Zoover

7,8

genieten

Bijlsma
15-7-2018

Wat een fantastisch weekend hebben wij gehad, mooie vakantie woningen en heerlijk gegeten. Echt een aanrader het restaurant. Voor een camping / recreatiepark een hele goede bartaalbare keuken.

Verder hadden we een mooie ruime plaats op de camping met veel groen wat keurig was onderhouden. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

geweldig

Cees
29-5-2018

Heerlijk pinksterweekend gehad bij Bloemketerp.

Prachtige locatie met prima vakantiewoningen en een mooie rustig camping. Ideaal was dat je praktisch naast de AH en de Lidl verblijft. Verder heerlijk gegeten in het restaurant voor slechts € 19,50 p.p. voor een keuze menu en ook in de snackbar waren de afhaalmaaltijden meer dan voortreffelijk.

De dames bij de receptie waren erg vriendelijk en rustig.

Enige minpuntje wat er voor ons was dat het internet niet erg snel was, maar door het mooie weer hadden we dat ook niet nodig.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

fantastisch

j witteveen
22-10-2015

mooi park,mooie bungalows,veel vertier,vlakbij supermarkten en centrum,goed personeel

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Prima huisjes voor groepen

LM
4-9-2015

Wij hebben hier met een groep vriendinnen in een van de bungalows geslapen en hebben het heerlijk gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien en ziet er netjes uit. Ook de faciliteiten op het park zijn voldoende. Het vakantiepark is dichtbij het centrum en supermarkten.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Heerlijk gehad!!! Volgend jaar weer

Adrie Skubch-Rietdijk
12-11-2013

Erg mooie huisjes, mooie plaats, dicht bij de stad.

Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Rustige plek. Goede uitvalsbasis.

A.S. Feenstra
10-10-2013

Fijne dagen gehad. Met naast de deur een heel fijn zwembad.

Gereisd Anders in september 2013

Na alle verbeteringen komen wij weer graag terug.

A. de Weerdt
25-9-2013

Wij waren er met 7 volwassenen en 2 kinderen in huisje12 en 13 wat ons opviel was het achterstallig onderhoud. Het voorraam kon niet helemaal gesloten worden de deurkrukken zijn wat los toen wij vertrokken zagen ineens dat er lekkage was (geweest) Aan de achterkant waren de afscheidingen kapot vele schroeven en spijkers waren een gevaar voor de kinderen Wat ook opviel was de toevoer van het water, als je ging douchen kon je de WC niet doortrekken geen water.

Ideale overnachtingsplek

Sjoerd
9-9-2013

Nette huisjes, ruim, met ook in ons 10 persoons huisje meerdere badkamers en toilets. Op loopafstand van het leuke centrum

Ideaal als uitvalsbasis voor de nonstop 11stedentocht per kajak.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Elk jaar opnieuw een blij wederkeren !!

Geert Boschmans
14-8-2013

Onze jaarlijkse uitstap naar de PC Kaatspartij te Franeker is voor ons Belgen telkens een succes, mede dankzij ons aangenaam en tof verblijf in Vakantiepark Bloemketerp ! Wij kijken er elk jaar opnieuw met véééél plezier naar uit !!!

De PC-Belgen

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Leuk!

fam de Ruiter
9-8-2013

Omgeving mooi en netjes, camping erg rustig...vreemd in hoogseizoen?

Snackbar was volgens de kinderen(!) niet schoon!

Ons huisje was nog niet gerenoveerd(?) daardoor niet erg schoon!

oa erg vies douchegordijn! Oude tv! Slechte vaatwasser! Erg weinig bestek enz.Jammer. Wel snelle levering van nieuwe parasol en lenen van verlengsnoer top! Personeel erg aardig! Ons huisje zou voor 6-8 personenen zijn maar eerder 6 dan 8 (kon oa door een bed de kast niet meer open doen!)Erg vol..vooral boven, 1 badkamer....1 kast....