Zoover

7,8

genieten

Bijlsma
15-7-2018

Wat een fantastisch weekend hebben wij gehad, mooie vakantie woningen en heerlijk gegeten. Echt een aanrader het restaurant. Voor een camping / recreatiepark een hele goede bartaalbare keuken.

Verder hadden we een mooie ruime plaats op de camping met veel groen wat keurig was onderhouden. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Een prima weekend.

Ger Evink
29-5-2018

Bloemketerp. Verrassend deze camping vlakbij het centrum van Franeker. Mooi aangelegde terreintjes, met ruime plaatsen. Een ideaal startpunt voor het verkennen van het noorden van Friesland. Wij hebben van hieruit, op de fiets, de fonteinen ( geplaatst i.v.m. Leeuwarden Culturele Hoofdstad ) van Franeker, Harlingen en Bolsward opgezocht. Een rondje van 55 km. Mooie fonteinen en een mooie fietstocht over het Friese platteland. Bij terugkomst op de camping heerlijk gegeten in het bij de camping horende restaurant.

Gereisd Met partner in mei 2018

geweldig

Cees
29-5-2018

Heerlijk pinksterweekend gehad bij Bloemketerp.

Prachtige locatie met prima vakantiewoningen en een mooie rustig camping. Ideaal was dat je praktisch naast de AH en de Lidl verblijft. Verder heerlijk gegeten in het restaurant voor slechts € 19,50 p.p. voor een keuze menu en ook in de snackbar waren de afhaalmaaltijden meer dan voortreffelijk.

De dames bij de receptie waren erg vriendelijk en rustig.

Enige minpuntje wat er voor ons was dat het internet niet erg snel was, maar door het mooie weer hadden we dat ook niet nodig.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Wij waren absoluut tevreden over ons verblijf .

Lief
24-5-2018

Mooie fijne verzorgde camping.

Vriendelijk en gedienstig personeel.

Zeer dicht gelegen bij het centrum van Franeker, een aangenaam en gezellig stadje.

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig

Thea Bijl
7-5-2018

Het is een heerlijke,ruime en rustige camping. Sanitair super schoon.

Erg vriendelijk personeel en zeer goede service.

We komen zeker weer terug

Gereisd Met partner in april 2018

nooit meer

olie
30-1-2018

Verleden week weer een paar dagen in een huisje geweest.Na klachten verleden jaar en beloofde verbetering was het nog erger dan verleden jaar.Lamp met duck tape/lekkage douche bak/geen rem op de bedden/bij elkaar geraapt bestek/geen licht boven eet tafeltje/geen licht boven spiegel badkamer.Klacht ingediend maar de reactie was zeer lauw.Ja bon voor 2 pers.volgende keer.Maar echt nooit meer Bloemketerp.

Gereisd Met partner in januari 2018

fantastisch

fam soldaat
24-7-2017

wat een fijne ruime plaatsen,we hebben genoten, je kan een ,hek door en een lidel en een albert hein om de hoek .

en je loop zo centrum van Franeker in ,er zijn zoveel dingen te bezichtigen, en ook genoeg activiteiten .personeel heel vriendelijk.

Tip michien fijn dat de camping afgesloten word s nachts

Gereisd Met partner in juli 2017

Rustig en centraal gelegen camping

Peter Wrekenhorst
12-7-2016

Prima camping om uit te rusten, centrum op loopafstand, grote supermarkt zeer dichtbij.

Zwembad, bowlingbaan, sportcentrum, restaurant, cafetaria enz.

Toch heeft deze camping een maar, er komen denk ik te weinig toeristen op af omdat die niet weten hoe ideaal deze camping is. Je zit dicht bij de eilanden, Leeuwarden, Sneek enzovoort. Ook Franker is een prachtige stad met grachten, leuke restaurants en natuurlijk het Planetarium.

Een maar is op de camping te merken, in juni hing er nog geen 2016 activiteiten-kalender. Ook viel mij op dat douche nr. 3 helaas niet werkte, weg 50 cent wat dat kost een douche van 6 minuten. Hoewel dat laatste niets van te zeggen valt want schoon zijn ze absoluut.

De ingang van de camping staat er inmiddels meer dan 20 jaar volgens mij, tijd voor wat modernisering kan geen kwaad denk ik.

Maar als ik de camping een cijfer moet geven is het wel een 7+ en voor iedere leeftijd eigenlijk wel toegankelijk.

Wij komen er in ieder geval dit jaar nog terug.

Prachtige grote campingplaatsen

Marjan
8-5-2016

Mooi plekje om Friesland te verkennen. Mooie verzorgde camping, Lidl en Ah om t hoekje ideaal. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker retourwaardig!!

Gereisd Met partner in mei 2016

fantastisch

j witteveen
22-10-2015

mooi park,mooie bungalows,veel vertier,vlakbij supermarkten en centrum,goed personeel

Gereisd Met vrienden in mei 2015