Zoover
Vakantiehuis Bloemketerp

Vakantiehuis Bloemketerp

Vakantiehuis
7,8

Rustig en centraal gelegen camping

Peter Wrekenhorst
12-7-2016

Prima camping om uit te rusten, centrum op loopafstand, grote supermarkt zeer dichtbij.

Zwembad, bowlingbaan, sportcentrum, restaurant, cafetaria enz.

Toch heeft deze camping een maar, er komen denk ik te weinig toeristen op af omdat die niet weten hoe ideaal deze camping is. Je zit dicht bij de eilanden, Leeuwarden, Sneek enzovoort. Ook Franker is een prachtige stad met grachten, leuke restaurants en natuurlijk het Planetarium.

Een maar is op de camping te merken, in juni hing er nog geen 2016 activiteiten-kalender. Ook viel mij op dat douche nr. 3 helaas niet werkte, weg 50 cent wat dat kost een douche van 6 minuten. Hoewel dat laatste niets van te zeggen valt want schoon zijn ze absoluut.

De ingang van de camping staat er inmiddels meer dan 20 jaar volgens mij, tijd voor wat modernisering kan geen kwaad denk ik.

Maar als ik de camping een cijfer moet geven is het wel een 7+ en voor iedere leeftijd eigenlijk wel toegankelijk.

Wij komen er in ieder geval dit jaar nog terug.

Prachtige grote campingplaatsen

Marjan
8-5-2016

Mooi plekje om Friesland te verkennen. Mooie verzorgde camping, Lidl en Ah om t hoekje ideaal. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker retourwaardig!!

Gereisd Met partner in mei 2016

fantastisch

j witteveen
22-10-2015

mooi park,mooie bungalows,veel vertier,vlakbij supermarkten en centrum,goed personeel

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Fantastisch!

Fam. Staals
4-9-2015

We stonden op de camping. Op een perfect mooi grasveld met erg ruime plaatsen met water, stroom en tv aansluiting.

Schoon toiletgebouw, niets op aan te merken.

Erg vriendelijk personeel. Met animatie voor de kinderen, erg leuk.

Genoeg te doen op de camping ook bij slecht weer: bowlingbaan, binnen speeltuin en een zwembad .... alles in prima staat. Onze jongens van 11 en 9 hebben zich er super goed vermaakt!

Prijs kwaliteit verhouding erg goed, vooral met de speciale zomer aanbieding.

Vlakbij twee supermarkten (poortje van de camping uit en je bent er al ). En je bent zo in het centrum van Franeker te voet.

Een aanrader dus!

Prima huisjes voor groepen

LM
4-9-2015

Wij hebben hier met een groep vriendinnen in een van de bungalows geslapen en hebben het heerlijk gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien en ziet er netjes uit. Ook de faciliteiten op het park zijn voldoende. Het vakantiepark is dichtbij het centrum en supermarkten.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Verrassend goed

Tjerk
20-8-2015

Het kamperen op deze stadscamping is een waar genoegen. Prachtig in de natuur gelegen, royale plekken, en toch maar op enkele honderden meters van de pittoreske binnenstad van Franeker. Hierdoor is werkelijk alles bij de hand. Van vers geperst sinaasappelsap en knapperige broodjes bij de naastgelegen supermarkten tot de smakelijkste maaltijden bij diverse goede restaurants. Het personeel op de camping is vriendelijk, het sanitair schoon en de Internetverbinding prima. Ja, we komen hier graag terug!

Leuke woning, Perfecte ligging

deboer
6-6-2015

Een hele mooie ligging, dicht bij 2 supermarkten en het centrum. Ook leuk voor kinderen, want er zit een zwembad, Monkey Town en speeltoestellen op het park.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Dit nooit meer !

Fam. Lieder-Harnas
29-5-2015

5 sterrenkwalificatie onwaardig.

Bij aankomst volgende gebreken,

# dikke aanslag en urine in WC pot

# WC bril vervuild

# stank badkamer

# wastafel, planchet smerig

# piepende rookmelder door lege batterij

# defecte keuken en buitenverlichting

# dikke laag stof meubilair

# vet, vieze afzuigkap

# minimaal bestek, servies.

# vaatwasser zeepbakje defect

Problemen gemeld bij receptie. In eerste instantie niets mee gedaan. Later nogmaals gemeld en klachten met foto´s naar directie voor maatregelen. Reactie dat men woning vergeten was schoon te maken. Kregen schoonmaakkosten terug plus waardebon 25% korting bij volgende boeking. Wel vreemd dat bedden wel waren opgemaakt. Zelf nieuwe batterij in rookmelder geplaatst en sanitair schoongemaakt uit hygiënisch oogpunt. Verder geen enkele actie ondernomen. Later ook nog ontdekt,

# urinevlekken onderlakens matras.

# plaat board onder matras

Schandalig gezien hoofdprijs van € 405 voor 1 wk in 2 pers. vakantiewoning (28B) met slaapkamer.

Leuk klein park/camping. Huisjes ietwat oud.

irix
25-2-2015

De ontvangst bij de receptie was uiterst vriendelijk. Personeel zeer vriendelijk. Huisje was "ok", maar is wel aan vernieuwing toe, zeker de matrassen. 6-8 persoonshuisje staat stampvol bedden (3 per kamer, zie foto's). Het beloofde ligbad was er niet. Voor de € 47,50 schoonmaakkosten die je moet betalen hadden ze iets beter hun best mogen doen, her en der spinnenwebben en vieze hoekjes.

Goedkope binnenveermatrassen waren vrij slecht. Verwarming kan alleen tussen 20-25 graden gezet worden, dus niet uit?

Huisje stonk behoorlijk, waarschijnlijk een rokersbungalow (maar geen optie voor een niet-rokersbungalow).

Fitness gratis (top!) maar op hele rare tijden open. Zwembad betaald, maar ook hier niet geweest omdat het in het weekend zeer vroeg sluit. Bowling was goedkoop (2,50 pp) maar systeem werkte niet helemaal en de muziek was wel èrg hard.

Al met al wel een geslaagde vakantie, maar net niet top, vooral door de bedden en dure schoonmaak.

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar !

Anna
7-8-2014

Zeker leuk als je kinderen hebt! Leuke tuin waar de kinderen kunnen spelen :)

Personeel is heel erg vriendelijk en staan altijd paraat.

Dichtbij winkels, op nog maar een loopafstand van max 500m.

Centrum is ook heel dichtbij gelegen , dit op nog geen 10min stappen.

Zeker een aanrader !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014