Zoover
Vakantiehuis Bloemketerp

Vakantiehuis Bloemketerp

Vakantiehuis
7,8

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar !

Anna
7-8-2014

Zeker leuk als je kinderen hebt! Leuke tuin waar de kinderen kunnen spelen :)

Personeel is heel erg vriendelijk en staan altijd paraat.

Dichtbij winkels, op nog maar een loopafstand van max 500m.

Centrum is ook heel dichtbij gelegen , dit op nog geen 10min stappen.

Zeker een aanrader !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Rustige plek. Goede uitvalsbasis.

A.S. Feenstra
10-10-2013

Fijne dagen gehad. Met naast de deur een heel fijn zwembad.

Gereisd Anders in september 2013

Leuk!

fam de Ruiter
9-8-2013

Omgeving mooi en netjes, camping erg rustig...vreemd in hoogseizoen?

Snackbar was volgens de kinderen(!) niet schoon!

Ons huisje was nog niet gerenoveerd(?) daardoor niet erg schoon!

oa erg vies douchegordijn! Oude tv! Slechte vaatwasser! Erg weinig bestek enz.Jammer. Wel snelle levering van nieuwe parasol en lenen van verlengsnoer top! Personeel erg aardig! Ons huisje zou voor 6-8 personenen zijn maar eerder 6 dan 8 (kon oa door een bed de kast niet meer open doen!)Erg vol..vooral boven, 1 badkamer....1 kast....

leuke plek voor kinderen op een goede locatie

martina
8-7-2012

Wij hadden een prima huisje en de kinderen waren aan snel aan het voetballen op het veld voor het huisje met andere kinderen. Onze kinderen houden van bewegen, dagelijks waren ze te vinden op de squashbaan en het fitnesscentrum. Ook hebben wij de gps wandeltocht gedaan. We hebben toen veel van Franeker gezien en de kinderen hebben aardig wat opgestoken! Het restaurant was gesloten, maar in het stadje Franeker dat op loopafstand is, hebben we prima gegeten.

Ligt goed, bungalows zonder luxe

familie
15-8-2011

Het park ligt prima. Fijn op loopafstand van Franeker waar goed vertier is. Ook is het een prima uitvalsbasis.

Jammer dat de bungalows gedateerd zijn, de inrichting afgeschreven en zonder enige vorm van luxe.

Het onderhoud aan de woning en aan het park is matig en de bungalow was niet schoon. We hebben bestek en servies eerst afgewassen en in de bungalow was een eigenaardige geur (alsof er eerder stevig gerookt was).

Er is alleen TV met 13 (slecht ontvangen) kanalen. Internet is erg goedkoop, maar de ontvangst in de huisjes is slecht en alle beveiliging moet van de eigen computer.

Verder waren er veel huizen verhuurd aan buitenlandse seizoenswerkers, waar verder geen enkele vorm van overlast van was.

Het totaal is aan een opknapbeurt toe, qua bungalows, inrichting, luxe en voor het hele park een nieuwe visie en inrichting.

Is niet wat in de folder staat

G.H
6-6-2011

We zijn met gezin en kinderen (10 en 12 jaar) wezen kamperen met hemelvaart weekend 1 tot 5 juni. Het subtropisch zwembad was de reden dat we voor Bloemketerp hadden gekozen. Helaas bleek dit zwembad gesloten te zijn!. Het was namelijk van de gemeente. Het is onduidelijk of het bad nog open gaat!!. Dit was een grote domper. Men bood aan dat we gratis konden bowlen tussen 2 en 4 uur 's middags. Toen onze kinderen een half uur aan het bowlen waren werden ze weggestuurt omdat een familie alle 6 de banen gehuurd had. Er is geen voetbal, volleybal en Jeu de boule veld. Op het basketbalveld lagen een berg stenen. Douchen kost 50 cent (6 minuten)die verder wel goed doet . Al met al hadden we gelukkig erg mooi weer en waren de plekken mooi ruim met tapwater punten bij elke plek. Franeker en Harlingen zijn wel de moeite waard. Uiteindelijk wel een goed weekend gehad maar niet wat we verwacht hadden.

zelfs in de zomervakantie alles gesloten!

Fam. Lo-Bla
20-8-2010

De huisjes 6-8 personen zijn ruim genoeg voor 4 volwassenen en 4 kinderen, maar ook niet meer dan dat. Wel een komplete keuken met vaatwasser en magnetron. De huisjes grenzen aan de achterzijde aan een veld met zeggen en schrijven 2 wip kippen, 1 klimrek en een volleybalnet. Het zwembad is meer gesloten dan open, het restaurant, de bar, bowlingbaan zijn alleen maar in het weekend open! Het is notabene midden in de zomervakantie! (13 t/m 20 augustus 2010) Te slecht voor woorden om daar over meer te vermelden, In Franeker zelf is minder te doen dan de indrukken die gewekt worden op de site. Echter je zit wel zo in Harlingen, Sneek, Leeuwarden enz waar wel genoeg open is. De kinderen verveelden zich kapot ze wilden zwemmen maar dat kon alleen 's ochtends van 7.30-9.00 uur , 's middags van 13.00-16.00 uur en 's avonds van 20.00-21.30 uur. Bij navraag bleek dat het zwembad niet bij het park hoorde maar een gemeentelijk binnen zwembad is wat naast de ingang van het park staat. Nooit meer!

Voor de sportievelingen: Een aanrader!

tet
15-5-2010

In de meivakantie met onze caravan geweest met 3 kinderen van 10 t/m 15 jaar. Ondanks het koude en soms natte weer hebben wij het geweldig naar ons zin gehad. We hebben ons geen moment verveeld. De gratis overdekte sportfaciliteiten (fitness, squash, tennis, zwemmen) zijn uniek; alles is bij de prijs inbegrepen. Als je bij Center Parcs een uurtje wilt tennissen, kost dat 17 euro. Het gezellige stadje Franeker loop je in 5 minuten binnen. De plaatsen zijn vrij ruim. Sanitair wordt goed schoon gehouden; toegankelijk d.m.v. een sleutel. Toen wij weg gingen, hoorden wij dat er besloten was om meerdere sleutels per kampeerplaats uit te geven. Eten afhalen was lekker en niet duur. We waren eigenlijk van plan om naar Italie te rijden vanwege het weer, maar hebben totaal geen spijt dat we toch besloten hebben om in eigen land te blijven. Volgend jaar mei zeker weer deze camping. Weer of geen weer......

Prima !!!!!

meta plenter
12-1-2010

Wij waren met 7 personen en 2 honden in december 2009 !! Het huis was prima, ruim en netjes en alles erop en eraan. De sportfaciliteiten waren perfect en dat allemaal gratis, ook het zwembad was leuk met een lange glijbaan en bubbelbad en het water was heerlijk warm. Ook hebben we een een avond gebowld voor maar 10 euro. De afhaalmaaltijden zijn prima en het personeel is heel aardig. ook werd de sneeuw keurig van ons paadje geveegd en er werd meteen gestrooid, goede service. Franeker is ook een leuk stadje en ideaal dat het op loopafstand ligt ! Kortom wij hebben genoten en oud en nieuw goed gevierd !!

lekker rustig

lloienha
26-7-2009

lekker rustig en voor ons genoeg te beleven lekker fietsen door het friese land volgend jaar zeker weer

betsie

Gereisd Anders in juli 2009