Zoover

7,8

Voor herhaling vatbaar

Frits
3-5-2018

3 jaar terug ook geweest.

Goed om te zien dat er in de huisjes geen bad meer zit maar een mooie nette en schone douche. Verder uiterst tevreden over de klant vriendelijkheid bij de receptie.

Verder leuk de actie van de korting in het restaurant, en wat je dan het meest verbaasd is het heerlijke eten dat je daarvoor kreeg.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Nu onbegrijpelijk en ervaring met de medewerker

Jan kabel
3-4-2018

Was erg slecht .gemeld bij de receptie.

Medewerker meegelopen foto,s gemaakt .spray er schande van erg vies .

Wel in de huisje gezeten met korting en met 10 pers.

Wilde nog een keer boeken daar met 10 pers.

Nieuw regels geen frituur raar 3 jaar friet en met oud en nieuw oliebollen gebakken.

Nu denk ik met fondue men grillen

Gourmet. Geen frietjes bakken voor de kids .ouderejaars avond de friet tent dan open . 4 jaar lang vroegboekkorting gehad nu ook niet meer nieuw regels .

Zo smerig huisjes . Zei ook medewerker .

Vriendelijke groeten Jan kabel

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Goede ligging.

Fam. Bitter
6-9-2016

Wij verbleven een weekend in bungalow 16/17 met 5 volwassenen en 4 kinderen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, het had alleen qua schoonmaak beter gekund, vooral omdat de gasten hiervoor betalen.Overal vieze vingers van vorige huurders. Heerlijk veld voor de kinderen achter de huisjes om te spelen. Weinig speeltoestellen, neem vooral zelf voldoende mee (bal etc.) Aandachtspunten: gevaarlijk dat de ramen boven niet veilig afgesloten kunnen worden. Bedden staan er pal onder, kinderen kunnen zo staand op het bed naar buiten kukelen in een onbewaakt ogenblik. Slaapkamer beneden met daaraan gekoppeld de badkamer. Hierin hing een vreselijke rioollucht, erg vervelend.Veel buitenlandse arbeiders in de rest van de huisjes die op zaterdagavond/nacht behoorlijk wat herrie maakten.

Jammer dat er voor het zwembad dat zich op het park bevindt iedere keer dat je gaat zwemmen entree betaald moet worden. Positief is dat je vanuit het park zo Franeker in loopt en als je het park uit loopt direct een Lidl en AH aantreft voor je boodschappen.

Fantastisch!

Fam. Staals
4-9-2015

We stonden op de camping. Op een perfect mooi grasveld met erg ruime plaatsen met water, stroom en tv aansluiting.

Schoon toiletgebouw, niets op aan te merken.

Erg vriendelijk personeel. Met animatie voor de kinderen, erg leuk.

Genoeg te doen op de camping ook bij slecht weer: bowlingbaan, binnen speeltuin en een zwembad .... alles in prima staat. Onze jongens van 11 en 9 hebben zich er super goed vermaakt!

Prijs kwaliteit verhouding erg goed, vooral met de speciale zomer aanbieding.

Vlakbij twee supermarkten (poortje van de camping uit en je bent er al ). En je bent zo in het centrum van Franeker te voet.

Een aanrader dus!

Leuke woning, Perfecte ligging

deboer
6-6-2015

Een hele mooie ligging, dicht bij 2 supermarkten en het centrum. Ook leuk voor kinderen, want er zit een zwembad, Monkey Town en speeltoestellen op het park.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar !

Anna
7-8-2014

Zeker leuk als je kinderen hebt! Leuke tuin waar de kinderen kunnen spelen :)

Personeel is heel erg vriendelijk en staan altijd paraat.

Dichtbij winkels, op nog maar een loopafstand van max 500m.

Centrum is ook heel dichtbij gelegen , dit op nog geen 10min stappen.

Zeker een aanrader !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Mooi park

van Heugten
9-8-2013

Ligging huisjes zeer mooi.Gezamelijk grasveld is gezellig

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuk voor lang weekend of midweek

f.g.
15-10-2012

Prima vakantiehuis op steenworp afstand van het mooie historische centrum van Franeker. Op park binnenzwembad, tennisbanen, bowlingbanen en andere sportfaciliteiten.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

leuke plek voor kinderen op een goede locatie

martina
8-7-2012

Wij hadden een prima huisje en de kinderen waren aan snel aan het voetballen op het veld voor het huisje met andere kinderen. Onze kinderen houden van bewegen, dagelijks waren ze te vinden op de squashbaan en het fitnesscentrum. Ook hebben wij de gps wandeltocht gedaan. We hebben toen veel van Franeker gezien en de kinderen hebben aardig wat opgestoken! Het restaurant was gesloten, maar in het stadje Franeker dat op loopafstand is, hebben we prima gegeten.

Leuke plek voor weekend.

Willem
4-6-2012

Weekendje gezeten in een 8-10 pers. huis. Was allemaal redelijk maar huisjes vertoonde wel wat mankementen. Maar verder alles keurig en leuke is dat je zo Franeker inloopt. Maar om nou langer op dit park te zitten lijkt me niks kort verblijf leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012