Zoover

7,8

Fantastiche plek

Aletta
14-2-2014

In september zijn wij hier nog een weekendje geweest. Monkey Town was toen net geopend. Hartstikke leuk voor kinderen en de ouders kunnen er leuk zitten.

Ideale ligging, 5 minuten lopen van het centrum van Franeker

Gereisd Met partner in september 2013

Heerlijk gehad!!! Volgend jaar weer

Adrie Skubch-Rietdijk
12-11-2013

Erg mooie huisjes, mooie plaats, dicht bij de stad.

Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Rustige plek. Goede uitvalsbasis.

A.S. Feenstra
10-10-2013

Fijne dagen gehad. Met naast de deur een heel fijn zwembad.

Gereisd Anders in september 2013

Na alle verbeteringen komen wij weer graag terug.

A. de Weerdt
25-9-2013

Wij waren er met 7 volwassenen en 2 kinderen in huisje12 en 13 wat ons opviel was het achterstallig onderhoud. Het voorraam kon niet helemaal gesloten worden de deurkrukken zijn wat los toen wij vertrokken zagen ineens dat er lekkage was (geweest) Aan de achterkant waren de afscheidingen kapot vele schroeven en spijkers waren een gevaar voor de kinderen Wat ook opviel was de toevoer van het water, als je ging douchen kon je de WC niet doortrekken geen water.

Prima voor ons doel

Nico Andries
16-9-2013

Wij kwamen voor een familiedag en om familie in Friesland te ontmoeten.

Top was de familiedag. Door mooie ruimte en goed weer was ieder in een goede bui.

Gereisd Met partner in september 2013

helemaal goed !!

Marion
9-9-2013

Goede service en gastvrijheid, jammer dat het restaurant en cafetaria zelfs in het hoogseizoen maar 3 avonden open zijn. Toch hebben we prima genoten. Het is een mooi en rustig park maar niet geschikt voor mensen die alleen maar willen feesten.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Ideale overnachtingsplek

Sjoerd
9-9-2013

Nette huisjes, ruim, met ook in ons 10 persoons huisje meerdere badkamers en toilets. Op loopafstand van het leuke centrum

Ideaal als uitvalsbasis voor de nonstop 11stedentocht per kajak.

Gereisd Met vrienden in september 2013

ideaal voor 1 week

fam. H.van der Velden
16-8-2013

Vakantiehuizen prima gelegen. Voor een korte vakantie aan te bevelen. Camping bijna geheel verlaten in hoogseizoen. Schoonmaak kan beter. Service prima.

Leuk centrum van Franeker op loopafstand en Ameland, Dokkum , Harlingen, Workum zeker waard om te bezoeken.

Het Planetarium in Franeker is aan te bevelen.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Elk jaar opnieuw een blij wederkeren !!

Geert Boschmans
14-8-2013

Onze jaarlijkse uitstap naar de PC Kaatspartij te Franeker is voor ons Belgen telkens een succes, mede dankzij ons aangenaam en tof verblijf in Vakantiepark Bloemketerp ! Wij kijken er elk jaar opnieuw met véééél plezier naar uit !!!

De PC-Belgen

Gereisd Met vrienden in juli 2013

prima ligging

Kuiper
9-8-2013

Het vakantiepark ligt heel centraal voor een dagje Leeuwarden, Terschelling en Vlieland of gewoon een mooie fietstocht. Op het park is een groot sportcentrum met prima begeleiding. Het park zag er goed uit maar ons huisje was helaas niet zo schoon. Het interieur mag wel wat ge-upgrade worden qua TV en zeker qua bed die een nogal doorgezakt matras had. De mankementen die er waren zijn snel opgelost maar had bij eind controle ook zelf opgemerkt kunnen worden. Ondanks dat hebben we een prima vakantie gehad en is dit een leuke plek voor een weekje met genoeg uitstapjes in de buurt.