel variatie in huizen. Ligging is prachtig voor wandelliefhebbers, omgeven door bos.

Wij waren hier 2 dagen met onze honden. Van tevoren reviews gelezen en daardoor bleven de negatieve ervaringen hangen. Dat ging vooral over schoonmaak en airco. Wij vonden het huisje prima en schoon genoeg en hadden geen airco nodig met dit weer. Huisje is perfect warm te krijgen met koud weer. Een extra verassing was Film1. Ergo prima park!!

Mwoah

Joost
6-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Mooi park maar schoonmaak liet te wensen over. Veel spinnenwebben en haren (o.a. in bed). Keuken vies en incompleet.

Receptie bagataliseert problemen

Verschrikkelijk!

Mark
5-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Slecht park!

Ik heb nog nooit in zo’n slecht vakantiepark gezeten.

Huisje waar we in zaten was niet eens goed schoon.

Er lag kapot glas onder het bank stel.

Zwarte lange haren op het matras en onder onder het laken van het bed (meerdere bedden)

Op de vloer zwarte lange haren en bloed vlekken op de dekens.

En op veel plekken lag er stof.

En bedden liggen verschrikkelijk het is nog van mindere kwaliteit dan een bed van Ikea.

Dan bijna 1000 euro per week vragen ik vind het ongehoord!

En er is WIFI in het huisje maar daar kan maar een persoon tegelijk gebruik van maken.

Zodra iemand anders op dat zelfde WiFi netwerk wil kan de eerste persoon niet meer op internet.

En er is slechte ontvangst (mobile provider) omdat je afgelegen ligt dus je bent afhankelijk van WiFi.

Dus al met al 1ster waard dit vakantiepark op de immenweg 15 (Lunteren)

Wij zaten in huisje (509)

Fantastisch! Een echte aanrader!

S. Hulzebosch
13-8-2018
  • Onderkomen8

Heel mooi onderhouden park.

Prachtige ligging en de diverse bungalows zijn ruim opgezet met mooie eigen tuinen, dus ook fijn voor onze twee honden.

Personeel is erg flexibel en vriendelijk. Wij hadden een keer een verstopping en binnen een uur staat er een vriendelijke medewerker die het oplost.

Huisjes zijn erg mooi en modern ingericht. Keuken van vele gemakken voorzien.

Nadeel dat er geen enkele opbergkast in het woongedeelte is, waardoor je dagelijkse spullen de hele vakantie op de eettafel in de woonkamer moet stallen. Bergruimte in de slaapkamers is ruim voldoende.

Nadeel dat ondanks de aanzienlijke huurprijs je voor gebruikmaken van de airco 10 euro per dag moet betalen. Omdat het park midden in een bosrijk gebied ligt, zijn er natuurlijk ook insecten, maar deze vond ik dus ook terug in de slaapkamer en in bed..brrrrr!!! Maar al met al hebben we een topvakantie gehad.

volgend jaar absoluut weer

linda
13-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

heerlijk park, ziet er mooi en goed onderhouden uit!

Geweldig

Angelique salden
11-8-2018
  • Activiteiten8

Een top vakantie gehad

Was een foutje gemaakt maar heel goed en super opgelost wij waren heel tevreden en zullen er zeker terug gaan

Leuk maar bepaal goed wat je verwachtingen zijn.

Fam. Dekker
5-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mooi vakantiepark. Prima huisjes. Let wel op dat je in een warme periode een huisje met airco boekt. Het wordt snel erg warm in sommige huisjes namelijk. Wij hadden een huisje zonder airco en geen grote bomen in de buurt. Midden in de hittegolf van Juli 2018, temperatuur in het huisje loopt snel op toch zelf 42 graden!

Internet is zeer slecht. Verbinding met Wifi is er wel maar het lijkt of oude tijdens herleven en je achter een 56k modem op internet zit. Is niet van deze tijd. Je krijgt internet voor 1 apparaat bij de boeking, de rest moet je bijboeken (advies: niet doen, is het niet waard!, neem voor dat geld extra 4G van de telefoonprovider, is veel sneller).

Leuk zwembad bij het park, klein maar leuk genoeg om elke dag even heen te gaan. Verwarmd maar wel in buitenlucht. Verder was er maar een paar dagen animatie, vreemd genoeg niet elke dag in het hoofdseizoen.

Al met al een aanrader maar bepaal wel vooraf goed wat je verwacht!

Zeer goed

O