Zoover

2008

Super gezellig park!

FamBarnhoorn
16-8-2008

De gratis sport activiteiten (tennis,kano,etc) zijn uniek. Ligging is ideaal, 5 min. lopen naar centrum Franeker!!! Gezellig huisje met vele nogelijkheden voor kinderen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Gereisd Familie in augustus 2008

De huisjes zijn ruim en redelijk schoon

Familie Hagen
16-5-2008

De huisjes zijn ruim en redelijk schoon. Als je buitenzit en je buren ook wordt het wel erg (te) gezellig, de terrasjes grenzen aan elkaar.........

Het recreatieteam stelt echt niets voor, in de meivakantie wordt de bingo en het volleyballen afgelast.......

Gereisd Familie in mei 2008

van 2/5 t/m 9/5 2008 ,in een huisje voor 8 personen dat de

S van Bakkum
13-5-2008

van 2/5 t/m 9/5 2008 ,in een huisje voor 8 personen dat echt niet aan de ijzen voldeet.

huisje was zeer slecht schoongemaakt ,stof onder de bedden,rook naar sigaren en sigaretten ,koelkast werkte zeer slecht,veel polen en duitsers in de huisjes die zich tegoed deden aan veel drank,geen winkel aanwezig zoals werd vermeld in de folder,ramen dicht gemaakt,

slechte snackbar,en veel honden op de kinder speelplaats die hun behoefte daar deden.

wel dicht bij het mooie centrum van Franeker.

geen aanrader voor andere gezinnen,en voor ons geen tweede keer.

Vies huisje dat veel verhuurd wordt aan polen

Fam Komen
2-5-2008

Vies huisje dat veel verhuurd wordt aan polen.

Licht in wc,overloop en koelkast kapot. Keukenkastjes kapot, koelkast die niet koelt. Raam in slaapkamer kon niet open.Keukenkastjes kapot. Niet goed schoongemaakt washandje van de vorige bewoners nog in badkamer, ramen waren vies en er wordt gerookt in huisjes wat je ondanks de luchtverfissers nog ruikt. Toch heb ik ook nog een paar pluspunten je kan lopend naar Franeker. Leuk zwembad (wel beperkte openingstijden!) Ligging van het huisje in ook leuk met speelveld aan de achterkant zodat kinderen snel kontakt kunnen maken met anderen. Voor ons echter niet meer voor herhaling vatbaar!!!!!!

Wij hebben een voorsijzoensplek op de camping

L.Wijman
23-5-2006

Wij hebben een voorsijzoensplek op de camping. Het is netjes maar we vinden het geen vijf sterren camping. Zwembad hoort niet bij de camping, dit was voorheen wel zo. Ligt lekker dicht bij centrum. Toiletgebouwen zijn top.

Gereisd Familie in mei 2006