Zoover
Camping De Tien Heugten

Camping De Tien Heugten

6,2

Vergane Glorie. Snap de 4 sterren van Anwb niet!

Robert Vos
21-8-2019

Slechte camping, totaal niet wat het lijkt de website. Konden nog maar uit enkele plaatsen kiezen tijdens reservering. Toen we aankwamen bleken de velden zo goed als leeg te zijn! Dit hoorden wij ook van andere camping gasten. De glijbaan is versleten (glijdt niet), toiletgebouw wordt nauwelijks schoongemaakt en stinkt. Amateuristisch kindervermaak en het bestek in het restaurant zaten de etensresten van de vorige gasten nog aan, dit aangegeven en werd zeer onprofessioneel door de bediening mee omgegaan. Geen warm water in de baby ruimte, dronken marktjesmensen bij het restaurant na de markt waar je je kinderen niet tussen wil hebben lopen, douchemuntjes kopen, geen toiletpapier en kapotte speelapparaten voor de kinderen op de velden maken het ronduit slechte camping. We hebben geklaagd, zijn eerder weggegaan en wilden een deel van ons geld terug. Dit hebben ze geweigerd.

Schandalig, onhygiënisch vies

Fam. Werkman
15-8-2019

Chalet V-07 Type B Standaard hadden we voor 3 nachten gehuurd hadden. De chalet was erg vochtig en er hing een bedompte stank. Het was erg vies en onhygiënisch, de wc brillen waren kapot en de koelkast was roestig en vies. De gordijnen waren erg smerig, gaten in de bank, laminaat hangt op verschillende plaatsen los, metalen delen verpest enz.

We hebben de beheerder op zijn verantwoordelijkheid gewezen en aangegeven dat we zeker geen comfortabele en schone chalet hebben gekregen. Het enige wat hij aan kon bieden was een spuitbus met luchtverfrisser. Na veel discussie bood de beheerder een korting van 20% bij een volgend verblijf, dit hebben wij niet geaccepteerd. Omdat de afstand naar onze eigen woonplaats niet zo groot was hoefden we gelukkig maar 1 nacht in de chalet te overnachten. De 36m lange glijbaan, deze bleek te stroef om lekker te glijden. De 18-holes midgetgolfbaan is grotendeels defect en slecht onderhouden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Top plek

Jacob baas
6-8-2019

geweldige park ook al is het dicht bij. hier vergeet je gewoon waar je bent. het animatie team is in een woord geweldig. Zeker een park om weer te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke tenten op prima camping in Drenthe

Astrid
24-7-2019

Wij hadden via een organisatie hier een tent gehuurd. De tent was volgens mij nog helemaal nieuw en zeer compleet ingericht. De camping zelf was ook leuk, vooral ook met de kids die zich prima vermaakt hebben.

Wat wel vreemd is, is dat je voor douchen apart moet betalen. Dit terwijl we al een toeslag betalen voor water, gas en elektra per nacht. Hierover heb ik mijn beklag gedaan maar dit wordt niet echt serieus genomen.

Volgende keer kijken we of we op een ander park weer een tent kunnen huren.

Nooit meer

Hogenberg
1-6-2019

Mooi weer en het zwembad is gesloten.. heb nog nooit zo’n saaie camping meegemaakt voor ons nooit weer..

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

fijne gezellige camping

p.w.
3-9-2018

wij hebben een chalet op dit park en zijn er heel erg tevreden over. De beheerders zijn vriendelijke mensen die altijd willen helpen en te woord staan. De faciliteiten zijn prima: het zwembad geeft lekker verkoeling en het is fijn dat het hoger ligt zodat de kleintjes er niet zomaar in duikelen. De animatie is erg leuk, paar keer per dag wordt er wat geboden. De ene keer voor de jongsten, dan weer voor de oudere kinderen. In het restaurant kun je lekker eten, geen hoog culinair menu, gewoon prima campingvoedsel. Ook de afhaal is erg lekker.De beheerder werkt hard en doet zijn best. Op de staveldjes oogt het gemoedelijk en gezellig. Er is sinds kort een mooi net sanitairgebouw. Het oude is inderdaad wat minder netjes maar wordt ook heel veel gebruikt door kinderen uit het zwembad. En zonder toezicht van ouders weet iedereen wel hoe het er dan al snel uit ziet. al met al een fijne plek waar het nog betaalbaar vakantie vieren is.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

De kinderen zijn verknocht aan deze camping

Veenstra
2-9-2018

Zeer leuk animatieteam met leuke activiteiten

Het bos nodigd uit tot mooie wandelingen

De velden zijn groot en ruim voor onze camper

Aardige medewerkers die de moeite doen om te helpen toen onze tv het niet deed

Wij hebben al weer besproken voor volgend jaar.

Top vakantie

Ronald bakker
1-9-2018

Ben met mijn vrouw en 3 kinderen op vakantie geweest en de kinderen vonden het leuk om met het mooie weer te zwemmen in het open lucht zwembad en zandkastelen bouwen bij de zwemplas. En als ze iets anders wouden doen konden ze met het treintje mee om leuke activiteiten te doen met een super vrolijk recratie team. Heb een top vakantie gehad kom bijna zeker weer terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Kinderen hebben zich perfect vermaakt

Liesbeth
1-9-2018

Wij zijn hier twee weken met onze kleintjes geweest, super vakantie gehad. Lekker genoten bij het zwembad en ook het animatie team was super! Volgend jaar komen wij zeker terug

Super

Henk Stapman
1-9-2018

Het is een heel gezellig en leuk park ! De kids vermaken zich enorm met het leuke recreatieteam wat zich elke dag weer leuk laat zien met de activiteiten , kortom een aanrader !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018