Zoover

7,8

genieten

Bijlsma
15-7-2018

Wat een fantastisch weekend hebben wij gehad, mooie vakantie woningen en heerlijk gegeten. Echt een aanrader het restaurant. Voor een camping / recreatiepark een hele goede bartaalbare keuken.

Verder hadden we een mooie ruime plaats op de camping met veel groen wat keurig was onderhouden. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

geweldig

Cees
29-5-2018

Heerlijk pinksterweekend gehad bij Bloemketerp.

Prachtige locatie met prima vakantiewoningen en een mooie rustig camping. Ideaal was dat je praktisch naast de AH en de Lidl verblijft. Verder heerlijk gegeten in het restaurant voor slechts € 19,50 p.p. voor een keuze menu en ook in de snackbar waren de afhaalmaaltijden meer dan voortreffelijk.

De dames bij de receptie waren erg vriendelijk en rustig.

Enige minpuntje wat er voor ons was dat het internet niet erg snel was, maar door het mooie weer hadden we dat ook niet nodig.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Voor herhaling vatbaar

Frits
3-5-2018

3 jaar terug ook geweest.

Goed om te zien dat er in de huisjes geen bad meer zit maar een mooie nette en schone douche. Verder uiterst tevreden over de klant vriendelijkheid bij de receptie.

Verder leuk de actie van de korting in het restaurant, en wat je dan het meest verbaasd is het heerlijke eten dat je daarvoor kreeg.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Nu onbegrijpelijk en ervaring met de medewerker

Jan kabel
3-4-2018

Was erg slecht .gemeld bij de receptie.

Medewerker meegelopen foto,s gemaakt .spray er schande van erg vies .

Wel in de huisje gezeten met korting en met 10 pers.

Wilde nog een keer boeken daar met 10 pers.

Nieuw regels geen frituur raar 3 jaar friet en met oud en nieuw oliebollen gebakken.

Nu denk ik met fondue men grillen

Gourmet. Geen frietjes bakken voor de kids .ouderejaars avond de friet tent dan open . 4 jaar lang vroegboekkorting gehad nu ook niet meer nieuw regels .

Zo smerig huisjes . Zei ook medewerker .

Vriendelijke groeten Jan kabel

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Goede ligging.

Fam. Bitter
6-9-2016

Wij verbleven een weekend in bungalow 16/17 met 5 volwassenen en 4 kinderen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, het had alleen qua schoonmaak beter gekund, vooral omdat de gasten hiervoor betalen.Overal vieze vingers van vorige huurders. Heerlijk veld voor de kinderen achter de huisjes om te spelen. Weinig speeltoestellen, neem vooral zelf voldoende mee (bal etc.) Aandachtspunten: gevaarlijk dat de ramen boven niet veilig afgesloten kunnen worden. Bedden staan er pal onder, kinderen kunnen zo staand op het bed naar buiten kukelen in een onbewaakt ogenblik. Slaapkamer beneden met daaraan gekoppeld de badkamer. Hierin hing een vreselijke rioollucht, erg vervelend.Veel buitenlandse arbeiders in de rest van de huisjes die op zaterdagavond/nacht behoorlijk wat herrie maakten.

Jammer dat er voor het zwembad dat zich op het park bevindt iedere keer dat je gaat zwemmen entree betaald moet worden. Positief is dat je vanuit het park zo Franeker in loopt en als je het park uit loopt direct een Lidl en AH aantreft voor je boodschappen.

fantastisch

j witteveen
22-10-2015

mooi park,mooie bungalows,veel vertier,vlakbij supermarkten en centrum,goed personeel

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Fantastisch!

Fam. Staals
4-9-2015

We stonden op de camping. Op een perfect mooi grasveld met erg ruime plaatsen met water, stroom en tv aansluiting.

Schoon toiletgebouw, niets op aan te merken.

Erg vriendelijk personeel. Met animatie voor de kinderen, erg leuk.

Genoeg te doen op de camping ook bij slecht weer: bowlingbaan, binnen speeltuin en een zwembad .... alles in prima staat. Onze jongens van 11 en 9 hebben zich er super goed vermaakt!

Prijs kwaliteit verhouding erg goed, vooral met de speciale zomer aanbieding.

Vlakbij twee supermarkten (poortje van de camping uit en je bent er al ). En je bent zo in het centrum van Franeker te voet.

Een aanrader dus!

Prima huisjes voor groepen

LM
4-9-2015

Wij hebben hier met een groep vriendinnen in een van de bungalows geslapen en hebben het heerlijk gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien en ziet er netjes uit. Ook de faciliteiten op het park zijn voldoende. Het vakantiepark is dichtbij het centrum en supermarkten.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Leuke woning, Perfecte ligging

deboer
6-6-2015

Een hele mooie ligging, dicht bij 2 supermarkten en het centrum. Ook leuk voor kinderen, want er zit een zwembad, Monkey Town en speeltoestellen op het park.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Heerlijk gehad!!! Volgend jaar weer

Adrie Skubch-Rietdijk
12-11-2013

Erg mooie huisjes, mooie plaats, dicht bij de stad.

Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013