Zoover

7,7

genieten

Bijlsma
15-7-2018

Wat een fantastisch weekend hebben wij gehad, mooie vakantie woningen en heerlijk gegeten. Echt een aanrader het restaurant. Voor een camping / recreatiepark een hele goede bartaalbare keuken.

Verder hadden we een mooie ruime plaats op de camping met veel groen wat keurig was onderhouden. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Een prima weekend.

Ger Evink
29-5-2018

Bloemketerp. Verrassend deze camping vlakbij het centrum van Franeker. Mooi aangelegde terreintjes, met ruime plaatsen. Een ideaal startpunt voor het verkennen van het noorden van Friesland. Wij hebben van hieruit, op de fiets, de fonteinen ( geplaatst i.v.m. Leeuwarden Culturele Hoofdstad ) van Franeker, Harlingen en Bolsward opgezocht. Een rondje van 55 km. Mooie fonteinen en een mooie fietstocht over het Friese platteland. Bij terugkomst op de camping heerlijk gegeten in het bij de camping horende restaurant.

Gereisd Met partner in mei 2018

geweldig

Cees
29-5-2018

Heerlijk pinksterweekend gehad bij Bloemketerp.

Prachtige locatie met prima vakantiewoningen en een mooie rustig camping. Ideaal was dat je praktisch naast de AH en de Lidl verblijft. Verder heerlijk gegeten in het restaurant voor slechts € 19,50 p.p. voor een keuze menu en ook in de snackbar waren de afhaalmaaltijden meer dan voortreffelijk.

De dames bij de receptie waren erg vriendelijk en rustig.

Enige minpuntje wat er voor ons was dat het internet niet erg snel was, maar door het mooie weer hadden we dat ook niet nodig.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Wij waren absoluut tevreden over ons verblijf .

Lief
24-5-2018

Mooie fijne verzorgde camping.

Vriendelijk en gedienstig personeel.

Zeer dicht gelegen bij het centrum van Franeker, een aangenaam en gezellig stadje.

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig

Thea Bijl
7-5-2018

Het is een heerlijke,ruime en rustige camping. Sanitair super schoon.

Erg vriendelijk personeel en zeer goede service.

We komen zeker weer terug

Gereisd Met partner in april 2018

Voor herhaling vatbaar

Frits
3-5-2018

3 jaar terug ook geweest.

Goed om te zien dat er in de huisjes geen bad meer zit maar een mooie nette en schone douche. Verder uiterst tevreden over de klant vriendelijkheid bij de receptie.

Verder leuk de actie van de korting in het restaurant, en wat je dan het meest verbaasd is het heerlijke eten dat je daarvoor kreeg.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Nu onbegrijpelijk en ervaring met de medewerker

Jan kabel
3-4-2018

Was erg slecht .gemeld bij de receptie.

Medewerker meegelopen foto,s gemaakt .spray er schande van erg vies .

Wel in de huisje gezeten met korting en met 10 pers.

Wilde nog een keer boeken daar met 10 pers.

Nieuw regels geen frituur raar 3 jaar friet en met oud en nieuw oliebollen gebakken.

Nu denk ik met fondue men grillen

Gourmet. Geen frietjes bakken voor de kids .ouderejaars avond de friet tent dan open . 4 jaar lang vroegboekkorting gehad nu ook niet meer nieuw regels .

Zo smerig huisjes . Zei ook medewerker .

Vriendelijke groeten Jan kabel

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

nooit meer

olie
30-1-2018

Verleden week weer een paar dagen in een huisje geweest.Na klachten verleden jaar en beloofde verbetering was het nog erger dan verleden jaar.Lamp met duck tape/lekkage douche bak/geen rem op de bedden/bij elkaar geraapt bestek/geen licht boven eet tafeltje/geen licht boven spiegel badkamer.Klacht ingediend maar de reactie was zeer lauw.Ja bon voor 2 pers.volgende keer.Maar echt nooit meer Bloemketerp.

Gereisd Met partner in januari 2018

fantastisch

fam soldaat
24-7-2017

wat een fijne ruime plaatsen,we hebben genoten, je kan een ,hek door en een lidel en een albert hein om de hoek .

en je loop zo centrum van Franeker in ,er zijn zoveel dingen te bezichtigen, en ook genoeg activiteiten .personeel heel vriendelijk.

Tip michien fijn dat de camping afgesloten word s nachts

Gereisd Met partner in juli 2017

Goede ligging.

Fam. Bitter
6-9-2016

Wij verbleven een weekend in bungalow 16/17 met 5 volwassenen en 4 kinderen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, het had alleen qua schoonmaak beter gekund, vooral omdat de gasten hiervoor betalen.Overal vieze vingers van vorige huurders. Heerlijk veld voor de kinderen achter de huisjes om te spelen. Weinig speeltoestellen, neem vooral zelf voldoende mee (bal etc.) Aandachtspunten: gevaarlijk dat de ramen boven niet veilig afgesloten kunnen worden. Bedden staan er pal onder, kinderen kunnen zo staand op het bed naar buiten kukelen in een onbewaakt ogenblik. Slaapkamer beneden met daaraan gekoppeld de badkamer. Hierin hing een vreselijke rioollucht, erg vervelend.Veel buitenlandse arbeiders in de rest van de huisjes die op zaterdagavond/nacht behoorlijk wat herrie maakten.

Jammer dat er voor het zwembad dat zich op het park bevindt iedere keer dat je gaat zwemmen entree betaald moet worden. Positief is dat je vanuit het park zo Franeker in loopt en als je het park uit loopt direct een Lidl en AH aantreft voor je boodschappen.