Zoover
Camping De Tien Heugten

Camping De Tien Heugten

6,2

geweldige camping voor jong en oud

fam tjoelker
8-8-2015

een hele leuke vakantie gehad.over alles zeer tevreden.

Gereisd Anders in juli 2015

Super leuke camping!

Thomassen
26-7-2015

Een camping met veel mogelijkheden voor kinderen. Gezellige veldjes voor caravans maar ook voor stacaravans. Je krijgt er echt een echt vakantiegevoel. Het treintje is super leuk voor de kinderen! Kortom een leuke camping om vakantie te vieren

Gereisd Anders in januari 2015

Geweldig!

Melissa
3-8-2014

Het is een erg gezellige camping en ook om te werken vond ik erg leuk. Zowel alle personeel als de meeste campinggasten waren er sociaal en gezellig. De tijd op deze camping heb ik als erg leuk ervaren. Ook ziet de camping er goed verzorgt uit en word je altijd goed geholpen.

Gereisd Anders in juli 2014

Super leuke camping!

Chantal Tamminga
27-7-2014

Ben hier een week met moeder en twee hondjes geweest en was heerlijk!

Beheerder en zijn vrouw zijn erg vriendelijk en bijzonder behulpzaam.

Mooie grote plekken, en meerdere veldjes.

Zou absoluut nog een keer terug gaan, zou dan alleen wel aangeven geen plek in de volle de hele dag.

Dat is met honden absoluut niet te doen!

Maar het is heel goed bevallend alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Geweldige camping

Tristan Kalsbeek
5-5-2014

Erg gezellige camping met gezellige en vriendelijke medewerkers. Het is een kindvriendelijke camping waar altijd wel wat te doen is. Mooi nieuw zwembad en een rustige ligging.

Gereisd Anders in januari 2014

Dit nooit meer.

Daisy
16-7-2013

Met 1 ander gezin hier voor het eerst geweest. De eerste indruk was goed. Mochten een uur eerder de camping op. De vrouw van de receptie was uitermate vriendelijk, (Y)donker harige vrouw.

De prijzen het winkeltje zijn te duur. Wij wouden koekje bij de koffie voor een pak jodelkoeken was ik 2,40 kwijt! Op de standplaats aangekomen waren we perplex dat wij als enige op het veld stonden, en de rest van het weekend. De speeltoestellen waren leuk jammer dat het niet onderhouden word (schommel ,vogelpoep). De speeltuin in begin Is goed. Jammer genoeg was het zwembad te koud dat we niet hebben kunnen zwemmen. Lage cijfer voor het sanitair het gewoon vies was De wc's, vloer en de spiegels waren vies. Het park ziet er wel super mooi en onderhouden uit ieder zijn eigen plek, ook zijn de konijnen leuk.Jammer genoeg zijn er HEEL VEEL teken op het veld. Onze hond zat continu onder de teken en mijn vriend had er 1 in z'n arm. Helaas volgende keer ergens anders :) Toch een leuk weekend gehad!

geen aanrader

Max
26-10-2009

Douchekoppen die lam zijn, geen theepot, helft van verlichting op terrein is uit, geen restaurant, op tv verouderde inforeel uit 2008, kapot stoffer en blik, midgetgolfbaan in deplorabele staat, nee uit alles blijkt volstrekt gebrek aan onderhoud, aandacht en de wil om er iets van te maken. Geen aanrader dus

Gereisd Anders in oktober 2009
De Tien Heugten, Beheerder, 28-5-2013
Sinds 2011 is ons restaurant vernieuwd en alle dagen in het seizoen geopend. we hebben de theepot aan de inventarislijst toe gevoegd en de midgetgolf is verplaatst naar de voorzijde en compleet vernieuwd. Vr. gr. de Receptie

Veel minder dan de brochure vermeld

hagenaars
25-8-2008

Prima camping, schoon en gelegen in een mooie omgeving.

Volgens de brochure kan je in de kantine ook dineren(plate-service) maar dat blijken alleen snacks en patat te zijn.

Een tegenvaller omdat je kilometers verder(borger)de dichtsbijzijnde horeca vindt.

Zwembad was in slechte en armoedige staat.

Water was schoon maar veel te koud, en de bodem vertoonde allerlei scheuren.

Chalets zijn keurig, maar veel te dicht op elkaar geplaatst(je hoort je buren binnen lopen).

Kortom een voldoende, maar veel zaken die worden beloofd zijn niet(meer)aanwezig.

Mooie omgeving en lekker veel fietsmogelijkheden

Y.Espaillat
8-6-2007

Mooie omgeving en lekker veel fietsmogelijkheden.

Nieuwe speeltoestellen waarop onze kinderen de halve dag bezig waren.

Goed weer gehad dat een grote plus.

Gereisd Anders in juni 2007

Mooie groene velden

Michiel
4-8-2006

Mooie groene velden. Het zwembad water was vies en er lag zand op de grond. Camping-buren hadden een zwemwatertest van thuis mee genomen, alles was vrij laag en dus niet goed. Het zandstrand stelde niet veel voor omdat de helft werd diggegooit voor nieuwe chalets. De bodem liep erg stijl af en naar enkele meters kon je al niet meer staan in het water. Eten in restaurant was lekker maar je kreeg heel weinig. Er was weinig te doen voor jongeren maar voor de kleintjes was er het treintje en animatieteam (Alle kleine kinderen vonden het leuk en het treintje zat iedere dag vol). Voor het plaatsje Borger moest je 7 KM rijden, wel een leuk plaatsje met een Aldi, AH(Heel groot), Edah.