Zoover

7,8

Heerlijk genoten!

Sjors
31-5-2012

Bloemketerp is een ontzettend leuk en gezellig park. Ze hebben overduidelijk iets met de kritiek gedaan over de netheid en inrichting van de huisjes. Ons huisje was namelijk erg netjes en compleet en leuk ingericht. Ook het personeel is vriendelijk en enthousiast. Er is veel te doen op het park en de ligging is perfect. Op 5 minuten loopafstand ben je in het centrum. Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad. We komen zeker nog een keer terug!

Gewoon goed park

Henry
19-3-2012

Huisjes en inrichting zijn inderdaad niet helemaal compleet, maar een kniesoor die daar op let. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Personeel zeer vriendelijk en zwembad beter dan ik in menig ander park heb gezien. Als je rekening houdt met de openingstijden is er niets aan de hand.

Tip voor de lekkerbekken: Ga in het stadje naar de Grillerij en bestel de kip sukiyaki!!Of er een engeltje over je tong pie..!!!!!!

verouderd, uitgewoond,

Carol Oud
23-5-2011

Het huisje(26) en de studio(nr 27) welke wij hadden was niet goed schoon gemaakt, het interieur was erg verouderd, kranen zaten los, deuren sloten niet goed, de studio had geen kast, nergens haakjes om kleding op te hangen, geen afvalbakje in de badruimte, pannen met bolle bodem op een elektraplaat werkt niet goed, TV uit het jaar nul, lampen ontbraken, het buiten meubulair is een allegaartje ect.

De poolse arbeiders die op het park gehuisvest zijn en terplekke aan hun auto staan te sleutelen, geven je het gevoel dat je in een buitenwijk van Warschau zit.

Het zwembad is zeer beperkt open en is echt geen tropisch zwemparadijs.

Jammer van ons weekend we hadden ons er erg op verheugd maar zijn met een vervelend gevoel vertrokken.

Zo goedkoop mogelijk?

Maria d'Augustino
17-8-2010

Recreatiepark Bloemketerp viel ons een beetje tegen. Hoeveel kosten een paar simpele kledinghaakjes? Of filtendopjes onder stoelpoten? Ons 6-persoonshuisje was schoon maar zeer basic ingericht. In de slaapkamer nergens kledinghaken. Alleen een goedkoop stoeltje. Waar laat je je handdoek of zweterige kleding? Uit nood werd het gordijnrail een kledinglijn.... In de badkamer één handdoekenrek voor 6 personen? In onze slaapkamer was een flinke wastafel, maar geen ruimte voor een toilettas. (Tip: maak een plankje!). Veel muggen in de zomer want nergens horren! In de keuken staat de eettafel zowat tegen de keukenkastjes aan. Eenmaal aan tafel kunnen de kastjes niet meer open en is de doorloop te nauw. Het gevaarlijkst van allemaal: geen anti-slipstickers terwijl de douche in het bad is. Eén van onze gasten is gevallen (zere ribben, blauwe plek). Het had erger kunnen aflopen...