Zoover

Vakantiepark
7,3

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen6,8

Fijn weekend op een mooi en gezellig park

Fam. Borsboom
17-7-2019
  • Onderkomen7

Wij hebben een heerlijk familie weekend gehad op de Eemhof. Een fijn zwemparadijs. Goed en redelijk geprijste supermarkt. Gezellig plein waar de winkels en het restaurant aan liggen. Huisjes zijn gedateerd maar ze gaan renoveren.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fijne vakantie in een goed huisje met vaatwasser!

Gerard Breukel
  • Onderkomen8

Leuk was de eerste dag door Opkikkertje de exclusieve auto waar mijn dochter met een beperking in mocht zitten, helemaal leuk!

Verder elke dag zwemmen is voor mijn dochter alles!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

voor herhaling vatbaar

Kurt
  • Onderkomen7

rustig groot park, fantastische bungalow aan het water gelegen, eetgelegenheden in zuiderse stijl, alles wat nodig is voor een ontspannen vakantie.

Genoten!

Sonja M. den Daas-de Jong
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij waren 40 jaar getrouwd en hebben dit gevierd met 2 dochters, 1 schoonzoon en een kleindochter. Een weekend in een fantastisch VIP-appartement. Enig minpuntje was 4 apparaten op wifi met 6 mensen...Zwembad was een hit voor ons kroost, alleen alle föhnen hadden het begeven bij de kleedruimtes. Restaurants waren goed, alleen de Italiaan was zondag dicht, dus naar het Grand Café, was heerlijk, met het toetje ging het fout, maar dat is naar volle tevredenheid opgelost. Het personeel van de Lagunabar was op zondag te beroerd om milkshakes te maken, ze stonden wel op het bord.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Nooit meer eemhof voor ons

Alex Margré van Gend
10-7-2019
  • Onderkomen1

Weekendje eemhof geboekt huisje 316 ( 5 pers premium ). Bij aankomst bleek er een mierennest in één van de slaapkamers te zitten, ook zat het huis vol spinneraggen en rook het naar urine in één van de slaapkamers. Hiervan melding gemaakt met het verzoek voor een andere bungalow. Hier werd erg moeilijk over gedaan want men wilde de bungalow toch snel schoonmaken en het mierennest verwijderen. Gelukkig zag de persoon die het mierennest moest verwijderen dat dit niet mogelijk was en heeft een andere bungalow geregeld.

Deze bungalow zag er redelijk uit, maar je kan zien dat de tijd op de eemhof heeft stilgestaan, want alles is zeer gedateerd.

Mijn advies is dat je het beste de eenhof kan vermijden totdat het park is opgeknapt, wat over een paar jaar gaat gebeuren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Teleurstellend

Anne
9-7-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

We zijn momenteel in cp de Eemhof. Huisjes zijn enorm gedateerd en niet echt schoon. Ben eerst zelf maar met de dettol aan de slag gegaan.

Waren wij vroeger nog "friends" van Centerparcs, nu overheerst vooral het gevoel dat ze hier nog heel veel kunnen leren van andere keten. Bij andere keten zijn namelijk iedere dag ook gratis activiteiten voor kinderen, bij de Eemhof vragen ze werkelijk de hoofdprijs. En als ik dan kijk naar het niveau van de faciliteiten t.o.v. de Eemhof, is voor ons de keuze snel gemaakt. Ook missen we hier een grote speeltuin voor onze jongste dochter om lekker even te kunnen ravotten. Het zwembad is aardig, maar niet top. Het market Square (er is geen Marketdome) komt ongezellig over.

Kortom; we gaan er nog een leuke week van proberen te maken, maar de eerste indrukken zijn zeer matig...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mooie vakantie !

Denise
9-7-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Erg Mooi park en veel te doen. Gastvrij park personeel is erg vriendelijk. Het huisje was goed schoon. Wij hebben ons goed vermaakt !

Heerlijke midweek gehad....

Delhez
6-7-2019
  • Onderkomen8

Erg fijn en schoon VIP huisje gehad. Er waren veel jongeren op het park hier geen last van gehad.

Heel mooi zwembad genoeg te doen voor jong en oud, vriendelijk personeel aanwezig.

We hadden vele negatieve recensies gelezen over Grand Café. Wij vonden het allemaal meevallen. Aardig personeel en erg vlot. Helaas merkte we dat op vrijdag toen Healthy Fest begonnen was het personeel het niet aan kon....

Over action factor waren wij niet te vrede het personeel negeert je gewoon. Hier het personeel ook netjes op aangesproken we hebben drie kwartier gewacht op iemand die de bestelling op kwam nemen. Na 3 pogingen iemand aan te spreken lukt het toch. Hierna werden wij goed geholpen en hebben wij excuses gehad. Personeel van andere restaurants hebben moeten bij springen. Center Parcs mag hier echt wel wat aandacht aan geven!!!

Voor de rest prima midweek gehad

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooi om met kinderen (kleinkinderen) te doen.

Joseph en Ria PHILIPS
5-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Prachtig zwembad en zeer vriendelijk personeel in heel het park. Eenvoudige manier van in en uit checken. Prijs kwaliteit klopt. Huisjes door de jaren heen maar zuiver en mooi in de natuur.

Wat echter ontbreek is een speeltuin; daar het toch bekend is voor familie's met kinderen.

Aangezien de activiteiten redelijk van prijs zijn en niet voor kleine kinderen steeds kunnen gedaan worden. Verder zeer tevreden. Dus effen werk maken van grote speeltuin waar de kinderen kunnen stoeien en een terras daar bij; waar de ouders dan zeker iets kunnen consumeren.

Waren daar van 01 tot 05 juli 2019 (midweek )

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Jammer genoeg een tegenvaller

Esther
4-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Wat een tegenvaller! Een ontzettend smerig huisje (we zaten VIP-Cottage, maar er is niks VIP aan) waar je een fortuin voor weglegt. In het huisje hing zo'n putlucht van het riool. De vaatwasser lekte. De vloer was smerig bij aankomst, achter de nachtkastjes en in de hoeken zat voor minimaal een jaar aan spinnenwebben en stof. De bedden waren redelijk. Table cooking is geen aanrader. Vlees en groente waren op de datum (en dat is prima als het nog goed te eten is) alleen de groenten waren zuur en overstuur. De kinderstoel was kapot en het bestek is slecht.

Het terras boven het water was echt heerlijk, sauna en bad waren prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019