Zoover

6,2

In een woord Geweldig

lcm monsma-lebbing
7-6-2015

Heb een heerlijke Midweek gehad in een chalet waar ik heerlijk tot rust ben gekomen. De chalets zijn wat sober in gericht maar ze zijn schoon en door het mooie weer en het prachtige terras met mooi uitzicht is het daar prima vertoeven voor je rust. De medewerksters receptie zijn enorm vriendelijk, dit geldt ook voor de mensen van het restaurant waar het eten perfect was complimenten en ook de snacks voor afhaal! Kan alleen maar positief zijn! Ook de ander gasten op de camping zijn erg vriendelijk, ik kom zeker weer eens terug! Bedankt! Heb nog een extra dag bijgeboekt zo had ik het naar mijn zin.

Geweldige camping

Linda
19-8-2014

Als kind ben ik hier opgegroeid. Ik was 1,5 toen mijn ouders begonnen. We hebben 18 jaar lang op deze geweldige camping gestaan. Uiteindelijk hebben we de boel verkocht en zijn gestopt. Nu twee jaar geleden. Dit jaar een pittig jaar gehad, met veel ups en downs. En een geweldig aanbod gekregen, waardoow mijn vader en ik heerlijk een weekje even konden bijkomen. We werden met open armen ontvangen door het personeel waar we altijd goed mee omgingen. En oude bekenden die er nog steeds staan. Het was zo'n warm gevoel. Het was voor ons twee echt thuiskomen, en alsof we nooit gestopt waren. Er werken hier geweldige mensen die hart voor hun werk hebben. Je kunt er heelijk tot rust komen, geweldige omgeving. Heel veel bos. Je kunt heerlijk fietsten, wandelen en in mijn geval paardrijden. En wat het allerbest is hier. Is de sfeer. Iedereen hoort erbij en er wordt veel georganiseerd zowel voor jong als oud. Ik kom hier zeker nog eens weer!

Bedankt voor de geweldige week!

Toppie Camping!!!!!

Nathalie
17-8-2008

Verbleven op deze super leuke camping... Het is leuk voor de kinderen vooral omdat het treintje rijd de kinderen vinden het gewoon super... Ze wachten dus met smart er op..... Er is ook altijd wat te doen voor de kinderen..... De kantine is ook gezellig vooral als er iets te doen is dan is het groot feest daar!!!!!! Vooral met de live muziek. Leuk personeel wat er allemaal rond loopt. Dus bij deze een SUPER CAMPING en zeker om weer volgend jaar terug te komen!!!!!

Ga zo door op de Camping.....