Zoover

7,8

Een prima weekend.

Ger Evink
29-5-2018

Bloemketerp. Verrassend deze camping vlakbij het centrum van Franeker. Mooi aangelegde terreintjes, met ruime plaatsen. Een ideaal startpunt voor het verkennen van het noorden van Friesland. Wij hebben van hieruit, op de fiets, de fonteinen ( geplaatst i.v.m. Leeuwarden Culturele Hoofdstad ) van Franeker, Harlingen en Bolsward opgezocht. Een rondje van 55 km. Mooie fonteinen en een mooie fietstocht over het Friese platteland. Bij terugkomst op de camping heerlijk gegeten in het bij de camping horende restaurant.

Gereisd Met partner in mei 2018

Wij waren absoluut tevreden over ons verblijf .

Lief
24-5-2018

Mooie fijne verzorgde camping.

Vriendelijk en gedienstig personeel.

Zeer dicht gelegen bij het centrum van Franeker, een aangenaam en gezellig stadje.

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig

Thea Bijl
7-5-2018

Het is een heerlijke,ruime en rustige camping. Sanitair super schoon.

Erg vriendelijk personeel en zeer goede service.

We komen zeker weer terug

Gereisd Met partner in april 2018

nooit meer

olie
30-1-2018

Verleden week weer een paar dagen in een huisje geweest.Na klachten verleden jaar en beloofde verbetering was het nog erger dan verleden jaar.Lamp met duck tape/lekkage douche bak/geen rem op de bedden/bij elkaar geraapt bestek/geen licht boven eet tafeltje/geen licht boven spiegel badkamer.Klacht ingediend maar de reactie was zeer lauw.Ja bon voor 2 pers.volgende keer.Maar echt nooit meer Bloemketerp.

Gereisd Met partner in januari 2018

fantastisch

fam soldaat
24-7-2017

wat een fijne ruime plaatsen,we hebben genoten, je kan een ,hek door en een lidel en een albert hein om de hoek .

en je loop zo centrum van Franeker in ,er zijn zoveel dingen te bezichtigen, en ook genoeg activiteiten .personeel heel vriendelijk.

Tip michien fijn dat de camping afgesloten word s nachts

Gereisd Met partner in juli 2017

Rustig en centraal gelegen camping

Peter Wrekenhorst
12-7-2016

Prima camping om uit te rusten, centrum op loopafstand, grote supermarkt zeer dichtbij.

Zwembad, bowlingbaan, sportcentrum, restaurant, cafetaria enz.

Toch heeft deze camping een maar, er komen denk ik te weinig toeristen op af omdat die niet weten hoe ideaal deze camping is. Je zit dicht bij de eilanden, Leeuwarden, Sneek enzovoort. Ook Franker is een prachtige stad met grachten, leuke restaurants en natuurlijk het Planetarium.

Een maar is op de camping te merken, in juni hing er nog geen 2016 activiteiten-kalender. Ook viel mij op dat douche nr. 3 helaas niet werkte, weg 50 cent wat dat kost een douche van 6 minuten. Hoewel dat laatste niets van te zeggen valt want schoon zijn ze absoluut.

De ingang van de camping staat er inmiddels meer dan 20 jaar volgens mij, tijd voor wat modernisering kan geen kwaad denk ik.

Maar als ik de camping een cijfer moet geven is het wel een 7+ en voor iedere leeftijd eigenlijk wel toegankelijk.

Wij komen er in ieder geval dit jaar nog terug.

Prachtige grote campingplaatsen

Marjan
8-5-2016

Mooi plekje om Friesland te verkennen. Mooie verzorgde camping, Lidl en Ah om t hoekje ideaal. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker retourwaardig!!

Gereisd Met partner in mei 2016

Verrassend goed

Tjerk
20-8-2015

Het kamperen op deze stadscamping is een waar genoegen. Prachtig in de natuur gelegen, royale plekken, en toch maar op enkele honderden meters van de pittoreske binnenstad van Franeker. Hierdoor is werkelijk alles bij de hand. Van vers geperst sinaasappelsap en knapperige broodjes bij de naastgelegen supermarkten tot de smakelijkste maaltijden bij diverse goede restaurants. Het personeel op de camping is vriendelijk, het sanitair schoon en de Internetverbinding prima. Ja, we komen hier graag terug!

Dit nooit meer !

Fam. Lieder-Harnas
29-5-2015

5 sterrenkwalificatie onwaardig.

Bij aankomst volgende gebreken,

# dikke aanslag en urine in WC pot

# WC bril vervuild

# stank badkamer

# wastafel, planchet smerig

# piepende rookmelder door lege batterij

# defecte keuken en buitenverlichting

# dikke laag stof meubilair

# vet, vieze afzuigkap

# minimaal bestek, servies.

# vaatwasser zeepbakje defect

Problemen gemeld bij receptie. In eerste instantie niets mee gedaan. Later nogmaals gemeld en klachten met foto´s naar directie voor maatregelen. Reactie dat men woning vergeten was schoon te maken. Kregen schoonmaakkosten terug plus waardebon 25% korting bij volgende boeking. Wel vreemd dat bedden wel waren opgemaakt. Zelf nieuwe batterij in rookmelder geplaatst en sanitair schoongemaakt uit hygiënisch oogpunt. Verder geen enkele actie ondernomen. Later ook nog ontdekt,

# urinevlekken onderlakens matras.

# plaat board onder matras

Schandalig gezien hoofdprijs van € 405 voor 1 wk in 2 pers. vakantiewoning (28B) met slaapkamer.

Leuk klein park/camping. Huisjes ietwat oud.

irix
25-2-2015

De ontvangst bij de receptie was uiterst vriendelijk. Personeel zeer vriendelijk. Huisje was "ok", maar is wel aan vernieuwing toe, zeker de matrassen. 6-8 persoonshuisje staat stampvol bedden (3 per kamer, zie foto's). Het beloofde ligbad was er niet. Voor de € 47,50 schoonmaakkosten die je moet betalen hadden ze iets beter hun best mogen doen, her en der spinnenwebben en vieze hoekjes.

Goedkope binnenveermatrassen waren vrij slecht. Verwarming kan alleen tussen 20-25 graden gezet worden, dus niet uit?

Huisje stonk behoorlijk, waarschijnlijk een rokersbungalow (maar geen optie voor een niet-rokersbungalow).

Fitness gratis (top!) maar op hele rare tijden open. Zwembad betaald, maar ook hier niet geweest omdat het in het weekend zeer vroeg sluit. Bowling was goedkoop (2,50 pp) maar systeem werkte niet helemaal en de muziek was wel èrg hard.

Al met al wel een geslaagde vakantie, maar net niet top, vooral door de bedden en dure schoonmaak.