Zoover

Kooiman
14-4-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

mooi watersportgebied en goede uitvalbasis voor bezoekjes aan leuke stadjes in de omgeving, bijv. Zaltbommel

Gereisd Met partner in april 2019

Echt fantastisch

Rein Bos
23-3-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Lekker rustig park en ideaal voor kinderen met het strand en speeltuin.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

mooie omgeving. Fantastisch.

H.M.J.C. visser
23-3-2019
  • Onderkomen8

Dat het een rustig en mooi ,schoon en kindvriendelijk park is. Centraal gelegen met een strand en een haven .Een mooie omgeving om te fietsen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Hebben alweer geboekt

Simon
11-3-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Bijzonder gastvrij en waterrijk park. Dichtbij De A2 en Zaltbommel. Mooie en luxe huisjes met voldoende privacy.

Gereisd Met partner in april 2018
Receptie, Receptie, 19-3-2019

Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback. Ontzettend fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad, daar doen wij het tenslotte voor. Tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Recreatiepark het Esmeer

Top gewoon geweldig

Carla de Jong
20-9-2018
  • Onderkomen10

Dat dit park zijn naam eer aan doet door Toppark te heten. In 1 woord geweldig. Zijn hier 3 jaar achter elkaar geweest tijdens het KLM Open het was Top Top. Alles

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch, zeer rustig.

Maureen van der Kooij
14-5-2018
  • Activiteiten8

Zeer schoon en goed onderhouden park

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Aanrader als je je eigen beddengoed meeneemt.

Verspey
1-5-2018
  • Activiteiten6

Bij binnenkomst huisje zag alles er prima uit. Bedlinnen goed mooi wit zonder vlekken of slijtplekken. Alleen toen we het linnengoed van de bedden moesten halen schrok ik. Dekbedden met gele vlekken, kussens met gele-/ bloedvlekken. Over het matras zat een waterdichte beschermhoes wat wel goed was. Maar ook deze moet een keer gewassen worden. Geen moltons om kussens en matrassen. Ook voor kussens heb je waterdichte hoezen. Echt Jammer!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Oud en Nieuw op vuurwerk vrij park

Peer
3-1-2018
  • Onderkomen9

Dit jaar oud en nieuw op dit vuurwerk vrije park gevierd. Top de hond was relaxed. Chalet was ruim en zeer gezellig. Veel vuurwerk gezien ver van het park af, mn. sier vuurwerk, zonder de harde knallen.

Gereisd Met vrienden in december 2017
Receptie Recreatiepark het Esmeer, Receptie, 8-1-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u en uw hond het zo goed bij ons naar de zin hebben gehad. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals op ons recreatiepark verwelkomen.

Leuk park, niet voldoende vuurwerkvrij

Patrick, Sharon, Liese en Mirre
3-1-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Allereerst vonden we het park er erg goed uitzien en leuk versierd voor de feestdagen, het chalet was modern, ruim en mooi, de ligging aan het meertje fantastisch. De inventaris in het keukenkastje was echter niet op orde, te weinig glazen en bestek t.o.v. wat er op de aangeplakte inventarislijst stond. Dit was voor ons verder geen probleem en de melding werd prima opgepakt. De mensen van het park en de horeca waren trouwens over het algemeen erg vriendelijk, betrokken en behulpzaam, complimenten daarvoor.

In het chalet was het broodrooster in de keuken erg prettig, echter die leek nog nooit schoongemaakt te zijn geweest. Bij eerste gebruik kwam er een enorme brandlucht uit. Er zitten onder de roosters twee lades die je kunt legen, dat was volgens mij nog nooit gebeurd aangezien die kneitervol met kruimels en zaden zaten die in de brand vlogen/schroeiden. De douchecabine in het chalet was vrij ranzig bij de randen, erg zwart en vuil.

Wij hebben specifiek geboekt op de ‘vuurwerkvrij’ aanbieding. Hoewel we begrijpen dat omgevingsgeluid niet uitgesloten kan worden, trilden we af en toe zowel overdag als ’s-nachts stoelen/bedden uit van het enorm harde geknal. Er werd net buiten de slagbomen alle dagen veel vuurwerk afgestoken en op de parkeerplaats ervoor wordt door grote groepen jeugd in (gier)tanks carbid geschoten en worden er vreugdevuren gestookt, dus wij zijn van mening dat het park de titel ‘vuurwerkvrij’ niet echt kan claimen. We zijn daarom ook een dag eerder weggegaan vanwege die constante herrie. Een ander nadeel is dat de leuke grote speeltuin die bij het park ligt niet open was, dit was zeker niet duidelijk aangegeven op de site. Aangezien we met twee kleine kinderen kwamen was dit – naast de stempel ‘vuurwerkvrij’ - één van de punten waar we het park op uit hadden gezocht.

De WiFi is echt onacceptabel traag voor deze tijden – óók voor ‘brons’. Zeker als je met kinderen in een tijd komt waarin de kans op lage temperaturen en regen en andere neerslag hoog is, is stabiele, betrouwbare, snelle WiFi een must.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017
Receptie Recreatiepark het Esmeer, Receptie, 8-1-2018

Beste Patrick, Sharon, Liese en Mirre,

Bedankt voor uw feedback. Het is voor ons altijd prettig om te horen hoe onze gasten hun verblijf hebben ervaren. Fijn om te horen dat ons vakantiepark & de woning u goed zijn bevallen. We vinden het vervelend om te horen dat het broodrooster en de douchecabine niet helemaal goed schoon waren, dit is uiteraard niet hoe het hoort.

Wat betreft het vuurwerk, betreuren wij dat u hier hinder van heeft ondervonden. Ondanks dat het niet op het park werd afgestoken, vinden wij het uiteraard niet fijn om te horen dat u en uw kinderen hier last van hebben gehad. U zult begrijpen dat wij inderdaad helaas geen invloed hebben op het gebruik van vuurwerk buiten het park. We hebben al jaren vele terugkerende gasten op ons park die juist ons bezoeken, omdat het park vuurwerkvrij is en dit als prettig ervaren. Uiteraard ervaart iedereen dit anders, zoals we ook van u begrijpen.

We hopen u nog een keer te mogen ontvangen op ons park.

Louis
30-12-2017
  • Onderkomen10

Prettig en rustig verblijf gehad in een gloednieuwe accomodatie. De Receptie heeft met de kerst nog ervoor gezorgt dat we de sleutels kregen.

Gereisd Met vrienden in december 2017